Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 3

Recenze (513)

marhoul 

všechny recenze uživatele

Bessonovi Nikity jdou. Mně se Anča líbila. Pravda, bylo to přeplácané, v závěru v parku pateticky ukecané, skákalo se časem sem tam, tam a zpět a zase sem tam, ale bylo to kdysidávnobesonovsky dobré! Mám radost, že se Leonův táta zvetil a vybičoval k čemusi dívatelnému, jeho publikem ověřenému, přestože lehce vyvařenému, však s rukopisem sobě vlastním. A ta nová Mila? Ta je oku milá. Scénka bílý kožíšek s vidličkou mě potěšila! Klasika. Ve srovnání s veskrze stupidní, uondanou, otravnou Rudou volavkou byla Anna super jízda. Chyběl mi tam jenom Tchéky Karyo. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Alternativa Red Sparrow, potažmo Nikity, kterou natočil popkulturní milovník evropských akčních filmů Luc Besson a obsadil namísto áčkové herecké persony neznámou kočku se sexy lookem a dlouhýma nohama. Dějově na pohled složitější, s mraky flashbacků a skákání v čase, avšak ve finále je to stejně zase jenom o tom jednom - everybody betrays everybody. Jde jenom o to, jak moc jsou přitom cool. Helen Mirren zdaleka nejvíce, zbytek více čí méně OK. Anna je paradoxně proklatě málo akční film a lahůdkový restaurační trailer navnadil vlastně jedinou pořádnou akční scénou ve filmu, tedy vykosťovačkou v restauraci. Která je působivá, ale Besson tradičně ustupuje do jisté míry syrové realitě a přiklání se spíše ke stylu akčního baletu ala John Woo, kde to všechno sice božsky vypadá, parádně odsýpá a kameraman s nářadíčkem rotuje kolem hlavní hrdinky stylem, za který by mu dal hudláka i Michael Bay, ale hrdinka nepřiroste k srdci, hlavní mužské osazenstvo jak komu a zůstane tam tedy jen již zmiňivaná babka šlupka, která svým chováním a vzhledem bezpečně evokuje dozvuky cold war 80' a 90'v typicky ruském surovém stylu. A ještě jedna věc na závěr. Ty devadesátky tvůrcům trochu ulétly z ruky, když se tam v jednom záběru prohání auta s LED světly na silnici a mobilní telefony jsou nažhaveny o sto šest. ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Anorektická verze Nikity, která je sice dějově komplikovanější, ze všech těch zvratů a časového hopsání jde občas hlava kolem (přesto je to možná nejlepší prvek filmu), ale rozhodně nechytne za srdce jako originál, a už vůbec se stejným způsobem nevypálí do paměti. Saša je prostě jen modelingový ksichtík, ne osobnost jako Anne Parillaud, a když na to přijde ani tak dobrá herečka. Občas slušná akce, na které je ovšem vinou poněkud prkenné modelky vidět jak je nacvičená. Jako by ji prováděla na přehlídkovém mole. A totéž vlastně platí i o emocích. Chladně strojená Saša není emocemi překypují živel jako Anne Parillaud, která mě dokázala strhnout, chytnout za srdce, a které jsem opravdu držel palce. Zkrátka Anna jednou jo, ale příště si dám raději znovu Anne. ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Mám takový dojem, že špionážní filmy začínají soutěžit o cenu za nejdebilnější scénář. Besson svým novým výplodem směle konkuruje stupiditě Rudé volavky, ale díky docela slušné akci se drží nad její kvalitou. Třetí do počtu Atomic Blonde má díky bohu scénář jen předvídatelný, ale nedostatky zahání úžasnou stylizací, prostředím a výtečnou hudbou, takže blonďatá Atomic číča z naší hloupé trojice drží aspoň slušnou laťku snesitelnosti. Kdežto Anna je výplod vskutku genitální. Když pominu tu stupidní ohranou předvídatelnost, že agent pracuje pro dvě strany, aby nakonec pracoval hlavně pro sebe a měl nečekaného spojence (manželce sem řekl děj po 15 minutách i s koncem), nemohl sem vydýchat Nokii 3410, USB, kamery a další pecky v roce 1990. Nezlobte se na mě. Bral bych to v akční parodii a ne u špionážního filmu, který se bere vážně. Nejsmutnější na tom je, že první hodinu mě to ještě docela bavilo. Vlastně i víc bavilo. Ale čím víc hlavní hrdinka s každým šukala, aby si vysloužila svobodu, čím víc se Besson nesnažil schovávat ty stupidní chyby a čím víc se stával stále předvídatelným, začala mě Anna vlastně i docela srát. Když na konci zabije asi 50 prakticky nevinných vojáků, kteří vlastně dělají jen svoji práci, aby si vystřílela svoji svobodu, přál sem si, aby ji konečně někdo sejmul. Moc bych si přál dvojku. Stačil by tří minutový krátkometráž, kde by ji Luke Evans vystřelil mozek. Předvídatelná, iritující sračka. Ty 3* jsou za prvních 60 minut, kdy sem se bavil a za to, že je to o trochu zábavnější než Rudá volavka. Ale naprosto amorální podtext, předvídatelnost a anachronismy mě strašně nasraly. 50%. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,NIKDY NEVĚŘ OSTATNÍM, ALE SOBĚ!…“ /// Brutální Anna. Besson už neví kudy. Zřejmě proto, že variace na Pátej element nebyl průser, tak se pustil do Nikity. Tož vypráví celkem slušnej příběh…tu 5 měsíců dozadu, tu 6 dopředu a když koukám na Sashu Luss, tak Luc udělá akční hvězdu z kohokoliv! Rudá volavka byla komplikovanější, ale Anna je klasickej Bessonovskej biják. A to ten lepší! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Rád poznám holku, který týpci upadaj (asi tak 50x) na vidličku. 2.) Chce mě KGB. 3.) Thx za titule „Parzival“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Hned v úvodu filmu (rok 1985) projede městský autobus světelným značením, kde projíždí moderní auta, později semafor pro chodce s odčítáním času. (Di Tecka)
  • Sasha Luss si vo filme zahrala okrem iného aj rolu modelky. V skutočnosti je tiež profesionálna modelka. (CroSsicek)
  • Agent Miller (Cillian Murphy) nabízí Anně (Sasha Luss) úkryt na tajné základně v České republice. To však není možné, protože ta vznikla až tři roky po událostech filmu. (Saur.us)

Reklama

Reklama