Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Manželé Petr a Jana Roubalovi (Václav Jiráček a Tatiana Vilhelmová) jsou svoji dva roky, jsou šťastní a čekají první děťátko. Do této jejich idylky však přijde nečekaná rána: těhotná Jana najde jednoho dne v poště obálku, z níž se vysypou snímky, kompromitující jejího manžela při erotických hrátkách s nějakou ženou – atraktivní Markétou Tichou (Gabriela Štefanová). A aby byly důkazy kompletní, jsou tu i vytištěné přepisy jejich milostných emailů a sms. Jana se zhroutí, předloží obsah obálky Petrovi. Ten se jí nešťastně svěří s celou historkou. Jak se seznámil při brouzdání po internetu s dotyčnou ženou, jak se s ní ze zvědavosti sešel a protože mu dávala najevo, že ji okouzlil, nakonec jí i podlehl. Jenže týden poté, co se spolu poprvé a taky naposled vyspali, ho seznámila na schůzce v kavárně s dalšími lidmi, muži i ženami, kteří mu oznámili, že se stal obětí jejich hry. Vše od začátku bylo nainscenované, protože oni jsou parta, která se rozhodla bavit neštěstím druhých. Rozvracejí vztahy jiných a je to taková jejich soukromá reality show… Rozrušená Jana potratí a uzavře se před celým světem. V tomto okamžiku vstupuje do hry už z prvního dílu známá zdravotní sestra Věra Podlipná (Simona Stašová) a také záhadný doktor Zahálka (Juraj Kukura). Přesvědčí zoufalou Janu, že s jejími „vetřelci“ je třeba bojovat. Zahálkův důmyslný plán pomsty počítá i s manželem atraktivní Markéty bohatým obchodníkem a mužem s podivnými kontakty Danielem Tichým (Michal Dlouhý). (Česká televize)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (48)

kajas 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Oproti dílu prvnímu rozhodně zhoršení, už ten úvod na nádraží mi připadal dost směšný. Paní Podlipnou bych z tohoto příběhu úplně vynechala, taky už mě dost štve, že Michal Dlouhý, kterého mám docela ráda, hraje všude stejné typy lidí, přála bych mu nějakou kladnou postavu. Film mě ale nenudil (stopáž je rozumná) a závěrečné průstřely hlav se Renčovi docela povedly, ne :)? Slabší 3*. ()

Rosalinda 

všechny recenze uživatele

Celkem slušný potenciál, který tvůrcům zbytečně prošuměl mezi prsty. Režie pána Renče to celé dokonale zabila. Bohužel to nebylo poprvé a zřejmě ani ne naposled. A téměř všudypřítomná hudba Davida Bartáka byla, alespoň pro mé ucho, příšerně otravná, hlasitá, nevhodná... Zkrátka námět a casting OK, provedení KO. ()

Reklama

Tommassi3 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

"Ne, my se nechováme jako voni, my jen používáme jejich vlastní zbraně !!" No, do prdele, tak takový průser jsem vážně nečekal !! Ta nevyrovnanost !! Tahle minisérie mě navnadila faktem, že natáčení probíhalo u nás v Brně, nicméně, už při první epizodě Zrozen bez porodu jsem se bavil, jak si tvůrci mapou Brna vytírají prdel, nad to se však samozřejmě bez větších potíží dokážu povznést, ne už však nad extrémně kreténský scénář probulvárního paranoika Josefa Klímy !! Potenciál tam je cítit na kilometry, což však Klíma zabije s křečovitostí sobě vlastní naroubováním hlavní linky kolem tajemného, když to napíšu, zní to ještě hloupěji, Zahálky, Kukura po předchozí epizodě dost pookřál, na všechny tři příběhy, přičemž i díky tomu se zavřenýma očima odhalíte jeho amatérismus !! Postavy jsou ploché jako kluziště zimního stadionu před mistrovstvím světa, zápletka přitažená za vlasy tak mocně jako pravěká žena v době páření, klišé v té nejodpudivější formě odhaluje, jak zde zcela fatálně schází jakýkoli nadhled !! Je zcela jisté, že k natočení dobré akční záležitosti v našich poměrech potřebujete především typově i žánrově vhodné herce, tady bych ocenil obsazení výborného Michala Dlouhého a Jiřího Dvořáka, dál už však casting není příliš za co chválit !! A nutno říct, že kromě Daniela Bartáka a jeho geniálního soundtracku, ten se neskutečně povedl, vlastně nikoho dalšího !! Renč se svojí snahou napodobovat ty, jimž nesahá ani po kotníky, naprosto selhává, jako by nevěděl, co je český divák ochotný ještě skousnout, Karel Fairaisl a jeho kamera si s akcí absolutně nerozumí, a tak se nejraději točí a točí a točí, že by se z toho protočily panenky i letadélku Káněti, nicméně ta závěrečná se střílením mezi oči opravdu stojí za to, ačkoliv tady se tlačilo na pilu už opravdu příliš.. Škoda jen, že podobných momentů zde moc nenajdete, zato se můžete bavit počítáním neodpustitelných dějových lapsů, přičemž to finále na nádraží jich nabízí hned několik, třeba když Dvořák s kolegy běží po schodech za Dlouhým stejnou cestou, ale vyběhnou úplně odjinud, děr ve scénáři a dokonale prasáckých dialogů.. ()

rogerkint 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nevím, nakolik je fér dělit tuhle minisérii na tři samostatné filmy, moje hodnocení i komentář se nicméně vztahuje k celé "trilogii" jako celku. Vetřelci a lovci jsou takovým pokusem navázat na seriály typu Pomsta s.r.n. nebo Status: Nežádoucí. Přitom dojíždí právě na to, na čem oba tyto seriály stojí - inteligence scénáře. Zatímco narušený Chapelle z Pomsty a bývalý CIA Michael Westen ze Statusu vymýšleli komplikované manévry k dosažení svého, lovec vetřelců Zahálka se spokojí s anonymním telefonátem, oznamující postavě A, že postava B se jí chystá zradit. Postavu A nezajímá, kdo a proč jí volá, informaci přijme a rozhodne se jednat (zkušený agent Westen přitom dobře věděl, že soupeřem manipulujete nejlépe tak, že mu dáte pocit, že se k informaci dostal vlastní zásluhou a nyní má navrch, čímž byly epizody zajímavější). Navíc jeho plány nemají žádný zádrhel, nepotká je žádná komplikace, vše jde jako po másle (Chapellovi a Westenovi se plány vždy zkomplikovaly v cca 35. minutě, takže epizoda dostala nový spád tím, že byli nuceni improvizovat). Zahálka si zkrátka s ničím nedává moc velkou práci a ve všem spoléhá na to, že protřelí mafiáni, vyděrači a obchodníci se zbraněmi jsou nepochopitelně naivní a uvěří prakticky všemu (jako vážně, jak se ke své pozici dostali? pomocí loterie? dědictvím po choromyslné tetě? kouzla?), případně sami ve vypjaté hádce mezi sebou popíšou celou tu zločinnou konspiraci, na jejímž utajení si dávali tak záležet. Na vině je možná to, že série se více než nějakému scénáři věnuje Renčově posedlosti stylizací, která sice místy vypadá dobře, ale většinou zdržuje děj a proto nejspíš úvod do problému trvá skoro déle, než jeho řešení. Takže na komplikaci, větší interakci postav a chytřejší manipulaci se záporáky zkrátka nezbývá čas. Epizody Pomsty s.r.n. a Statusu: Nežádoucí mají téměř poloviční stopáž a tohle všechno v ní zvládají bravurně. Poslední ranou do koulí je poslední díl Užij si se psem, reflektující známý případ vraždy letušky stalkerem, jehož jediným smyslem bylo zřejmě představit v jednom směšném flashbacku minulost Zahálky. Jinak se zde pro změnu neřeší vůbec nic, kromě toho, že se tu Renč formálně nejvíce vyhoní. ()

Radiq 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Bacha na to. Spojení jakyhosi právníko-detektiva se sestrou z psychiatrie může někomu připadat jako skvělý kriminální duo. No, mě moc ne. Ale to je jedno. K případu: vydírání fotkama je sice hnus, ale kdyby ho měla fakt ráda, tak mu odpustí, chch. Ještěže tam hrála Vilhelmová a sympaťák Dlouhý. Jednou se to skouknout dalo, ale podruhé už by mě to vykostilo. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (4)

  • Původně ve scénáři filmu bylo napsáno jiné jméno firmy než Armypol, avšak režisér Filip Renč to změnil, „šlo mu o zvuk jména“. (JoranProvenzano)
  • Ve filmu byl použit úryvek z inscenace Národního divadla Brno "Zaslíbení", režiséra Zdeňka Plachého. (Terva)
  • I když to mělo být impozantní dramatické gesto, tak jak při pronásledování komisař Jílek (Jiří Dvořák) varovně vystřelil, aby zastavil prchajícího Daniela Tichého (Michal Dlouhý), tak by skutečný policista v reálném světě nikdy vystřelit nesměl. Jílek příbíhal do podchodu po schodech a pistolí vystřelil naprázdno do druhého příchodového schodiště. (Nick321)

Reklama

Reklama