Victor je roznašeč pizzy, poměrně ostrý chlápek, ale hlavně těžký milovník žen. Právě to jej přivede do problémů, když se v bytě mladé narkomanky Eleny střetne s policií a během potyčky kdosi vážně postřelí jednoho ze strážců zákona - Davida. Když je po šesti letech nespravedlivě strávených ve vězení Victor propuštěn, jeho činy vede pouze myšlenka na pomstu. A on už má plán.(oficiální text distributora)
Dvacetiletý mladík Viktor zažil svou první sexuální zkušenost s dívkou Elenou a okamžitě se do ní zamiloval. Druhý den ji proto navštívil v jejím bytě, kam ho dívka omylem vpustila místo očekávaného drogového dealera. Došlo mezi nimi k potyčce a dívčiným revolverem byl nešťastnou náhodou zraněn přivolaný policista David. Za to je Viktor odsouzen na čtyři roky do vězení. Během této doby si vymyslel plán, jak se za tuto nespravedlnost pomstít. A pomsta to byla vskutku neobvyklá.(lola3121)
Trošku mě mrzí, že Pedrová osobní umělecká můza Penelopička (jak se vyjádřil o Penelope Cruz sám Pedro) a moje osobní španělská nadbohyňka (jak jsem se vyjádřil o Penelope Cruz sám já) film v úvodních deseti minutách skvěle rozjela, ale tím taky ve filmu skončila. Nicméně film pokračoval v krasojízdě až na konečnou. Nádherně zapletené vztahy, které se s blížícím se finále stále více a více zaplétali a já se úplně těšil jak se to všechno rozetne. V tomhle je Pedro fakt jak Yoda mezi filmaři a do toho ty krásný a originální záběry. Nikdo neumí natočit milostný scény z takovým citem pro obraz jako Pedro.(21.3.2012)
Psychologické drama.Jsou mraky filmů s označením psychologické drama, ale jen jeden Almodóvar. Filmy o realitě jsou málokdy populární. Krásný film, dle obecného vkusu, přece musí mít jednoznačně vytýčené zlo a dobro, pokud možno jednorozměrné postavy, krásné triky, krásné lidi, krásné exteriéry a pak z něj umdléváme...a potom tu je evropská nebo světová kinematografie a neo realismus, resp. realismus šedesátých let, ta kvalitní část, která v každém příběhu má postavy takové, které můžete potkat v reálném životě, reálné příběhy, a postavy nejsou černobílé, je nutno více přemýšlet, ale o to jsou takové filmy krásnější.(18.1.2004)
Poměrně poutavý příběh (poutavým není myšleno reálný - až moc "náhod" ), s propletenými vztahy pěti hlavních představitelů. Už samotný vstup hlavní postavy na scénu (porod) je vymyšlen ve velmi atypickém prostředí a celkově film ani na chvilku nenudí, je zajímavé sledovat, kdo je kam ochotný zajít a žádná z postav není vysloveně kladná, resp. bez viny... A navíc mě osobně vývoj snímku často překvapoval, což je jedině plus. Doporučuji, bez výhrad za 5 :-)(26.6.2015)
První Almodóvarův film, který otvírala scéna s Penélope Cruz, v hlavní roli s Javierem Bardemem. Na dno vášně je klasický španělský vztahový chaos, ve kterém se všichni chovají jako ufo, vypadají jako ufo a na festivalech všichni předstírají, že je to tak zajímavé, nové, originální a čímsi objevné. Tak fajn. Pokud vám tohle stačí ke štěstí, dejte si třeba reprízu.(26.2.2015)
Ať je to jakkoliv neuvěřitelný příběh, tak Almodóvar přesně ví, jak se dostat pod kůži a nemilosrdně zatřást s našimi emocemi. Zatím to je můj nejintenzinější zážitek z jeho tvorby a doufám, že ne poslední. Bezvadně vykreslené vztahy, hloubka citů, vášeň i bolest, výborné herecké výkony a to všechno zabalené v krásných barvách s nádhernou hudbou. Prostě skvělé.(9.2.2013)
Enšpígl
Trošku mě mrzí, že Pedrová osobní umělecká můza Penelopička (jak se vyjádřil o Penelope Cruz sám Pedro) a moje osobní španělská nadbohyňka (jak jsem se vyjádřil o Penelope Cruz sám já) film v úvodních deseti minutách skvěle rozjela, ale tím taky ve filmu skončila. Nicméně film pokračoval v krasojízdě až na konečnou. Nádherně zapletené vztahy, které se s blížícím se finále stále více a více zaplétali a já se úplně těšil jak se to všechno rozetne. V tomhle je Pedro fakt jak Yoda mezi filmaři a do toho ty krásný a originální záběry. Nikdo neumí natočit milostný scény z takovým citem pro obraz jako Pedro.(21.3.2012)
pjotr76
Psychologické drama.Jsou mraky filmů s označením psychologické drama, ale jen jeden Almodóvar. Filmy o realitě jsou málokdy populární. Krásný film, dle obecného vkusu, přece musí mít jednoznačně vytýčené zlo a dobro, pokud možno jednorozměrné postavy, krásné triky, krásné lidi, krásné exteriéry a pak z něj umdléváme...a potom tu je evropská nebo světová kinematografie a neo realismus, resp. realismus šedesátých let, ta kvalitní část, která v každém příběhu má postavy takové, které můžete potkat v reálném životě, reálné příběhy, a postavy nejsou černobílé, je nutno více přemýšlet, ale o to jsou takové filmy krásnější.(18.1.2004)
golfoxovox1
Poměrně poutavý příběh (poutavým není myšleno reálný - až moc "náhod" ), s propletenými vztahy pěti hlavních představitelů. Už samotný vstup hlavní postavy na scénu (porod) je vymyšlen ve velmi atypickém prostředí a celkově film ani na chvilku nenudí, je zajímavé sledovat, kdo je kam ochotný zajít a žádná z postav není vysloveně kladná, resp. bez viny... A navíc mě osobně vývoj snímku často překvapoval, což je jedině plus. Doporučuji, bez výhrad za 5 :-)(26.6.2015)
NinadeL
První Almodóvarův film, který otvírala scéna s Penélope Cruz, v hlavní roli s Javierem Bardemem. Na dno vášně je klasický španělský vztahový chaos, ve kterém se všichni chovají jako ufo, vypadají jako ufo a na festivalech všichni předstírají, že je to tak zajímavé, nové, originální a čímsi objevné. Tak fajn. Pokud vám tohle stačí ke štěstí, dejte si třeba reprízu.(26.2.2015)
emma53
Ať je to jakkoliv neuvěřitelný příběh, tak Almodóvar přesně ví, jak se dostat pod kůži a nemilosrdně zatřást s našimi emocemi. Zatím to je můj nejintenzinější zážitek z jeho tvorby a doufám, že ne poslední. Bezvadně vykreslené vztahy, hloubka citů, vášeň i bolest, výborné herecké výkony a to všechno zabalené v krásných barvách s nádhernou hudbou. Prostě skvělé.(9.2.2013)