Reklama

Reklama

VOD (1)

Katherine Newbury je jedinou ženou, které se kdy povedlo po několik let moderovat úspěšnou večerní talkshow. Když je však označena za „ženu, která nenávidí ženy“, rozhodne se urychleně přijmout nezkušenou Molly, která je tak jedinou ženou mezi stávajícími scénáristy. Přijetí Molly možná přišlo pozdě. Hrůzu nahánějící Katherine totiž musí čelit nízké sledovanosti a rozhodnutí stanice nahradit ji za někoho sympatičtějšího, ideálně mladého muže. Molly je odhodlaná dokázat, že práci nezískala jen kvůli svému pohlaví a chce Katherine pomoci a oživit její talkshow a kariéru… Svými činy však docílí větších změn, než původně zamýšlela. (Falcon)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (66)

jefff 

všechny recenze uživatele

Byl by to dobrý film. Ostatně Emma Thompson hraje výtečně, ale nesměla by tam být extrémně nepříjemná, protivná a nesympatická Mindy, která si napsala scénář na tělo a naprosto debilně sází na atraktivní témata současné korektní doby. Navíc její herectví je na úrovni telenovel a sitcomů, ve filmu nemá co dělat. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Zakončovací film 54. ročníku karlovarského festivalu. Chápu snahu nabídnout divákům po devítidenním maratonu náročných festivalových filmů něco odlehčeného, ale čeho je moc, toho je příliš. Americká komedie o polepšení nerudné hrdinky přesně podle šablony, v níž je pomalu více liberální agendy (doslovné, hlasité a otravně moralizující) než vtipu. Tohel nemělo na festivalu co dělat. #KVIFF2019 ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele

Asi nejfeminističtější film roku.Thompsonová ví jak používat hlášky. Srdce filmu ale spočívá s párování podivného páru Dame Emma s Mindy Kaling.Late Night nabízí únik do světa měkkými hranami, jasných barev a jednoduchých zelení. Autorka scénáře, která zde i hraje a je i producentka Mindy Kalingová si zde napsala tak trochu autobigrafickou roli ne právě atraktivní Američanky indického původu, která se přesto prosadila v showbyznysu. V komedii Ďábel nosí Pradu bavily obě, povýšená Meryl Streepová i nemotorná Anne Hathawayová při své proměně z ošklivého kačátka. Kdežto Kalingová ve své roli Thompsonovou zásobuje vesměs jen obecnými ušlechtilými poučkami – a hlavně neumí hrát, což při jejich konfrontačních scénách vyloženě bije do očí. Nadto Late Night slibuje zábavu už proto, že se odehrává v zákulisí takzvané late night show, která by měla vtipem vyloženě hýřit. Nicméně většina žertů se bezzubě točí kolem politicky korektní rozmanitosti, tedy od tmavé ženy v prostředí nadutých bílých mužů, kteří si zabrali i dámské záchody, až po stesk, co si počne padesátnice v Hollywoodu, kterou chtějí před kamerou nahradit mladším a vulgárnějším kolegou, idolem sociálních sítí. Ještěže tu co pět minut zazní spasitelné „Nevzdávej to!“ Vedle Thompsonové, jejíž břitká ironie dává melodramatu alespoň trochu zralého nadhledu, zbývá jediný zajímavý prvek, totiž mechanismus výroby každodenní relace, na jejímž počátku stojí armáda scenáristů hledajících inspiraci v ranních novinách a na konci zářivá světla reflektorů ve studiu, kde předem připravené, probrané a zkrácené glosy hvězda předčítá. Jenže o profesní tajemství v Late Night tolik nejde, pokud se pomine snaha o zvýšení sledovanosti ve stylu „vyjdi s kamerou mezi lid“. Naopak sem autorka pašuje románky na pracovišti včetně skandálů a slz, které zápletku ještě rozdrobí. Celkově je to plochá až úmorná podívaná. ()

chelseaman22 

všechny recenze uživatele

Late Night je komedií, která se v průběhu dění transformuje spíše v tragédii útočící na divákův Varolův most. Indický outsider nepřekvapivě zvítězí, za což sklidí ovace od produkce a samozřejmě své chudé rodiny, která v Džajpurů (stát Rádžasthán) pracovala jako telefonní podpora. 32 % Celosvětový příjem k 17. 1. 2020: $22,386,555, což je 5,6 násobek rozpočtu ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

nečekal sem nic a překvapivě jsem se bavil víc než slušně.Příběh je sice jedna velká šablona o tom jak protivná a svojí show unavená hlavní hrdinka procitne a za pomoci nové scénáristky se stane znovu miláčkem národa,ale díky Emmě Thompson se dá bez problémů vydržet.Nebýt závěru,který obsahuje potřebný zádrhel (me2) a následnou moralitku,bylo by Late Night vlastně fajn feel good movie...60% ()

Galerie (26)

Zajímavosti (5)

  • Původně měl film režírovat Paul Feig, ale kvůli konfliktům s plánováním odešel. (ČSFD)

Reklama

Reklama