Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ústřední postavou romantické komedie Casting na lásku je neúspěšná herečka Stela Nebeská, která s blížící se čtyřicítkou zjišťuje, že velkou díru do světa už asi neudělá. Ztrácí angažmá v divadle, kde stejně hrála jen nevýznamné role. Po kariérním neúspěchu přichází i osobní – manžel jí začne podvádět a ani se to nijak moc nesnaží skrývat. S porážkou od života se ale Stela nemíní smířit a rozhodně se nevzdá bez boje. Zapřisáhne se, že si stůj co stůj najde někoho, před kým její manžel zbledne závistí. Zahájí tedy velkolepý konkurz na novou lásku. Začne se seznamovat, ale co schůzka, to výstřední a nepoužitelný nápadník a každé rande končí fiaskem. Najde nakonec Stela toho pravého? Nebo všichni pořádní muži už vymřeli? (Bontonfilm)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (100)

Prubner 

všechny recenze uživatele

Oproti Revizorům jde ve filmografii Evy Toulové o mírný posun vpřed, alespoň formálně to už vypadá jako film. Ale jako scenáristka je Toulová pořád stejně marná. Nedokáže z námětu vymáčknout vtipné situace ani dialogy, natož gagy či hlášky (momentů, u kterých jsem se pousmál, bylo opravdu jen pár). Některé scény měly slušný potenciál, ale Toulová z nich bohužel nevytěžila většinou skoro nic. Snad jediným pozitivem je objev a - ano - i herecký výkon sympatické Terezy Petráškové. ()

jujec 

všechny recenze uživatele

Naprosto výborná komedie, vše krásné a úžasné - pokud je vám tedy deset nebo jste nevyzrálá osobnost. Nerozumím tomu, že na prahu čtyřicítky (moje věková skupina) je někdo schopen uvažovat jako hlavní hrdinka (rande s někým, kdo mi před lety psal, bez jakéhokoliv písemného kontaktu v době moderní technologie). Taky nevěřím tomu, že by někdo v lodičkách lezl v lese po mezi a (jen) tiše trpěl a že smlouva na film, co se točí rok a možná tři (letí se na rok do Anglie, ale tři roky nesmí herečka otěhotnět???), se uzavře až v letadle, tedy napřed produkce koupí letenky, vše domluví a a pak teprve jen tak mimochodem dá herečce k podpisu smlouvu. Jediná vtipná scéna byla "zapaříme", ale jinak opravdu trapnost. Děj naprosto očekávatelný (často míhající se chápavý chlap kolem, jeho objímání se se sestrou, výměna mladšího modelu za ještě mladší, přání otce, aby byla dcera šťastná). A propagace značky obleků naprosto nevhodná a okatá - vlastně ne, je správně určena pro cílovou skupinu filmu (děti či nezralé osobnosti), my dospělí jsme pochopili dřív, kdo film sponzoroval, aniž by muselo být jméno značky vysloveno a zdůrazněna kvalita saka (na celý život)... ()

Reklama

Lukrecie 

všechny recenze uživatele

Prima oddychovka, bavila jsem se. Celý film provázela moc příjemná hudba. Svěží, neotřelý film, celkem příjemné, neokoukané tváře. Hlavní představitelka moc hezká, milá a šikovná. Já jsem si to užila. 👍🥰 Eva Toulová mě baví, jen tak dál! ❤️👍 Nenechte se odradit hulváty, hrubiány, sexisty a šovinisty. 😉😎 Odpad může dát pouze ten, kdo absolutně nerozumí ženám a ženskému principu, případně v sobě potlačuje ženskou stránku osobnosti. U režisérky oceňuji především lidský rozměr a solidní vyzrálost filmového rukopisu. 👍 PS Až na fakt, že  pán neměl jen "pár kilo navíc". To je dost nebezpečné, nevhodné a nemístné tvrzení v době rapidně narůstající extrémní obezity! ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

A jestli neumřeli, tak tam tu holčičku houpou ještě teď. Takže dá rozum, že si ten tlustý pán nemůže pořídit jinou košili. Lva za kostýmy bych za tohle Bandimu vážně nepřál, ale třeba uspěje v kategorii scénář nebo režie. Ještě šijí hadry, nebo už se oficiálně přiznali k tomu, že jsou ve skutečnosti největší fabrika na ty nejblbější filmy, co se v téhle zemi točí posledních deset let? ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Další ze snímků, který stále každoročně přibývá, o současném českém člověku, většinou to bývá muž a tentokrát žena, který se dostává ve středním věku do krize. Manželství nevyšlo podle představ, kariéra také ne. Žena tak přestává uvažovat rozumně a manžela, který jí podvádí a zjevně o ni nestojí, hodlá naštvat sama nevěrou. Proč si myslí, že by ho to ještě mohlo naštvat, to je otázkou. Je více než jasné, že jen ztrácí energii. A pak tu máme klasickou, asi nikdy neohranou anabázi s různými typy rande. To se v různých obměnách opakuje v každém filmu, takže nevidíme nic nového. Typ muže zoufalce, zajíčka, bonvivána atd. Ve filmech o krizí postižených mužích jsou to zase různé rádoby zábavné ženy. A máme tu další klišé. Buď zralou ženu na castingu předběhnou mladé a krásné anebo se jedna z nich musí svléknout, aby roli dostala. A tak je Stela čím dál zoufalejší a její zoufalost je tak silná, že je ochotná se i ponížit, aby ulovila chlapa. To jako vážně? Běžte až za hranici studu a soudnosti, abyste něco získali? To má být vzkaz ženám? Casting na lásku nevyznívá dobře, vzhledem k již zmíněným klišé, které měly být základem humoru, ani jako komedie ani jako romantika. S Janem Řezníčkem se totiž Stela dá také víceméně ze zoufalství a náhodou. A jejich romantické setkání na letišti a odhalení, že obdarovaná je ségra, to zase nepůsobí jako doják s dobrým koncem u kterého si ženy pobrečí. Režisérka má za sebou kupříkladu Jak se moří revizoři a to jsem viděl a je to popravdě hrozný film. A ve srovnání s tímto to lepší není. Celý film působí spíše jako část televizního seriálu. A myslím si, že právě režisérské vedení může za spíše průměrné herecké výkony. Scénář nebyl nic moc, jednotlivé dialogy snad psal někdo, kdo mezi lidi nevyšel už mnoho let. Snad jen česká hudba potěší. Vnucování značky Bandi snad asi nestojí za řeč, viděl jsem mnoho reklam ve filmu, ale dalo se to dělat citlivě a ne že matka syna opakuje pětkrát, že oblek od Bandi byl drahý a dostal ho k maturitě. Ano, ten oblek od Bandi. Tak já mu to Bandi schovám. Celkově je těžké říct, co myslela režisérka tím, že se "v tom mohou ženy poznat". Nevím v čem. Že by byly stejně zoufalé? Mají snad odhodit zábrany? Není přeci jen lepší být sám než hledat za každou cenu a ztratit přitom úctu k sám sobě? Hlavní hrdinka si to dlouho nemyslí. ()

Galerie (41)

Zajímavosti (9)

  • Ve scéně v galerii dává hlavní hrdince jeden muž do výstřihu vizitku. Když pak nehnutě stojí a přijde manžel, vizitka ve výstřihu není, při odchodu z gralerie ale už zase vizitku ve výstřihu má. (jujec)
  • „Za mě jde o nejkrásnější natáčení. Nikdy se mi nestalo, že by šlo něco tak hladce a všechno nám vycházelo jako tady,“ podotkla režisérka Eva Toulová. (SONY_)

Reklama

Reklama