Reklama

Reklama

To nic, drahá

  • USA Don't Worry Darling (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Americký psychologický thriller režisérky Olivie Wilde pojednává o Alici, ženě v domácnosti z 50. let (Florence Pugh), žijící se svým manželem (Harry Styles) v naoko dokonalém vztahu. Záhy se však Alice začne obávat, že jeho okouzlující společnost možná skrývá znepokojivá tajemství. (Vertical Entertainment)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (362)

verbal 

všechny recenze uživatele

Dříve nadmíru rozkokošná Olifka, která si dle životopisu prý „pro herecké účely“ velmi yntelygentňě až k popukání změnila jméno z Cockburn na Wilde, a ani tak neskončila v pornu, pomalu ale jistě odkvétá do zatuchlé, afektované plastické instatrhaviny a patrně ze zoufalství zjevně přehodnotila i své seksuální preference na anál a připínací dilda. Jinak si totiž nelze vysvětlit, že vyměnila poměrně mužného, vtipného, inteligentního sympaťáka a solidního herce Jasoně Sudeikise za slizkou až odpornou, prkennou, pozérskou, neumětelskou Barbínu, vypatlanou hlásnou troubu kokotporátní pohlavní apokalypsy, prvotřídního komerčního debila, nefachčenka, pozornostní kurvičku a v neposlední řadě nuzného reproduktora furtdokolových, lacině přitroublých a kulturně degenerativních kolotočářských cajdáků chlapeckých homoqartet - Jindřicha Styly. Jsem toho názoru, že to asociálními sítěmi a neomarxistickými vytřiprdelníky vyhajpované rádoby popkulturní hovado rozhodně nemá ve filmech s opravdovými herci co dělat a je satanžel obsazován jen z důvodů pseudopopularity mezi nevkusnými bukanýry a pohlavně dezorientovanými, vyrachtanými čtrnáctkami. Olifku ale asi momentálně bolí prdel natolik, že zaslepeně přehlíží, jak jí ten nebinární psychoseksuál kurví film a jak už jen svou přítomností, natož výkony, bytostně uráží všechny ty skutečné herce. Z pohledu filmových análů to ale patrně až tolik bolet nebude, neboť se qalitativně jedná o sice režijně solidní, kulisně vyňuňaný a posh-evně vybarvičkovaný, ovšem veskrze nudný, logicky obskurní a sterilně instantní plagiát, který bych pro účely tohoto zvratku, jak jinak než výstižně, nazval Stepfordský matrix. Instantní plagiát, během jehož sledování tak zůstalo jedinou potěchou leštění soupravy před vjezdem do metra při pohledu na čím dál tím jedlejší slečnu Puchovou, Pukovou, Pjúkovou, … nebo jaxe to vlastně správně čte. Každopádně ustálená pražská fráze „Potřebuju skočit na Florenc“ tu nabývá zcela nových významů. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Vykradená hromádka civilních žánrových povídek, která klame tělem až do té míry, že odmítá odpovídat na vlastní otázky. V první třetině se objevuje tolik slepých uliček a nikam nevedoucích vějiček, že jsem do poslední vteřiny nechtěl věřit, že chce Olivia Wilde celý svět postavit na jediném zvratu. Hodnocení se tak z větší části opírá o božský talent Florence Pugh, která jen zvýšeným hlasem nebo lehkou grimasou zadupává planě křičícího Stylese nebo rozšafného Pineho do země. Režie nebo vizuál jsou až neoprávněně sebevědomé, což několik zbytečných linek v konečném dojmu umaže, ale ty nejviditelnější (letadlo, zemětřesení) ignorovat nelze. 50% ()

Reklama

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Jako (kratší, proboha, kratší) epizoda seriálu Black Mirror by To nic, drahá mělo rozhodně větší sílu. Takhle jde o příliš dlouhou a vcelku snadno prokouknutelnou metaforu, kterou táhne úžasná Florence Pugh. Především díky ní, díky režii Olivie Wilde a díky krásně kýčovité výpravě ty dvě hodiny nakonec utečou docela svižně a ani tolik nevadí, že na konci nečeká bůhvíjak objevná pointa. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Asi jsem měl White coat syndrom, ale Olivia Wilde by mi v seriálu  Dr. House asi tlak měřit nemohla. Kdyby si ke mně usedla na lůžko, rtuť z tlakoměru by se popraskanou trubicí rozkutálela všude po pokoji... Tehdy se mi fakt líbila. Proto mne dost překvapilo, když jsem zjistil, že tohle režírovala. A šel jsem do toho hlavně kvůli tomu. Scénář mne však ale zcela pohltil (ano pamětníkům to připomene dokonalý Stepford) a to snové sterilní městečko během amerických padesátek.... Ugh.. Chlapi ruku na srdce. V té první půlce jak se manžel vrací domů v té nablýskané káře a jen odevře dveře domu, čeká ho v naklizeném vnitřku načesaná usměvavá ženuška jen k nakousnutí podávajíc sklenku whisky se soustrasným dotazem - tak jak jsi se měl dnes miláčku v práci? Na stole parádní večeře, jenže vy nevíte zda si nedat předkrm v podobě téhle dokonalé ženušky... Asi nebudu sám, kdo smutně polkl a krutě záviděl. Ty naše návraty jsou mnohdy o poznání krutější, byť jsme den měli mnohdy stejně těžký jako Harry Styles. Nás však doma mnohdy čeká binec vytvořený přes den dětmi a leckdy nasraná manželka (co měla také náročný den v práci) avšak z důvodů, které nechápeme  a po čase se je už ani nesnažíme dekódovat. Prostě to tak je. Je zase nasraná. Samozřejmě - nenančančaná a bez sklenky whisky. Ženy holt chtěly emancipaci, chtěly také řídít svět a tak ho dnes spolu s muži řídí. Kus té tíhy díky tomu spadl i na ně a jim se to ne vždy líbí. Asi si to představovaly jinak.  Nejsem mileniál, který si jako XYZ jedinec myslí, že kojící muž je samozřejmost a kdyby to šlo tak rodící také. Podle mně se svět v nějaké části svého vývoje, právě někdy v těch padesátkách na té západní straně polokoule prostě posral. A tak ten filmem předložený sen - přibarvený a aromatizovaný se mi moc libíl. Tu dobu mám rád, mám rád i tu architekturu, design, hudbu... Vůbec by mi nechyběl internet ani další dnešní vymoženosti. Jenže jak se příběh posouvá dál, náhle začneme chápat, že ne vše je takové jak to na první pohled vypadá. Závěrečné rozuzlení bylo docela zajímavé a nebudu spoilerovat. Musím uznat, že Olivia překvapila a to mile. Ztvárnění padesátek je tu na jedničku s hvězdičkou a asi se je dokonce podařilo udělat ještě výraznějšími, než možná samy byly. Ale ono to má svůj důvod. Mimochodem porovnejte si ty světy tam a u nás. V té době byla u nás módním vrcholem čepice rádiovka, montérky a gumáky. Dozvuk předválečné módy ještě chvilku setrvačností dojížděl, ale obleky a klobouky se u společnosti pod ruSSkým vlivem pomalu přestávaly nosit. O tm, že na západě měli klimatizace i v autech té doby a u nás se stále topilo uhlím až do sedmdesátek ani nemluvě... Tohle byl hooodně zajímavý film našťouchaný skvělou hudbou té doby. Já jí poslouchám, takže mi to tam sedlo ale zase mne to až tak nepřekvapilo. Závěrečnou písničků z titulků mám velmi oblíbenou , ale znám ji v lepší verzi od The Dinnig Sisters. A ta taneční scéna super, ale kdo zná geniální klip od ještě geniálnějšího hudebníka Jarvise (PULP) zroku 2010 - This is Hardcore - mimochodem odehrávající se ve stejné době jako film, je mu závěr čímsi povědomý. Inspirovala se i Olivie? Každopádně, jestli má ráda Jarvise Cockera, tak má u mně další bod! :-). Dávám za 4 prázdné vaječné skořápky. * * * * () (méně) (více)

MrHlad 

všechny recenze uživatele

O To nic, drahá se v poslední době píše hlavně v souvislosti s většími a menšími skandály na place, což je trochu škoda a nový film Olivie Wilde si to nezaslouží. Po vcelku chytrém komediálním dramatu s dementním českým názvem Šprtky to chtěj taky razantně změnila žánr a její novinka rozhodně dovede zaujmout na první pohled a poslech. Matthew Libatique umí navodit atmosféru padesátých let takových, jaké možná nikdy nebyly, ale jak je lidé přes filtr nostalgie chtějí vidět. John Powell zase udělal jeden ze svých vůbec nejlepších soundtracků a obrazově a hudebně není snímku co vytknout. Dovede být okouzlující a o pár vteřin později zase velmi znepokojující. Florence Pugh je v hlavní roli výtečná, stejně jako Chris Pine a vlastně se tu snaží všichni před i za kamerou. Jenže jim nohy podráží samotný příběh, který sice není vůbec špatný, bohužel s postupující stopáží se ukazuje, že Wilde nemá v ruce novou Truman Show, Dark City, Počátek nebo Matrix, ale jen solidní a funkční materiál, ze něhož dovede vymáčknout technicky brilantní film, jemuž však především v závěru chybí emoce, překvapení nebo nějaké hodnotnější sdělení. Výsledkem je dobrá podívaná. Výjimečná ovšem ne. Rozhodně ale budu rád, když bude v režisérské kariéře Olivia Wilde pokračovat. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (10)

  • Podľa režisérky Olivie Wilde to bol prvý film, ktorý sa natáčal v Kaufman Desert House, ktorý preslávila fotografia Slima Aaronsa „Poolside Gossip“. (belinko)
  • Ve scénáři byla Bunny (Olivia Wilde) přítomna ve scéně u večeře, ale Olivia Wilde odstranila svou postavu ze scény, aby mohla režírovat zpoza kamery. (mikki089)

Související novinky

Našla hraná verze Na vlásku Lociku?

Našla hraná verze Na vlásku Lociku?

13.08.2023

Studio Disney s hranými remaky svých ikonických pohádek v posledních letech nijak nezpomaluje, a kromě již oznámené Moany, Bambiho nebo Lilo & Stitche nás v budoucnu čeká také muzikál Na vlásku.… (více)

Avatar připomněl, kdo je králem kin

Avatar připomněl, kdo je králem kin

26.09.2022

Už to nepotrvá moc dlouho, a James Cameron (Titanic) si na konto připíše další miliardový hit. A vůbec přitom nevadí, že druhý Avatar přichází více než 10 let po premiéře jedničky, jak totiž nyní… (více)

Reklama

Reklama