Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

dopitak odpad!

všechny recenze uživatele

O Magnuskovi už jsem toho popsal hodně. Je schopný sehnat peníze na natáčení, tím ale schopnosti končí. Scénář, ve kterém propuštěný vězeň se zákazem přiblížit se k budově školy, která mimochodem má fungl novou fasádu, ale je roky upuštěná, nepatří asi zřizovateli a pan bývalý učitel ji rozchodí tak, že se skamarádí s cikánama a několika důchodci, a vymyslí plán jak se zase žáci vrátí do lavic tím, že utečou z jiných škol, není špatný, on je spíš neexistující. Takovou ultra sračku nemůže vymyslet ani v prváku na učňáku (na dlaždiče). Začátek celé série byl sice ryzí wtf, ale aspoň se člověk nuceně někdy zasmál. Dušení zřejmě leprou stiženého pana herce Jana Přeučila polštářem, nasazení dvou ultra "každej by jim dal co proto" kočiček (GGm NG), a angažování Vémoly a Krampola s výrazem "jsem pět minut po mrtvici, co po mně chcete", ubije i poslední procenta citu. A ten otevřený konec, to je trefa! ()

hrumsrt 

všechny recenze uživatele

Kdysi jsem jeden víkend se škaredým počasím a prázdným programem věnoval nakouknutí do špíny českého filmu a dal jsem si práci s tím podívat se na celou trilogii Bastardů.. Která po tolika letech vypadala jak amatérská práce z filmové školy kam někdo prostříhal scény z nějakého béčkového českého pokusu o mafiánskou žánrovku, akorát že ono to k sobě patřit má.. Údajně společensky kritický Magnusek se naopak chtěl otevřít té sociálně znevýhodněné straně, akorát že z ní měli všichni úplnou prdel.. Bastardi byli jednu dobu bohužel téměř kultovní a jedna generace se bavila tím, že považovala spodní hlášky romských fakanů za truhlu české komedie.. I když v každém dalším pokračování Magnusek dokazoval, že větší peníze mu zamotali hlavu a kadence výskytu trošku serióznějších českých herců se zhušťovala, trapnost a absurdnost příběhu současně rostla exponenciálně až do skoro kanálních nížin, pořád se našel někdo s plnou peněženkou a něco mu nasypal.. Návrat Bastardů by někomu nemusel dávat smysl, ale to nedával žádný navazující díl z téhle rádoby série. S avizovaným příchodem Zdeňka Godly a pokusem o daleko skromnější příběhové ambice jde sice o film, který už mě neuráží a nekrade divákův čas, ale to nic nemění na to, že jde pořád o hodně nízkou zábavu.. Sazí se na nostalgii, něčeho co mě sralo, tady se to nebere tak vážně, i proto jsem neměl problém dojet to až dokonce. Ale přiznejme si, že to nemá prakticky žádný příběh a jde jen o sebeuspokojující frajeřinu, která nějak nemá směr ani soudnost. A paradoxně velkou část stopáže tvoří neustálé reprízující flashbacky, které s nostalgickým pokusem selhávají a jen natahují prázdný scénář.. Naštěstí závěr už je tak doslovný, že pátý film snad nehrozí, ale ještě bych úplně nedoufal, tahle série nemá smysl v žádném pokračování, když všechno byl uzavřeno již tehdy před 13 lety.. Ale jsem aspoň rád, že se drží mimo i v rovině výkladu amnestie. 20% ()

Reklama

Olík 

všechny recenze uživatele

Ačkoliv si o tvorbě našeho prostorově nejvýraznějšího tvůrce myslím to co zřejmě většina, s Bastardy jsem nikdy neměl větší problémy. I když ta filmařina je tak trochu mateřská školka, líbí se mi na nich jejich jinakost a především sdělení. Nějaké výtky bych ale ke čtvrtému pokračování přesto měl. Za prvé je to návrat titulních hrdinů…..což je samo o sobě super……bohužel jejich pubertální přirozenost odnesl dým z tisíce vykouřených cigaret. Problém číslo dvě je Zdeněk Godla…..že u Magnuska nejde o žádnou vysokou školu filmového umění jsme se už bavili….stejnak nemohu tomuto snad napravenému kriminálníkovi přijít v žádné z jeho rolí na chuť. A to nejdůležitější….příběh (nebo chcete-li zápletka)….přijde mi, že mu nebyla věnována dostatečná péče. Ale to jsou prostě Magnuskovy Bastardi a těm se buď vysmíváte, nebo vás, stejně jako mne, vlastně baví. ()

Kebabkony odpad!

všechny recenze uživatele

Kladu si otázku proč vůbec čtvrtý díl vyšel, protože už druhý a třetí díl byly totální propadáky. Jednička sice taky není žádný skvost, ale z celé této série je asi nejlepší (nejlepší na poměry této série). V tomto filmu nefunguje vlastně vůbec nic. Dialogy jsou debilní a ještě k tomu debilně nazvučené, herecké výkony jsou otřesné a často ani hercům nerozumíte, protože neumí mluvit. Příběh vůbec nedává smysl a ani ničím nepobaví. Asi největší sračka je úplný konec, kdy se nám něco rozjede, ale v půlce se nám to utne a máme titulky a vy si říkáte, co kurva to je vše. To jsem na to chtěl jít do kina. No díky bohu, že se tak nestalo, protože vím jak ty kina vypadala, ale whatever. Poslední věc, která mě zaráží. Jak může člověk, který nemá čistý trestní rejstřík učit. Tento film je čistý bizár. 2/10 ()

Tunri odpad!

všechny recenze uživatele

Po třetině filmu jsem si řekla, že aspoň jednu hvězdičku za to, jak se nasměju u těch rozmazaných retrospektiv a dementnímu vysvětlování úplně všeho. Ale pak přišlo vyprávění u táboráku v barber shopu a zamilovanost a já už jenom řvala NE TO NEJDE NE UŽ NE UŽ NEMŮŽU NE a muselo se to vypnout. Nedá se to, nepouštějte si to. Zestárnete. Je to strašně trapný, mizerný, jakoby amatérský film z devadesátek s obřím rozpočtem na obsazení nebo já nevím k čemu to přirovnat. Je to mimo. Všechna klišé tam jsou. Celý je to navrch přikrytý takovýma hereckýma talentama jako Karlos vole Vémola se skvělou rétorikou, že jsou potřeba titulky. Třešničkou je drsný nájemný (ale NEMOHOUCÍ) zabiják s bílou šálou a parkinsonem v podání Krampola. Nic, nevim jak to dopadlo, sorry jako. Koukat třeba na tureckou telenovelu dává větší smysl. Jo a to ještě netušíte, kdo koho v tom filmu opíchá, to je na tom nejbizarnější. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Ota Jirák neměl dobrý pocit z natáčení ve věznici v Plzni na Borech. Když mu navíc kostymérky přidělily vězeňský mundúr a mříž se zaklapla, nebylo mu právě dobře. Byl to pro něj nejhorší natáčecí den. (TomasSlach)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno