Recenze (757)
Stárnoucí gigolo (2013)
Příjemná, ale nic nového nepřinášející komedie, jejíž obsazení jen přidává na kladech. Jen mi bohužel Vanessa Paradis nepřijde ani trochu sexy, naštěstí to za ní obstaraly Sharon se Sofíou :)
Sonny Boy (2011)
I přes celkem dlouhou stopáž dokáže Sonny Boy udržet vaši pozornost. Dobrý scénář a výkony herců jsou hlavní předností tohoto povedeného filmu.
Legenda Země Oz: Dorotka se vrací (2013)
Průměrný animák, který nabírá dech až někdy ke konci. Plus za obsazení a za některé písničky.
Tina Turner (1993)
Výborný životopisný snímek. Angela Bassett je výtečná a Laurence Fishburnea budete opravdu nenávidět.
Jízda švárů (2014)
Typická americká komedie, která pobaví, ale hlubší zážitek nezanechá. Ale Kevin Hart nikdy nezklame.
Frajeři ve Vegas (2013)
Úžasná hlavní čtveřice a kouzelná Mary Steenburgen. Velmi příjemný filmový zážitek.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Přesně tak blbé, jak jsem si myslel. Ale až tak blbé, že je to zábavné. První polovina se docela vleče, ale pak se to rozjede a stane se z toho celkem slušná zábava.
Martin a Venuše (2012)
Velmi příjemná komedie, nenáročná a vhodná pro odpočinek. Kristýna Boková je ve své roli velmi dobrá.
Strážci Galaxie (2014)
Opět další film od Marvelu a opět je to bomba. Jeden z nejlepších filmů podle jejich komiksů a jeden z nejzábavnějších filmů vůbec. Ani chvilku se nenudíte a ty dvě hodiny uběhnou velmi rychle. Epic.
Slunce, seno, 30 LET! (2014)
Je fajn vidět některé herce po tolika letech. Jinak dokument nepřináší nic moc nového.