Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EdaS
    *****

    SAY AUF WIEDERSEHEN TO YOUR NAZI BALLS! Pancharti počtvrté, tentokrát z blu-raye. Ten film je prostě geniální. Napadá mě spousta věcí, čím vším je geniální, ale dneska jsem si vychutnával hlavně herce. Jeden vedle druhého jsou totiž úplně skvělí. Film roku 2009. Doufám, že na další Quentinovu pecku nebudeme čekat dlouho.(23.12.2009)

  • movie
    *****

    Když Aldo Rain v závěru snímku říká, "Tohle je dost možná můj nejlepší kousek," zdaleka už to není Aldo Rain kdo mluví k vojínu Ulovitchi, ale Quentin Tarantino mluvící k divákům. HANEBNÉ PANCHARTY jsem očekával už pár dlouhých let (No kolik tak, osm? Kdy se vlastně Tarantino poprvé zmínil, že chystá svoji verzi TUCTU ŠPINAVCŮ?), ale namísto toho, aby moje očekávní s časem byla příliš vysoká, Tarantino je ještě mnohonásobně předčil. Protože komentář píšu až s téměř týdením odstupem, nemá cenu abych se teď rozčiloval nad kritikami typu "příliš mnoho odkazů, které řadový divák nerozluští" (nechápu kde je v tomhle případě problém, Vojtěch Rynda chodí do kina soutěžit, já ne) případně "masturbační maraton mluvení" (to už je příliš). // Líbilo se mi členění snímku do kapitol, které ve finále hezky zapadly. Zamiloval jsem si komický aspekt filmu (poslední hodina filmu je neuvěřitelně vtipná) a práci s několika jazyky, vpodstatě fakt, že spousta dramatických a zasadních scén (leckdy i kolem 20ti minut) je v němčině či francoužštině považuji za geniální. Visuální stránka filmu mě pak v některých momentech přímo uzemnila (projekce na hořícím plátně, například). Herecké obsazení bezchybné, zajímavá je především německá část (Gedeon Burkhart pravděpodobně ve svoji největší roli). // HANEBNÝ PANCHARTI jsou pro mě příklad absolutního filmu. Ještě si to zkusím párkrát potvrdit.(31.8.2009)

  • DaViD´82
    *****

    Nebýt úvodní "leonovské" kapitoly, tak je to bez výhrad. Jenomže ta kapitola tam je. A svou nedostižnou genialitou vrchá na zbytek filmu přílišný stín, ze kterého se to po celou stopáž ne a ne vymanit (s výjimkou v podobě lahůdkově gradující scény v baru). Ovšem i tak... Ukočírovat veškerá vysoká očekávání prostě tím, že půltřetí hodiny několik týpků v uniformách nonstop tlachá o hovně v cca sedmi interiérech, tak to je samo o sobě na potlesk ve stoje. Prostě wunderbar! PS: A už konečně chci, aby Tarantino natočil regulérní spaghetti western. Stejně k tomu celou kariéru spěje, tak proč oddalovat nevyhnutelné? PS II: Když jsem Pancharty během několika málo týdnů viděl již potřetí, a pokaždé si to patřičně užil, tak jsem si uvědomil, že plné hodnocení je plně odpovídající, proto ta změna. ♫ Hodnocení OST: 5/5(20.8.2009)

  • Cival
    ***

    Quentin sliboval ultimátní válečnou řež, v níž komando drsných žiďáků zreviduje druhou světovou. A předhodil užvaněné pásmo sebeukájivých dialogů, které kvůli situování asi do čtyř kulis připomínají spíš suchou televizní inscenaci. Rozdělení do kapitol je ukázkově zbytečným samoúčelem - snad jen pomáhá i těm nejméně všímavým divákům uvědomit si, že skoro každá pasáž sestává z dvaceti minut prázdných plků a jedné přestřelky, tedy z kurevsky dlouhého čekání na pointu. Tarantino se opájí svými slovy a mastí si svůj scenáristický úd až do krve, přičemž jeho postavy jsou tentokrát mnohonásobně méně zajímavé (zejména škoda nedotaženosti linie se Shoshannou). I tak publikum hýká, protože vždycky dostane nějakou tu prvoplánovou vějičku, buď krvavou (skalpy, baseballka, hákové kříže), drzou (pár sekund píchání) nebo tradičně hudební (to ale není žádný kumšt, s Morriconem by strhlo i video o výrobě recyklovaného hajzlpapíru). Respekt Tarantinovi posílám jen za poslední kapitolu, která už konečně trochu šlape, parádního Pitta a Waltze a vybraný vkus na ženskou krásu. Jinak u mě čiré utrpení. Kill Bill se mi ve světle Panchartů jeví jako oslnivý ohňostroj nápadů, Auto zabiják pak jako strhující stylovka - a to mě oba zmíněné filmy fakt nějak extra nebaví.(21.8.2009)

  • Tetsuo
    *****

    Dokonalá hra s diváckým očekáváním. Místo dalšího Grindhousu nebo poctě italské exploataci, případně Tuctu špinavců, následuje velmi neakční konverzačka v duchu Hitchcocka a německé válečné kinematografie. Dlouhatánské dialogové výměny skončí vždy nečekaně.(18.8.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace