Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

Zodd odpad!

všechny recenze uživatele

Před revolucí těch bobrů a klacků moc na plátně ukázat nemohli, o tom žádná. Stejně jako české kamery na západě. Ale zbytek je jen odvar z minulého dílu, který už tak byl mlácení prázdné slámy. Je to od Trošky velkorysé, ale potenciál jeho "lidového" humoru se už kompletně spotřeboval během pár facek. Ani Italové Dejdar s Kaiserem to nevytáhnou. ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Jednoznačně nejlepší díl! Těch pár trapných scén úplně suverénně přebíjí hromada nezapomenutelných hlášek a momentů. Jídlo v Itálii, spaní v Itálii, nakupování v Itálii, nákup počítače, 5 samyc a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna. Pátou hvězdičku přidávám, jen proto, že zdejší hodnocení si Slunce seno erotika rozhodně nezaslouží. 80% ()

Reklama

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Úplně odpad to není, jenom je to strašně trapné. Na druhé straně je to nějaký odraz doby krátce po roce 89. A trochu guilty pleasure, takže jsem nemohl přestat koukat. Největší slanina tohohle díla je, ze oproti těm předchozím, které nějak ukazuji tehdejší vesnici, Erotika jede na nejlacinejsich trendech své doby. ()

topi 

všechny recenze uživatele

Poslední Troškův film, na kterej se dalo koukat a pobavit se. Pořád se jedná o stejnou zábavu, jako u předchozích dvou dílů, s porevolučním nádechem, kde se atmosféra oné doby perfektně promítla a ukázala cestu, jakou se snad všichni lidé tenkrát chtěli dát, zkrátka každej měl vidinu, že se po krachu komunistické strany všechno rychle zlepší a budeme si žít jako na západě. Jenže čas nejlíp ukázal, kam jsme se dostali. Závěrečná řeč Růžičkové je jasným důkazem, jak si každej představoval, že se vše rychle změní a budeme se mít všichni výborně. ()

Johanka 

všechny recenze uživatele

Třetí z trilogie Zdeňka Trošky o osudech lidí z jedné jihočeské vesničky. Jejich každodenní starosti naprosto přesně a s humorem vystihuje pan režisér ve všech dílech. Aby ne, vždyť je to jeho rodná víska a polovina obyvatel jsou jeho příbuzní. Ústředním motivem tohoto dílu je dovolená v Itálii a navázání kontaktů s jedním z tamních družstev. Je to humorné, ale ne každý má tento druh humoru rád. Já ano. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • V knize Jaroslava Sedláčka "Rozmarná léta českého filmu" je na část vzniku filmu vzpomínáno takto: "'Na natáčení v Itálii i s cestou tam a zpátky jsme měli týden, takže to byl strašlivej fofr,' líčí režisér Troška, 'naštěstí nám počasí přálo, ale i tak se řada věcí natočit nestihla, takže jsme je museli všelijak ošvindlovat, například v dialogu,' říká Troška. 'Byl to první film po hodně dlouhý době, který se takhle venku natáčel, takže nikdo s tím neměl zkušenost a žádnými povoleními se netrápil,' směje se Martin Dejdar, který ve filmu o družbě hoštických družstevníků s italskými zemědělci hrál společně s Oldřichem Kaiserem duo jižanských mafiánů. 'Všichni jsme fakt jeli jedním autobusem, herci, neherci, filmaři, stařenky, který v životě možná nebyly dál než ve Strakonicích, do toho Olda Kaiser s Jirkou Lábusem, Jarka Hanušová, vstávali jsme už v pět, chodili spát pozdě, aby se to všechno stihlo, ale fór na fór, prostě obrovská sranda,' říká Dejdar a vzpomíná, kterak italská pláž jako mávnutím proutku zmlkla, když na ni v plavkách vyšli Helena a Jiří Růžičkovi. 'Největší legrace ale byla, když jsme přijížděli na italské hranice a já se ptal šéfa produkce, jestli má nějaké povolení, že tam jedeme natáčet a že máme dole v autobuse kufr plný profesionální techniky,' líčí Dejdar další veselou historku z natáčení. 'Samozřejmě nic takového nikdo neměl, takže to dopadlo tak, že Jirka Lábus vylezl na italské celnici z autobusu ven, začal zpívat italsky árie, které zpíval v představeních Ypsilonky, celníci se váleli po zemi smíchy a za nimi pomalu projížděl autobus. Když byl na druhé straně, Lábus dozpíval, sedli jsme a oni nám ještě zamávali.'" (NIRO)
  • Obří housky a preclíky, které rozdává Italům hoštická sousedka po příjezdu na náves, upekl ve strakonické pekárně pan Miloslav "Pekař" Panuška, tehdejší švagr Broňka Černého, představitele Venci. Po skončení natáčení si celý štáb pochutnal. (brok1)

Reklama

Reklama