Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Paříž, rok 1830. Ve městě řádí maskovaný vrah, známý jako Alchymista. Po jeho stopách se vydává nejúspěšnější francouzský vyšetřovatel, legendární François Vidocq (Gérard Depardieu). V nelítostném souboji je ale poražen a zdá se, že zabijáka už nikdo nemůže zastavit. Ve Vidocqově pátrání se ovšem rozhodne pokračovat mladík Etienne Boisset (Guillaume Canet), spisovatel který o detektivovi původně připravoval knihu. Na jeho pouti temným pařížským podsvětím čeká mnoho smrtících nebezpečí i tajemství, která neměla být nikdy odhalena. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (271)

Prolog 

všechny recenze uživatele

Tenhle film jsem viděl před pár lety a přišel mi skvělej. Když jsem se na něj podíval s odstupem času tak už ani nevím proč se mi tak líbil. Příběh je zajímavej, stejně jako vizuální stránka věci. Ale co mi moc a moc vadí je ta kamera a střih. Jak si má člověk tu krásnou vizuální stránku užít když i ten nejdelší záběr ve filmu nemá víc než pár sekund? Navíc je film neustále rozmělňován záběry na oči, ústa, nosy herců. Někomu to může přijít jako umělecký záměr...mě to, ale kazí požitek z jinak zajímavého filmu. Kde jsou ty časy minimalistického střihu??? ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Na Vidocqovi som bol kedysi v kine, čiže už je to pekných pár rokov. Nevedel som, čo čakať, takže jeho zbesilý vizuálny štýl mi pripadal pomerne inovatívny a na kino ako stvorený. O tom, nakoľko je gýčový, som nerozmýšlal. Vidocq je ale hlavne kriminálka s niekoľkými podozrivými, z ktorých zločiny nakoniec aj jeden z nich (neprekvapivo) spáchal. Takže v tomto smere som na rozdiel od mnohých prekvapený nebol. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Vidět všechny filmy ve kterých hraje Gérard Depradieu, to je koníček na dva životy. Nicméně koníček je to zajímavý, protože člověk naráží na roztodivné kousky, jako třeba tady na Fantoma Paříže. Určitě by filmu prospěla normální, klidná kamera, zvýraznila by ponurost a temnost příběhu mnohem líp. Film staví spíš na vizualitě než na příběhu a to je hlavní kámen úrazu. Chtěl jsem se moc bát, chtěl jsem napětím až do poslední sekundy ani nedýchat, ale víc jsem se bál i o propisovačky v blízkosti Václava Klause než u tohohle filmu. Je to škoda, protože film v sobě potencionál má, jen ho nesmí dělat blázen posedlej vizuálnem, ale blázen posedlej příběhem. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Průměrná mysteriozni detektivka odehrávající se ve staré Paříži. Většina digitálních efektů byla docela slušná, ale na první pohled moc přeumělkovaná. Ani herecké výkony mě zrovna dvakrát neoslnili. Možná byla škoda, že Depardieu nehrál v celém filmu, ale jen na začátku a na konci, tím by určitě pozvedl úroveň celého filmu, protože ti vyšetřující policajti byli otřesní. Dodíval jsem se na celý film jen ze zvědavosti jak to dopadne a pěkné herečce. Škoda, že ty zfetované panny nerozpoutaly pořádné orgie :) - slabé 3* ()

uzzi 

všechny recenze uživatele

Jeden velký videoklip. Obrazově je to zajímavé. Nic tady ale nedrží pohromadě. Film ničím nestrhne pozornost, jen občas mile překvapuje obrazovou stránkou a to velmi, některé záběry vypadají jak rozpohybované olejomalby, někdy až moc sebestředně. Pokud by i ostatní složky filmu byly tak dobré, jednalo by se o skvělý film. Jenomže nejsou a to ani zdaleka, rozpadlou příběhovou kostru už nezachrání ani Gérard Depardiue a střih některých sekvencí nejspíše dělal autista. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (6)

  • Původní verze scénáře také popisovala fantomův původ, který byl přizpůsoben televiznímu seriálu z roku 1967 od Georgea Neveuxe a Marcela Bluwala. Stejně jako v Batman začíná ukazoval, jak se fantom stal policistou. Producenti však nezískali práva tohoto seriálu. (HappySmile)
  • Orchestrální party soundtracku byly nahrávány v pražském Rudolfinu s dirigentem Leošem Svárovským, ještě na digitální vícestopý pás. (Mylouch)

Reklama

Reklama