Reklama

Reklama

Romeo krvácí

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Grimaldi je newyorský policista, který pracuje v oddělení organizovaného zločinu. Kromě toho si však přivydělává jako informátor mafiánského bose Dona Falconeho. Za informaci o místě pobytu gangstera Nicka si vyzvedne odměnu na obvyklém místě a vrátí se domů, ke své ženě Natalii, kterou nade vše miluje, i když udržuje milostný poměr s mladičkou milenkou Sheri. Při přestřelce v hotelu zahyne nejen gangster Nick, ale také několik jeho strážců. Podle FBI zabíjela chladnokrevná vražedkyně Mona Demarková. Pátrají po ní nejen muži zákona, ale také gangsteři. Falcone má pocit, že Mona ohrožuje jeho pozici a nařídí Jackovi, aby ji zlikvidoval. Když ji policisté zatknou, má ji Jack dopravit do hotelu Niagara. Vražedkyně mu nejprve nabízí peníze, pokud ji propustí a potom ho úspěšně svádí. V nejlepším je však vyruší agenti FBI, kteří si pak z kolegy dělají legraci. Jack oznámí Falconeho spojce místo Monina úkrytu. Tam však gangsteři Monu nenajdou, protože se jí podařilo uprchnout. Rozzlobený gangster chce, aby Jack ženu našel a zlikvidoval jinak na to doplatí Natalie a Sheri. Jack najde Monu v hotelovém pokoji, ale nakonec přistoupí na její návrh. Ona opatří vhodnou mrtvolu, on zase papíry potvrzující, že Monu zabil. Tuší, že se ocitl v bezvýchodné situaci a navíc se mu začnou komplikovat i vztahy s oběma ženami. Sheri ho chce opustit, Natalie má plné zuby jeho nevěry. Navíc se znovu objeví Falconeho muži a jako trest i varování mu uříznou patu. Jack se přizná Natalii ke své spolupráci s mafií, dá jí všechny peníze a pošle ji pryč z města s tím, aby se po něm dvakrát za rok ptala v baru Holiday Diner. Potom se sejde s Monou. Ta se ho pokusí zabít, ale Jack se ubrání a postřelí ji. Ženě se podaří zmizet, a přestože Jack nepřestává být ve střehu, dostane se Moně do rukou. Vražedkyně ho donutí zaživa pohřbít zajatého Dona Falconeho a potom s ním chce strávit poslední noc. Jsou však zatčeni policií. Přes Jackovu zradu pro něj však mají kolegové jistou nabídku. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (70)

rockwoman 

všechny recenze uživatele

Gary Oldmana jsem viděla ve filmu dělat všechno možný, ale takhle rozkošně tancovat nad právě nakrmenou jámou ještě ne. :-) Jj milý Jacku, tak dlouho si dráždil hada bosou nohou, až si o jeden prst přišel. Nevím kdo byl tady víc rajcovní jestli Gary nebo Lena, ale mě se to jejich kočkování líbilo. ... " Byl to ten starý hlas, který mu vysál mozek a vyplivl ho na podlahu. Krmil jámu a jáma byla štastná. To bylo to jediné co uměl uspokojit." ()

Jossie 

všechny recenze uživatele

Od samého začátku vás tenhle film chytne svým stylem. Jack v podání úžasného Garyho Oldmana ( výjimečně velmi dobře nadabovaný Zdeňkem Mahdalem) vypráví příběh toho, kým býval nebo jím možná ještě chvílema je, velmi poutavým a zajímavým způsobem a jeho komentování děj nijak neruší, naopak dělá film tím, čím je. Jack si žije svůj spokojený život poldy placeného mafií, posedlého touhou po penězích, které paradoxně na nic nepoužívá, jen je hromadí. Miluje svou ženu a přesto má kdovíproč i milenku a pak přijde jeden špinavý kšeftík a jedna osudová mrcha, která mu dokonale tuhle idylku zruší. Prostřihy dějů, které se teprve stanou příběh dělají zajímavějším a závěr je právě takový, jaký by měl být. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

„You don´t own love. Love owns you..“ Mírný jazzový vánek profoukne nad zkaženým pódiem newyorkského Brooklynu a hrajíc si s listy nástěnného kalendáře, dovane až kdesi k zapadlému bistru v arizonské poušti. Usaďte se pohodlně do sedaček, virtuóz Oldman, ač se mu lepí smůla na patu, přichází.. Velmi dobrý nápad s vypravěčem ve třetí osobě a černý humor vykompenzují kvantitu zvratů ve druhé půlce Medakova filmu, který svým melancholickým příběhem připomenul starou pravdu, že až když člověk něco ztratí, teprve potom si uvědomí, jak moc to potřebuje. Tak snad zase 1. prosince, Gary… ()

Ghoulman 

všechny recenze uživatele

Moje divácká zkušenost s Romeem, který krvácí by se dala rozdělit do tří fází. 1. fáze – návnada, čili název. Ten mne zaujal hned ve dvou rovinách. V žánrové (krev/detektivka/ + Romeo/vášeň/ = film noir) a deterministické (není každý Romeo už ze své podstaty postava tragická, čili nutně též krvácející?). 2. fáze – „zaháknutí háčku“ pomocí žánrových propriet, jazzové hudby, nápadité práce s vypravěčem a v neposlední řadě skvěle vymyšleného flashworwardu (kdy je hned z počátku filmu na vteřinu ukázán jeden z nejbizarnějších momentů, ke kterému se divák nedostane dřív, než v poslední třetině příběhu). 3. fáze – vylovení z vody a naporcování pěkně za syrova, o které se zasadily především dva elementy. Lena Olin hrající over-the-top femme fatale a maniakální ruskou vražedkyni v jednom a pak také věčně nenažraný/prohnilý polda Gary Oldman, kterému už od počátku příběhu nevyhnutelně zvoní hrana (jen tak mimochodem, toho detailu jste si možná všimli – oni skutečně vyzvánějí v pozadí zvony a to pokaždé, když se v příběhu stane pro Oldmana něco osudového (osudově špatného) – kupříkladu při scéně rozhovoru s mafiánským bosem, nebo když se jeho manželka modlí své litanie za prachy). Jinak pokud to není na první pohled zřejmé, můj komentář má strukturu rybaření z žánrových důvodů. Není ostatně každý film noir pouze jednou velkou hrou na lovce a kořist? ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Možná by někdo řekl:"Ten Gary Oldman zase hraje skvěle" a on taky hraje. Avšak mě více překvapila a potěšila dokonalá Lena Olin, která ho strká do kapsy, kterou nemá, protože má na sobě jen podvazky, sukýnku a blůzu. Její postava nepostrádá nic od ženy ala femme fatale, která dokáže jednoho policistu zbláznit, zmanipulovat, ovládnout a poté zničit. Nic na tom nemění slabší děj snímku ani, i přes krátkou délku, poměrně rozvleklé vyprávění, které se zajímá snad o všechno krom rychlého postupu v ději dopředu. To je hlavní chyba snímku, který se tak stává průměrným kriminálním dramatem a mohl být rozhodně lepší. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (6)

  • Původně se titulní písní filmu měla stát „Always“, kterou přímo pro něj napsal Jon Bon Jovi, ale protože nebyl spokojen s jeho podobou během natáčení, stáhl ji. (Kwandar)
  • Název filmu odkazuje na stejnojmennou píseň Toma Waitse, kterému patřilo i poděkování v závěrečných titulcích. (Gary)
  • Původně byla součástí obsazení také Ellen Barkin, ale štáb opustila, protože byla v době natáčení těhotná. (Gary)

Reklama

Reklama