• Thorgerda
    **

    Někdy, když se ten televizní "umakart" dostatečně odleží, může být i zábavný... Tohle je ale docela nepovedená, byť ambiciózní moralita,která je ve své vážnosti strašně trapná, obzvlášť v momentech, kdy válečná zpravodajka Chýlková v maskáčích olíbává nějakého tmavovlasého statistu před sádrovým bunkrem, marlborku třímaje v perfektně upravené ruce s čerstvou manikůrou, no ten Karabach z toho přímo čiší... Že je tahle postava inspirovaná Petrou Procházkovou by taky nemuselo být tak okatě zdůrazňovaný, to tu kašírovanost už jenom korunuje. Jitka Němcová ostatně jinak točit ani neumí... Nebo spíš, už neumí, O bábě hladové byl kdysi docela povedený kus(16.10.2011)

  • ostravak30
    **

    Celý film je od počátku zajímavý svým tématem. V Česku by se reálně ale takový pořad nikdy neuchytil, protože by do něj žádný politik nešel. Jde u veřejných osobností opravdu o pravdu? Film ale trpí předvídatelností. Už když se objeví Ivana Chýlková je jasné, že ji chce Bartoška přefiknout. Ty pohledy...rozhodně o tom přemýšlí. A válečná zpravodajka taky od počátku nevypadá, že by se tomu bránila. Ovšem jí jde o něco jiného. Chce Petra dostat. A taky to jejich sexuálním románkem skončí. Pak následuje vcelku dobrá zpověď v pořadu. Ale ten konec. Opravdu by si tak zkušená reportérka nepohlídala, že pustí správnou nahrávku? Konec je pak opravdu špatný. Petr se po jednom sexu zamiloval jako puberťák, buší na dveře Karle a sousedka hned volá bulvár. Jak se celý filmsnažil jít kupředu krůček po krůčku, závěr je zběsile nesmyslný. A ty příšerně zmalované obličeje jak Chýlkové tak Bartošky jsou také šílené. Na tvářích mají obří vrstvy make-upu.(7.12.2020)

  • Radek99
    ***

    Pro mě osobně velké zklamání, tato televizní inscenace trpí tím, že jejímu žánru vůbec nesedí televizní formát, navíc je to celé tak nějak televizně nastrojené, jen málokdy jindy jsem si při jeho sledování tolikrát říkal, že jsou scény tak nevěrohodné (např. ryze intelektuální pořad odkudsi z pozdního vysílacího času na ČT2 tu bojuje o majoritní podíly sledovanosti; paparrazzi tu točí nesmyslné záběry s nulovou vypovídací hodnotou atd.). Sice jsem do konce čekal, jak se příběh vyvine a co hlavní hrdina skrývá, ale natolik mě míjel, že jsem skutečně rozpačitý. Vyslovený propadák to sice nebyl, ale hodnotné drama tedy také ne. (Zamyšlení nad tím, že každý, i ten nejmorálnější člověk, je jen člověk a má své poklesky, jsem viděl již tisíce, ale tohle patřilo k hlubokému průměru. Jen by mě zajímalo, do jaké míry byla pro autory inspirací válečná zpravodajka Petra Procházková, jejíž film tam běhá stále v televizi a již je nápadně podobná hlavní ženská hrdinka Ivany Chýlkové?)(17.3.2007)

  • angel74
    **

    Námět měl určitě velký potenciál, ale zpracování je poněkud tristní. Nechci vyjmenovávat úplně všechno, co mi vadilo, ale bylo toho poměrně dost. Od příšerného hudebního podkresu až po nevěrohodnost v jednání hlavních postav a ještě jsem se stihla při té nedlouhé stopáži nudit. Snad jen po herecké stránce nemám výhrady. (45%)(2.1.2021)

  • Gortyna
    **

    Slabota. Nejvíc mě pobavilo, jak byla manželka hlavního hrdiny zklamaná, že se manžel předčasně vrátil z chaty, kam ho na noc poslala, aby tam s dopisovatelkou pilovali připravovaný pořad. A uslzený hlavní hrdina, vyjevující svůj poklesek před celou shromážděnou rodinou - to taky nemělo chybu. Ale na okraj: kdyby se byla Chýlková narodila v Americe, byla by z ní hvězda prvního formátu. Ale to je stejné jako třeba v případě Radima Hladíka, Honzy Hrubého a jiných.(4.12.2020)