poster

Posedlost

  • Francie

    Possession

Drama / Horor

Francie / Západní Německo, 1981, 118 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Morien
    *****

    -"Any questions?" -"Does our subject still wear pink socks?" Na mysl se také dere citát z Hercula Poirota: "Chovali se spíš jako milenci než manželé. Občas se stane, že jsou dospělí natolik pohlceni sami sebou, že se dítětem sotva nechají rušit." Těžko uvěřitelné, že byl Sam Neil někdy mladý a krásný. Je skvělé, jak on, který má být v tomto vztahu Pan Racionální, tam stojí v rozepnuté košili, bílý jako smrt a s šílenstvím v očích. A nakonec to nezvládl ani do řeky. Přijde mi vtipný takový ten uživatel, co píše k filmům hodnocení v poměru PŘÍBĚH-HUMOR-AKCE-NAPĚTÍ, protože tady uvedl HUMOR ne.(6.11.2014)

  • rockwoman
    ****

    Ufff to teda byla těžko stravitelná atmosféra stejně jako celý tenhle film. I když ze začátku to nebylo až tak dramatický. Nevěrná žena a zhrzený manžel který touží poznat svýho soka a dostat se manželce do hlavy aby pochopil proč? Jak se ale všechno začíná postupně rozpadat, emoce začínají houstnout a pak už si jen říkáte kdo je tady větší šílenec? Chválím herecký výkony Sama Neilla a Isabelle Adjani s jejím uhrančivým mrazivým pohledem. To byla teda dvojka. ..."Víš,láska není něco co můžeš přepínat jako kanály v televizi."(19.3.2013)

  • Faustka
    ****

    Obnažené podobenství o „nezvratném“ konci manželského soužití. Odehrávající se v neurčeném časovém rozpětí v neprodyšném uzavření symbolických zdí východního bloku, které se jeví ve své tvrdošíjné reálnosti natolik palčivé, a jsou právě tím předznamenávajícím výrazovým článkem nemožnosti úniku. Andrzej Zulawski se stravující syrovostí rozehrává vztah trpícího muže a hledající se ženy. V neprostupném uzavření jeden - druhému se stává jejich syn jen křehkým spojením vytrácející se normálnosti. Zulawski svou Posedlostí vytvořil základ a určil směr, např. pro Gaspara Noého Zvrácený a Larse von Triera s jeho lehce evokujícím snímkem Antikrist.(19.10.2010)

  • Jordan
    *****

    démonická a krásna mladá adjani podáva naozaj úžasný výkon, mladý sam neill je nesmierne sústredený a sympatický, zulawského réžia a spôsob rozprávania príbehu, stupňovania šialenstva, narábania so žánrom mi veľmi sadol, všade prítomný berlínsky múr s vojakmi z druhej strany, čo bola dopredu neplánovaná reália natáčania, tomuto autobiografickému apokalyptickému príbehu o rozpade manželstva, o nádeji a viere a zle, ktoré nesie rovnako ako lásku v sebe každá žena, dodal ďalší rozmer rozpoltenosti; tento film určite videlo mnoho filmárov, určite Cronenberg, na sto percent Trier a podľa mňa aj Nolan; geniálne dielo(10.12.2010)

  • pornogrind
    *****

    PSYCHO,PSYCHO,PSYCHO,...................PSYCHO.Sam Neill hraje tak,jak nikdy ale z Isabelly Adjani mi doslova běhal mráz po zádech.Jeden z nejlepších výkonů jaké jsem kdy u hereček viděl.Opravdu famózní herectví.118 minut psychonátlaku,který nemůžu hodnotit jinak než plným počtem.Tohle nejde slovy popsatTo se musí vidět.DOPORUČUJU.(19.5.2015)

  • - Nezostrihaná verzia filmu bola uverejnená až v roku 1999. (misterz)

  • - Isabelle Adjani se později svěřila, že ji trvalo několik let, než se ve svém nitru postavy Anny zbavila. (Terva)

  • - Na úvod filmu se objeví nápis na zdi "Die Mauer muß weg", což v překladu znamená "Zeď musí pryč". (DruidKarel)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace