Nastala chyba při přehrávání videa.
  • AngelAngie
    **

    Film má perfektní atmosferický úvod, který mě hned zaujal. Trailer mě příliš nenalákal, přesto jsem se těšila a právě úvod filmu má očekávání perfektně splnil. Amy je krásná, už v Osudovém doteku mi učarovala a Kiefer mě nikdy nijak zvlášť neoslovil, ale tady se mi líbil. Spoustu scén je skvěle natočených a celkově Aja moc dobře věděl, co dělá, ale z jeho filmů tenhle můj nejoblíbenějších určitě nepřekonal .. // Závěr je úžasný!(19.10.2008)

  • Bluntman
    ****

    MIRRORS jsou jednak nejdospělejším počinem Alexandera Aji, protože na místo videoklipovitého stylu a gore festu se zde sází na pomalu budovaném napětí a atmosféře, a jednak nejlepším remakem asijské duchařiny od dob Verbinského KRUHU, protože výchozí zápletka se zde zasazuje do amerických (sub)žánrových filmů, což se záměrně tře s asijským stylem._____ Kiefer Sutherland zde hraje Jacka Bauera poté, co byl vyhozen ze zaměstnání, a musí začít znovu vyšetřovat, protože jsou jeho blízcí a i on sám v nebezpečí. Detektivní žánrová linie, s kterou operoval již KRUH, zde slouží ke konfrontaci s jinými horrorovými subžánry, jakým je hixploitation (buranská white trash rodinka) či vymítačský film (závěr), a k zainteresování diváka do dění. Oproti jiným duchařinám, ať už originálům nebo jejich předělávkám, zde nejsou potenciální sexuální objekty zahaleny, ale naopak své přednosti vystavují na obdiv; podvratný styl filmu v první hodině, založený na dlouhých statických záběrech, je naopak typický pro asijské duchařiny, nikoliv ale pro jejich předělávky. Pátrací scény, shromažďování důkazů a jejich ověřování je stylově podvratné vůči asijskému stylu, ale opojné._____ Průměrné a zbytečně natahované INTO THE MIRRORS stavělo na uvěřitelnosti a nádechu reálnosti, ale ničím z "bubu linie" nevybočovalo, zatímco MIRRORS si vystačí s vyzkoušenými a funkčními žánrovými postupy, ale je na něm zajímavé to, nakolik se zde střetávají různé žánry a nakolik je jejich styl podvratný. Je sice pravda, že se jedná o Ajův nejhorší film, který je nesoudržný a ve kterém dost dobře nefunguje vnitřní logika filmového fikčního světa (je to gotický, či snad surreálný horror?), ale kvůli podceňování filmu ze strany ostatních na výsledném hodnocení přitlačím, protože tady máme co dočinění s odvážným "experimentem" spadajícím do "současné subverzivní hollywoodské tendence" (viz Douglas). 9/10(24.9.2008)

  • Le_Chuck
    ***

    V spleti tragických rodinných dialógov, užasných kulís, priemernej detektívky, ultimátnych gore efektov a príjemného záveru sa Ajovi voľakde zatúlal strach. To čo v traileri funguje na 100% t.j. dynamika, gradácia, zbesilý drive k zježeným chlpom silne rozdúchavaný audiovizuálom, ostáva vo výslednom produkte len polonaplnených snom. A na čo 110 minút, pri tak triviálnej historke? Dva mordy a jeden holub je na tak očakávaný horor trochu málo. 70%(9.10.2008)

  • Dever
    *****

    Alexander Aja zrežíroval unikátny a pre mňa aj najlepší horor vôbec. Mirrors má strašne zaujímavý, jednoduchý a dramatický dej v ktorom Kiefer Sutherland podal Vinikajúci herecký výkon a k tomu bol do filmu dodaný fakt dosť dobrý soundtrack, čo Mirrors robí ohromným hororovým zážitkom.................. Soundtrack Javier Navarrete: 1. Asturias/Main Titles ,2. Subway ,3. Ben Carson ,4. First Night ,5. Handprints ,6. Fire ,7. Esseker ,8. The Dressing Room ,9. The Mayflower ,10. Angela's Death ,11. What Do You Want From Me? ,12. Asturias/Investigation ,13. The Mirrors Room ,14. Little Anna ,15. Asturias/The House Is Safe ,16. The Quest ,17. Farmhouse Basement ,18. Extending Mirrors ,19. Michael's Reflection ,20. Keep Your Eyes Closed ,21. Open Your Eyes ,22. Possession ,23. Escape ,24. Srorrim ,25. Asturias/In The Mirror,(22.1.2011)

  • Malarkey
    ****

    Opravdu hodně povedený horor, od režiséra, který je budoucí nadějí pro tento žánr a nemůžu nedoříct, že právě díky němu se mí začínají takovéto filmy líbit. Tedy zatím Hory mají oči a Zrcadla, ale hlavní na tom je, že v obou filmech tkví dokonalý nápad ztvárněný opravdu vydařeně - poutavě a hlavně strašidelně. Zrcadla tedy mají rozhodně velký potenciál, protože v zrcadle se dá opravdu vidět cokoliv, a při každém pohledu do něj lehce zamrazí, když už ne normálně, tak v tomto filmu určitě. Všechno tu šlape jako hodinky, nevím co bych mohl vytknout. Ten příběh, ten mě skutečně dostal. Zajímavý nápad, žádné zbytečné rozpytvávání příběhu, ale naopak mě trochu zklamal závěr. Ten mohl být naopak poněkud mohutnější a zajímavější. Trochu mi přišlo, jakoby to tvůrci chtěli zazdít a konec prostě a jednoduše odfláknout. Dobře, když si to přáli, bude jim odpuštěno, protože to co předtím v příběhu probíhá má rozhodně na to stát se jedním z mála hororových momentů, na které jen tak nezapomenu a ani nebudu chtít.(13.10.2008)

  • - Scenárista a producent Grégory Levasseur musel pri natáčaní scény, kde si Ben (Kiefer Sutherland) myslí, že horí, zaskočiť na poste režiséra, pretože Alexandre Aja utekal do nemocnice za manželkou, ktorá predčasne rodila. (Raccoon.city)

  • - Vodičský preukaz Garyho Lewisa (Josh Cole) je z laminátu, avšak v New Yorku ich vydávajú plastové. (Raccoon.city)

  • - Vyhořelá budova obchoďáku se nenachází ve skutečnosti v New Yorku, ale v rumunské Bukurešti. (Rodriguez)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace