Reklama

Reklama

Fred Astaire hraje v tomto titulu autentickou roli módního fotografa (inspirovanou životem kameramana Richarda Avedona), jenž promění Hepburovou v pařížskou modelku. (oficiální text distributora)

Videa (4)

Trailer

Recenze (101)

hellstruck 

všechny recenze uživatele

Audrey Hepburn můžete nazvat různě, ale směšnou tvářičkou určitě ne. Jakmile se se svým naivním úsměvem, elegantními pohyby a křehkou krásou zjeví ve filmu, ihned projasní den snad každému. Z Funny Face se na diváka valí tehdejší kouzlo atmosféry od začátku do konce a dokonce i ty umělé a místy kýčovité zpívané části do něj zapadly. Jenže u mne je to s muzikály nesmírně těžké, vzhledem k tomu, že si z valné většiny trhám vlasy. Tady tomu není jinak, melodie byly nezajímavé a všechny hudební scény nesmírně unylé. Je to škoda, protože příběh je jinak sladký a miloučký a dnes je takových jako šafránu. Za Paříž a Audrey tedy slabší 3*. A mimochodem.. rozhodně bych si k ní uměla představit lepšího partnera! ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

V rámci snímků, ve kterých se objevila Audrey Hepburn, je Funny Face lehce nadprůměrným filmařským počinem, který vyniká zejména díky hereckým, tanečním a pěveckým výkonům hlavní trojice - Hepburn, Astaire a Thompson. Příběhově jde sice o prostý film, bez jakékoli hloubky, ale je tak mile podaný a zahraný, že to lze lehce odpustit a hodit za hlavu. Nechybí zde romantika, která je umocněná prostředím Paříže, ani množství hudby a humoru, o který se nejvíce postaral Fred Astaire (a Kay Thompson). Audrey Hepburn je opět úžasná, roztomilá a nadmíru ukecaná (jako její Liza Doolittle). Zkrátka sympatický a všemi barvami laděný film se skvělým obsazením a líbivou hudební stránkou. ()

Reklama

Pierre 

všechny recenze uživatele

Zdejší módní časopis má jasné poselství a krásné bílé vydavatelství. Všude se zpívá a tančí. V kavárnách se diskutuje. Celý film už je natáčen na krásnou barevnou kameru a pohledy na padesátkovou Paříž jsou moc nádherné. Audrey Hepburn  káže o empatii a můžeme si její krásu užít ve všech podobách. Ona byla zkrátka tak roztomlá, že je skoro úplně jedno, co se kolem děje.  Ano, pane Oskare,. I já vím, že její krása, je i v neokázalosti a děkuji, že jste to napsal za mě. Ale musel jsem uznat,  že jako panička se zlomeným srdcem nebo princezna na plese se spanilým princem holoubkem vypadá rovněž úžasně. Tak jsem si s ni opět během Vánoc dal film a opět to byl krásný výlet do starých časů a pohlazení na duši. Letos už Wilderoviny došly, ale i u Stanleyho Donena se mi líbila celková režie a líbívá scénografie scén s pestrobarevnými kulisami. Na tohle se zkrátka krásně kouká. Opravdu mě mrzí, že jsem stále nezpíval v dešti.  Ale zpívat s Fredem a Audrey ve svatebním bylo taky hezké.  Zjistil jsem, že z tohoto filmu pochází možná stejně ikonických  fotek jako z omílaného Tiffanyho a znám je už od prvních dob, kdy jsem se o Audrey začal více zajímat.  Nejradši mám tu, kde Audrey drží balónky. Má to vůbec chybu? Ano, totálně brakový  příběh (hlavně v závěru, kdy Fred umlatí slizkého filozofa kytarou, to jsem si říkal, že je WTF)  a opět velký věkový rozdíl mezi Audrey a jejím partnerem. Legendárního Freda Astaira jsem rád konečně někde viděl. Nic proti jeho výkonu jinak nemám, líbil se mi určitě víc než Cooper loni v Odpolední lásce (jinak by u mě oba ty filmy skončily jako plichta.) Fredovi nejde nic vytknout. Byl elegantní, vtipný, tancoval krásně...Ale  i on by mohl Audrey dělat dědečka.  Také je škoda, že postava Audrey tak zapomněla na své ideály ze začátku a ve výsledku se plně oddala světa modelingu, se kterým ze začátku nesouhlasila. Trochu jsem čekal, že děj uhne jiným směrem. Ale ne, jinak to chybu nemá. A pokud ano, tak kdo jsem já, abych ji soudil?:D ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Na stare muzikaly sa clovek nepozera pre originalitu myslienky, prepracovane psychologicke profily postav, ale tento muzikal Funny Fane trpi az prilis jednoduchou konstrukciou zapletky. Audrey Hepburn /Prazdniny v Rime, Odpoledni laska, Sabrina/ je samozrejme genialna, ale ako celok ma to neoslovilo. 77 % ()

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Usmievavé, milé, šarmantné. Farebné kvietočky na pozadí pekných tanečných choreografií a dobre napísaných stredne krátkych pesničiek sú z hľadiska tempo-rytmiky výborne načasované. Panoráma Paríža a práca v exteriéroch sú slasťou, niečo, čím si aj muzikant zamiluje filmové nebo. Akurát tá zložitosť deja je trocha deravá, nedostaneme k nejakej skutočnej vzťahovej i medziľudskej konštrukcii. A to je alfou a omegou perfektného muzikálu. ()

Galerie (117)

Zajímavosti (19)

  • Odkaz na tento snímek lze zpozorovat ve videoklipu zpěvačky Whitney Houston s názvem I'm Your Baby Tonight (1990) – krom lehce podobných tanečních kreací má na sobě Whitney i stejný kostým a účes (konkrétně černé oblečení a černé boty s kontrastně bílými ponožkami) jako Audrey Hepburn (Jo) v tomto filmu. (fiLLthe3DD)
  • Teriér Audrey Hepburn (Jo Stockton) sa objavil v košíku počas fotenia scény “Anna Karenina“. (TheRoller)
  • Vo filme sa objavila aj matka Audrey Hepburn, Barónka Ella Van Heemstra, ako zákazníčka pouličnej kaviarne. (TheRoller)

Reklama

Reklama