VOD (1)
Obsahy(1)
Redakce zpravodajství a publicistiky pro vás každý týden připravuje třicet minut strhujících reportáží. Příběhy štěstí, proher a objevů.
Jedno téma a několik reportáží, které ho překvapivě variují - velké věci, velké osudy, velké události. Tzv. pozitivní publicistika diváka nejen informuje, ale také potěší, někdy i pobaví a inspiruje. Velké příběhy ho mohou snad i dojmout. Přijďte se každé pondělí od 21:30 přesvědčit, že seriózní informace vědců, historiků a očitých svědků nejsou nudné.
Magazín Televizních novin Víkend se na obrazovkách poprvé objevil 18.3.2005 a postupem času ho diváci vynesli mezi nejsledovanější publicistické Víkend pořady v ČR. V první polovině roku 2007 ho průměrně sledovalo více než 1 330 000 diváků. V procentech to znamená, že Víkend si vybralo 48 % procent lidí mezi 15 až 54 lety, kteří měli v pondělí po 21. hodině puštěný televizor. V kategorii mladých diváků mezi 15 až 24 lety to bylo dokonce 58 %.
Nejčastější témata se týkají osudových momentů moderních lidských dějin, přírody, techniky, medicíny, sportu, ale také netradičního představování rozličných profesí, které reportér vyzkouší na vlastní kůži. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (161)
Z Víkendu se dá někdy dozvědět něco zajímavého, ale mnohdy jsou reportáže bez nápadu a nevím co by na nich mělo diváku zaujmout. Velká chyba je taky v moderátorech, často jsem se bál aby Dumbrovský nedostal infarkt. Fialová je nevýřečná blbka. A moderátor v terénu vypadá a mluví jako kuře. Tak co to je.. ()
Já vím, jde vlastně o šest náhodně natočených reportáží, které spojuje jedno společné slovo (věta) a vatu mezi tím vyplňují moderátoři Televizních novin, ale co, mě sledování Víkendu zkrátka baví a rád se na něj pravidelně dívám. Samozřejmě, ne všechno je zrovna ideální, některé reportáže mne nezajímají, některé jsou o provařeném tématu, ale zase se na druhou stranu občas objeví nějaká zajímavá reportáž, u které lituji, že nemůže být delší. Mírně poučná oddechovka v pohodovém tepmu. ()
Tak jsem se takhle jednou jakožto metalista o sobě dozvěděl věci, které bych se o sobě, nebýt naší milované televize Nova, asi nikdy nedozvěděl. Jako třeba to, že jsem satanista. A nebo že poslouchám zásadně buď jen zvracení, chrchlání, nebo transvestity. O největších a nejslavnějších kapelách zde nepadlo jediné slovo. Od té doby vím, že princip Víkendu NENÍ divákovi poskytnout objektivní informace, ale tupě něco pohanět, pomluvit, popřípadě opačně tupě vychválit. A lidi tyhle svinstva polykaj. Ach jo! ()
Jestli mě něco dokáže chytit za srdce, abych se o něco opravdu zajímal tak je to víkend a reklamy na něj. Připravují nám snad většinou novou várku věcí, které jsme nevěděli. V dnešní konkurenci podobných pořadů si ho vážím a vnímám ho mezi nejlepšími, i když má lehký nedostatek serioznějších informací. Tak trochu mi splývá s Loskutákem nízké kvality a to mě mrzí. ()
Překvapivě skvělý formát, který - pokud mohu soudit - je v současnosti dokonce ještě lepší, než když před 10 lety začínal. Strašně příjemní moderátoři (úchvatná Renáta Czadernová naprosto vede), super volené náměty reportáží, atraktivní moderní grafika celého pořadu a celkově sympaticky optimistický dojem, který celý pořad navozuje - to vše mě ponouká k dojmu, že Víkend je v současnosti to nejlepší z novácké publicistické tvorby. Příjemná odpočinková záležitost, na kterou by člověk rozhodně neměl a priori zanevřít jen kvůli kanálu, na kterém to běží - Víkend si totiž klidně dovedu představit i na veřejnoprávní televizi. ()
Galerie (3)
Photo © Archiv TV Nova
Reklama