Reklama

Reklama

Dylan se snaží skloubit časově náročnou práci novináře se vztahy, práce ale pokaždé vítězí a zanedbávané přítelkyně se s ním brzy rozcházejí. Podle poslední expřítelkyně je Dylan emocionálně nevyspělý a bezohledný k citům druhých lidí. Podobný problém má i bystrá a půvabná Newyorčanka Jamie. Také jí žádný vztah nevydržel. Dylan i Jamie přísahali, že už se nebudou k nikomu citově vázat, aby si ušetřili další zklamání, a namísto hledání lásky si budou jen nezávazně užívat. Krátce poté přijíždí Dylan do New Yorku, aby se ucházel o místo uměleckého ředitele populárního časopisu CQ. Jamie pracuje pro CQ jako „lovec mozků“, jejím úkolem je přesvědčit Dylana, aby práci přijal. Z obchodních partnerů se brzy stávají přátelé, z přátel milenci. Nezávazný sex „bez emocí“ a jakýchkoliv očekávání se ale komplikuje, s láskou Jamie ani Dylan nepočítali... (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (1 103)

B!shop 

všechny recenze uživatele

Rozjezd je spickovej. Romanticka komedie bez obvyklejch klise a dojemnejch vylevu, kde se pro nejaky to fuck nejde daleko, hlavni hrdinove si to neustale rozdavaj a pobihaj polonahy, film se riti skvelou rychlosti, hlaska strida hlasku, pohodova hudba, super sympaticky herci. Jenze jak uz to tak bejva, nekdy pul hodiny pred koncem se to zadrhne a zacne to hrat na typicky romanticky klise, postavy se zacnou trapit a udobrovat se a veskera svezost, nadhled a sviznost jsou pryc. Fakt je desna skoda, ze si film neudrzel tempo az do konce, jinak bych to oznacil za jednu z nejlepsich romantickejch komedii tohohle roku, takhle bohuzel jen lepsi 4* a dvojka Kunis - Timberlake je naprosto dokonala. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Určitá mazanost tohohle filmu spočívá v tom, že začíná koncem a končí začátkem. Jinak řečeno první půle staví na sexu bez emocí (svazek), zatímco druhá půle na emocích bez sexu (balení). Vzhledem k tomu, že každá romantická komedie řeší principielně totéž – jak co nejlépe oddálit sňatek dvou lidí – není od věci tvůrce za tento jejich originální přístup k žánru pochválit. Co víc, zejména první půle, kde postavy reflektují všelijaké romantické klišé, představuje dokonalý ekvivalent ke Stallonovým Expendables, které také holdují sebereflexi na místo tuposti. Zatímco Kamarád taky rád v této první půli vlastně ukazuje, že to, co se stane v romantických filmech po závěrečném polibku, se nazývá porno (odtud sex bez emocí), Expendables analogicky říká cosi o tom, co se přihodí akčním hrdinům po konci kariéry. Skvěle tomu napomáhá i casting herců, jelikož Timberlake z pozice profesionálního hudebníka může cosi přínosného vyslovit ve věci ohraných hudebních postupů v romantických filmech, kdežto protřelá a permanentně nad věcí Mila Kunis prostě není typ holky, který můžete coby scénárista cpát do pusy nějaký klišé, naopak (viz její role zasvěcovatelky oproti nepoznamenané Natalii Portman v Černé labuti) – ta holka proti těm klišé svou náturou a zkušenosti bojuje, nějaký romantický oblbováky na ni neplatí, je to holka na sex, což pochopí i ten dětský onkolog. Vtip je samozřejmě v tom, že o co více se v těhle filmech v první půli reflektuje, o to více do toho postavy spadnou v půli druhý, tudíž konec Expendables zaplácne obří akční sekvence, z níž se musí drolit omítka i na faře v Havířově, a tady se zas vystavují tak intenzívní emoce, že i New York je příliš malý na tak velkou lásku. Jako by si tvůrci chtěli dokázat, že vedle reflexe zvládají i to, co reflektují - že nejsou jako autor Kámasútry, který byl údajně panicem, nebo autoři knížek o akciích a investování, kteří nevydělali 90% všech svých peněz na samotném investování, ale, jak se někdy sarkasticky dodává, právě na těchto publikacích a seminářích, které pořádají. ()

Reklama

genetique 

všechny recenze uživatele

Nech sa to tvári akokoľvek neotrelo a inovačne, stále sa jedná o klasickú schému romantickej komédie. Teda aspoň záverečná polhodina úplne zabíja tú svižnú, sviežu, nenudiacu a originálnu predchádzajúcu časť, kde si Mila s Justinom skvelo sekundovali a príbeh mal neskutočné grády. Téma nezáväzného vzťahu tu bola rozobratá do detailov, nechýbali megavtipné momenty, pár gagov zo života, v ktorých sa našiel snáď každý z nás. Tvorcom kvitujem, že sa im námet nzvrhol do nejakej podradnej úrovne a že si udržal film svoju úroveň. Takisto aj casting vedľajších rolí vyšiel na výbornú, Woody a Patricia perfektne dopĺňali dejovú líniu, hudba skvelo dopĺňala situácie a ja len doplním aj štvrtú hviezdičku, ktorú si tento film oprávnene zaslúži. 80%. ()

ORIN 

všechny recenze uživatele

Justin Timberlake je (překvapivě) dobrý herec a Mila Kunis symbolicky odstrkuje Emmu Stone do více ambiciózních projektů. A film? Ten se dvě třetiny snaží diferencovat od hloupých a konvenčních romantik svěžími nápady a sympatickou ústřední dvojicí, aby v poslední třetině všechno dokonale popřel a za zvuků "Closing time open all the doors and let you out into the world..." od Semisonic sklouzl k tomu, čemu se tak snažil vyhnout. ()

robbiee 

všechny recenze uživatele

[imdb: 6.8/10] | me: To najlepšie sme dostali v trailery,... ostatok je len ukecaná sexom popretkávaná záležitosť, ktorá nemá výraznejšie miesta a šlape podľa dobre známych vopred dohodnutých pravidiel. Tento krát však s Timberlakeom a Kunis medzi ktorými chémia funguje kvalitne a to je pre tento typ filmu najpodstatnejšie. Ak k tomu pridáme (okrem všadeprítomného sexu) pekné zábery LA, NY a výborného Woody Gay Harrelsona :) dostaneme pohodový mix na štandardný večer kedy sa každému niečo ujde ale nikto nedostane už nič navyše :)) ()

Galerie (46)

Zajímavosti (25)

  • Jamie (Mila Kunis) koupí dva gyrosy a jdou s Dylanem (Justin Timberlake) na střechu. Cestou mají oba gyros v roce, avšak když vyjdou na střechu, mají ruce prázdné. V dalším záběru ale už gyrosy jedí. (griph)
  • Ve scéně, kdy Jamie (Mila Kunis) vyzvedává Dylana (Justin Timberlake) na letišti a odjíždejí společně taxíkem, se střídají záběry, kdy postavy mají a nemají zapnuté bezpečnostní pásy. (Pavlínka9)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno