• sator
    ****

    Tajemná místa4*, Když bolí duše5*, Můj přítel alkohol 3*, Za katrem3*, Vymítači zla4*, Hra se smrtí 4*, Zneužil jsem své dítě uff, Podzemí.3.., políbeni tmou,4 Přežil jsem svou smrt4*, Léčitelé aneb tonoucí se stébla chytá 3* Kolo štěstí, Uvězněni v těle, Novodobí závislác, Mimozemšťané mezi námi, Marihuana Pedofilové mezi námi, Šílení střelci, nepřítel státu, Síla obrazu, Když se nechce žít, Konec porna v Čechách, Tělo na míru, Kšefty s obrazy, Tajemné energie ,Lovci přízraků, Síla myšlenky, Smutní hrdinové, jak to vidi mordparta, Novodobí závisláci, Stíny ulic, Druhá šance, Válečná daň, Děti ve vězení V péči bílého pláště (každý 10 pacient je v nemocnici poškozen-realita) Ztracenci, Šikana,temné stránky sportu,(12.9.2012)

  • Aluska88
    ****

    Šikana. K tomuto problému jsem si doslova vypsala duši v komentáři k filmu Klass. Mluvit takto otevřeně na kameru o činech, které nám někdo kdysi prováděl, je od těchto protagonistů docela odvážné. Spousta těch, kteří si to zažili, o tom nemusí nikdy mluvit a stěží byste na nich něco poznali. Nechtějí o tom mluvit a neřeknou to, nikomu. Možná ani současným kamarádům. A pokud ano, tak třeba jen v náznacích. Ale některá ta slova a chvíle, které z hlavy nedokáží vymazat, neřeknou, nikdo se o tom nedozví. Ví o tom jen oni sami. A možná ti, kteří jim všechny ty věci prováděli. Bylo to kdysi dávno, ale poznamenalo je to. A mluvit o tom, by znamenalo otevřít rány, které se ještě ne tak zcela zahojily a pořád dokáží bolet a krvácet. Bylo to pro nás něco tak potupného a hrozného, stydíme se za to, i za sebe. Jak někomu říct, jak na nás kdosi škaredě pokřikoval? Jaké přezdívky nám dávali? Jak se k nám chovali, jak jsme se cítili? Někdo to možná dokáže říct, někdo si ani nedokáže představit, že by o tom takto podrobně mluvil. Když říkali statistiky o několika mladistvých od dvanácti do čtrnácti let, kteří se pokusili v důsledku šikany o sebevraždu a jimž se to povedlo, začaly mi téct slzy a cítila jsem se na dně. Když jsem si opět uvědomila, že ti, co toto dělají, si ani neuvědomují, co tato, pro ně obyčejná "hra" či pošťuchování, může způsobit. Jenže dnešní doba je prohnilá a dělá děti bezcitnými, bezohlednými a chladnokrevnými tvory, pro něž význam "člověk" ztrácí smysl. Tak dlouho můžou někoho postrkovat až na okraj, že mu nezbyde jiná možnost, než skočit... Co je to za svět, kde si dokáže dítě vzít život? Co musí prožívat, když už má pocit, že nemůže dál, že už to všechno nevydrží? Když má pocit, že mu nikdo nedokáže pomoci a že jen takto může jeho utrpení skončit? A ti, jejichž dětská dušička je tak křehká, že pokud se jim něco takového přihodí, mnohdy pro ně není jiná možnost, než od toho všeho utéct, navždy. Snad pokaždé, když jdu po ulici a vidím tu křičící a sprostě mluvící mládež ze základních škol, říkám si, kvůli kolika z nich, třeba zrovna teď nějaký klučík doma pláče a říká si, "proč zrovna já, proč já, co dělám špatně, proč jsem takový...?"(9.9.2011)

  • igi B.
    *

    Tak ještě že je TO jen "POLO", že... A O TOM to zase celé je. Mohlo by to být celé "CELE", mohlo by to být kontroverzní jako ta prezentovaná témata, a je to zase jen takové plácání o ničem. Ale to by asi celý cyklus musely dělat jiné >celé< osobnosti, že... Protože tohle je zase jen další ryzí >veřejnoprávní< televizáčina na zaplácnutí programového schéma, užitečná snad jen pro ty vybrané honoráře vybraným účastníkům. Místy i docela poloblbo, zhusta jen takové blábolení všelijakých mudrlantů, až se zase jeden ptá, jak tohle celé funguje a komu to slouží. Blablablablabla... To myslím na sebe, víc už nemá cenu se tím zabývat. Howgh. - - - P.S. A neberte si vy šašskotrdlovizní nýmandi do huby docela sugestivní a originální dílko Oscara Wilda, tahle vágní a stádu určená divácky jalová vyvařovna nesahá Obrazu D.G. ani po spodní hranu blindrámu! - - - - - (Občasně naprosto nahodile nahlédnuto na >veřejnošerém poloprostoru< , hodnocení prozřetelně ucelené už kdysi zkraje, komentář zde zcela otrávený po 40. pokračování - docela slabém žvatlání o "síle obrazu" jako šestnáctý - 12.2.2013)(12.2.2013)

  • FIBO
    ****

    Pološero nejde hodnotit podle jednoho dílu. Jednotlivé díly mají rozdílnou kvalitu, rozdílné zaměření a samozřejmě - rozdílné režiséry. Asi jsem měl to štěstí, že jsem nějakým způsobem povětšinou sáhl po těch lepších dílech (zdravím režiséra Pavla Dražana) nebo těch, jejichž téma mě nějakým způsobem zajímá. Soudě podle toho co jsem viděl, divákovi není nic podsouváno, dostane několik verzí úhlů pohledu na dané téma a je pouze na něm, jak se k dané látce postaví. Vlnu kritiky u některých lidí vzbuzuje velká kontroverze některých témat nebo vystupujících - přeci jen, někdy tvůrci dělají rozhovory s osobami, které často porušují zákon nebo jsou jednou nohou v kriminále. Je zajímavé, svým způsobem obdivuhodné, přesto ale v důsledku zarážející, že sami tvůrci někdy vystoupí za onu legální čáru (pokud je vedle mě člověk, který byť demonstrativně páchá trestnou činnost za účelem reportáže, mojí reportáže, tak přinejmenším jsem spolupachatel nebo osoba, která tuto trestnou činnost kryje). To si vysvětluju tak, že buď mají vše důsledně právně ošetřené anebo spíš dle mého na toto jednou dojedou, že se nebudou stačit divit. Zajímavostí může být názorová různorodost některých diváků v seriálové diskuzi. Přišlo mi úsměvné sledovat, jak jedna paní chtěla podat žalobu na Českou televizi za to, že daný díl nereprezentoval "veřejné blaho". Jiný diskutující argumentoval, že když platí koncesionářské poplatky, tak Česká televize je přece povinna vysílat pořady s obsahem a tématikou, která je vědecky podložena. Jinými slovy, co je neznámé nebo nelze vědecky vysvětlit, by se mělo zakázat vysílat. OMG lidi.... pokud bych měl komplexně zhodnotit z toho všeho, co jsem viděl, dal bych 4 hvězdy přičemž pořád platí, že kvalita a zajímavost látky závisí ve značné míře na štěstí podle toho, na jaký díl narazíte.(1.11.2014)

  • kulyk
    *

    Hodnotím pouze díl s názvem Mezi bohem a ďáblem. Je na prd. Proč někdo do pojednání o satanistech, popř. charismaticích přimotá zběhlého budhistického mnicha, mi zůstává záhadou. Celý koncept díla je nejednotný, přeskakování mezi pošahanci zpitomělými z jednotlivých věrouk je natolik chaotické, že jsem musel tchýni vyvracet dojem, že budhista obětuje ovce a trhlý křesťan skládá z šutráků pentagram. Pořad nejde do hloubky, půlhodinový úsek by postačil právě tak na užší náhled do jedné, konkrétní skupinky zmatenců. Pramálo přinášející díl.(11.5.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace