Reklama

Reklama

VOD (1)

Komisař Mattei (Daniel Auteuil) se chystá zatknout známý gang bankovních lupičů. Do střetu s policií ovšem zasáhne dobře ukrytý odstřelovač (Mathieu Kassovitz), který zastřelí několik policistů a díky kterému se zlodějům podaří uniknout. Jeden z nich je však vážně zraněn, což gang donutí ke změně plánu. Zatímco vyhledají lékaře (Olivier Gourmet), u kterého se ukryjí, komisař Mattei vyhlásí masivní pátrání... Vyšetřování komplikuje fakt, že záhadný odstřelovač de facto neexistuje a najít sebemenší důkaz, který by ho usvědčil, je takřka nemožné. S výsměchem do tváře je komisař Mattei nucen použít jiných prostředků, jak vraha usvědčit. (North Video)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (52)

Morholt 

všechny recenze uživatele

Francouzi kriminálky umí. Tentokrát nabídli příběh o několika vrstvách, které se postupně slévají do jednoho celku. Akční stránka není vůbec od věci, přičemž úvodní přestřelka mě ne přímo nadchla, ale určitě intenzivně upoutala mojí pozornost. Atmosféra je pro Francouze typicky studená a výborně zahrál nejen Auteuil, ale i Mathieu Kassovitz. Podle hodnocení jsem příliš nečekal, ale dostal jsem víc než slušný 80% krimi-thriller. ()

Madsbender 

všechny recenze uživatele

Spravodlivosť je spravodlivosť, ale kto si ju zaslúži ako prvý? Má právo na život ostreľovač, ktorý bez milosti zastrelil asi desiatku policajtov? Má právo na život doktor, ktorý si svoje zvrhlé chúťky vybíja na mladých dievčatách, ktoré následne zavraždí? Má právo na život vojak, ktorý zošalie a začne popravovať nevinných civilistov? Tradičná francúzska kriminálka s neľahkým prípadom, začínajúcim zdanlivo obyčajným, profesionálnym bankovým prepadom, ktorý sa postupne rozvetvuje až zasiahne dokonca do tragédie, prenasledujúcej komisára Matteia po celý život. Jediný problém je, že sa film zo začiatku pomaly tiahne a chvíľku trvá, kým dej začne dávať zmysel. Od brutálne vraždy odstreľovačovej advokátky film začína naberať na obrátkach, a ku koncu je vidno, že z neho mohol byť aj vďaka klasickému francúzskemu kriminálnemu hercovi Danielovi Auteuilovi výborný film. Takto len mierne nadpriemerný. P.S.: Olivier Gourmet vyzerá ako Warren Oates v najlepších rokoch. To je poklona. ()

Reklama

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Úvodní dialog komisaře se zatčeným zločincem sliboval výjimečný zážitek, ale pak se rozjel nepřehledný děj plný spousty bleskově načrtlých událostí v doprovodu iritujícího střihu. Placidova překombinovaná akční slátanina dává spřízněnému divákovi teprve s politováním poznat, že slavná éra francouzských krimi je dávno nenávratně pryč, dokonce výjimečně selhává i takový Daniel Auteuil, neb do role akčního hrdiny se při vší úctě nehodí. Povětšinou jsem sice nestíhal sledovat detaily, uvědomovat si souvislosti či zamýšlet se nad postavami, ale ono je to asi jedno, protože už scénář velmi plytce klouže po povrchu, mám pocit, že děj tu pro tvůrce slouží povětšinou spíše jako zástěra pro rádoby efektně nasnímanou akci. Vedle působivé temné atmosféry, která je ve výsledku prakticky k ničemu, zůstává jedním z mála kladů výkon Mathieua Kassovitze, který svou postavu odstřelovače obdařil nesmírně podmanivými hypnotickými pohledy. Kassowitz mě kromě samotného výkonu fascinoval i tím, že se mu něco tak výjimečného vůbec chce odvádět i v něčem takhle naprosto ubohém. Bez Kassovitze by zřejmě Snajpr u mě skončil na hranici odpadu. 35% ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Reziser Mychele Placido /Kriminalni roman 2005/ natocil velmi dobry krymy fryler na cele s Danielom Auteuilom /Jean Od Floretty, Manon od Pramene, Valka Policajtu/. Teda Auteuil a strielacky mi nejdu velmi dohromady, ale tuna ide fakt o kvalitnu filmovu jazdu, od zaciatku film chyti tempo, odbociek je len minimum a najde sa aj strhujucejsi moment. Dialogy su vyborne a Fanny Ardent /Konecne Nedele/ aj napriek veku stale vyborna. Trochu to pripomina Sev7en, ale film je to stale europsky a chvalaVajpeyyemu toto s Blbowoodom nema nic spolocne : 76 % ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Mám ráda evropský neonoir, i když používá tak rychlý střih, že někdy scéna ještě nezačne a už ji střídá jiná. Jako vždy skvělý Auteuil nebyl překvapivě jediným uhrančivým hercem na scéně. Zato zcela zanikla Fanny Ardantová. Tento zřejmě nejtmavší film francouzské kinematografie mi sice nepatrně připomíná Sedm, ale stále zůstává evropský. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (1)

  • Když Mattei (Daniel Auteuil) odhazuje ve scéně ve výtahu zbraň, je vidět, že v ní nemá zásobník. Stejně tak policita ve scéně, kdy je zatýkán Vincent Kaminski (Mathieu Kassovitz). (JohnSmith)

Reklama

Reklama