Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Severokorejský tajný agent v Berlíně je během nelegálního obchodu se zbraněmi  odhalen a sotva vyvázne živý. Vše nasvědčuje tomu, že byl zrazen někým ze svých spolupracovníků. Zrádcem může být i jeho žena, která pracuje na ambasádě jako překladatelka, a se kterou už nějaký čas nevychází. Postupem času se však hlavní hrdina ocitá v centru mezinárodního spiknutí a všichni stojí proti němu - jeho země se ho zřekla a severokorejští agenti se ho snaží zabít, místní jihokorejská berlínská rozvědka se ho snaží dopadnout, a do toho ještě musí zjistit, jak do všeho zapadá CIA, Mosad, skupina teroristů a proč byl vlastně v první řadě zrazen. (Jigvell)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (81)

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Zpočátku asi 40 min jsem se do toho nemohl nějak dostat a moc mě to nebavilo. Měl jsem to za složitý, pomalý špionážní thriller, ale v druhé polovině to dostalo obrátky jak to mám rád. Únos manželky jednoho z hlavních hrdinů a následná akce a konečně, konečně konec keců (ty byly hrozný ...). Akce mluví mnohem líp za vše a je fakt vypiplaná. Jak choreografie přestřelek, tak osobních fightů je pecka plus úžasná kamera, její nájezdy, pohledy ...!! Skvělé. Souboje s noži excelentní. Moc dobrý akčňák po dlouhé době "korejského sucha" ... :-) ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Skutečně skvostné bytostní drama zapomenutého prvotřídního šéfkuchaře, snažícího se znovu odpíchnout ode dna v jedné německé fastfoodové špeluňce: Berlínské filé. ~ Nakonec ale jó. Celkem dobrý lehce překombinovaný akční špionský thriller, který celkem odsýpá, ale u mě trochu ztrácí díky tomu, že jsem zase v některých částech ztrácel pojem o tom, jakého asiata za jakou stranu vlastně zrovna sleduji. Ale je celkem milé, že Jihokorejci zabrousili i do Evropy a příběh i "hrdinové" nejsou tak očekávatelní. Na **** bych se v tom nesměl trochu ztrácet, jinak ale rozhodně jihokorejské plus :) Pokračování se nebráním, nicméně se obávám, že až bude, pokud bude, nevzpomenu si, že prequelem bylo zrovna toto. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Krapet překombinované řekl bych. Neden xenofob by si myslel, že Berlín je dnes samý Afričan, Syřan či Iráčan a ono se to tam hemží hlavně Korejci, no kdo by to byl řekl... Pravda divák v tom má ze začátku trochu maglajz (v těch hrantých obličejích ) a snad proto jsou ti z komunistického severu, kde zítra znamená předpředevčírem označeni alespoň z prvu na klopách červenými odznáčky. Do toho samozřejmě CIA, Rusáci, Palestinci a dokonce kucí Mosadu. Chyběl tam za nás snad už jen Andor Šándor a Marie Benešová. Korejci umí a snad proto mně to zpracování už tak neuchvátilo. Je to jejich standard, všechny ty bitky, kaskadérské kousky atd byť tady tedy to lehnutí na dráty s vysokým napětím bez následků bylo už spíše k smíchu...Ale kdo ví, třeba ta koženková bunda slušně izolovala... Ručkování po postupně se odtrhávajících okapech tu už bylo také mnohokrát, takže jak píšu standard. Na závěr přeci jen trošičku Korejci překvapili tradiční asijskou krutostí, protože smrt jedné z hlavních postav vzhledem k jejímu stavu by se dnes v korektní západní filmařině asi už objevit asi nemohla. Už vidím ty protestující kojící matky ! A co by to bylo za akční film, kdyby na konci nebyl pořádný výbuch cisternového náklaďáku... A zase šla Korea vlastní cestou. Tenhle nebyl ani s benzinem, ani s plynem, ale byl to LKW mit milch. Ale to je jedno, páč vybuchl stejně jako ten s benzínem ! Takže pokud se chcete podívat pod pokličku Korejcům v Berlíně co tam všechno kutí, neváhejte. Pro mně to bylo skoro až moc dlouhé a tak dávám jen za 3 SD karty s tajnými záznamy tajných služeb o tajných tajnostech jiných tajných služeb ! * * * ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Trošku překombinované, ale pokud člověk dává pozor, tak se v tom neztratí. V kostce jde víceméně o moc uvnitř severokorejské tajné služby, což se odráží i na operacích, do kterých se v Berlíně pletou rozvědky z celého světa. Technická stránka nemá daleko k dokonalosti, akce má švih a pokud dojde k soubojům tělo na tělo, není ani tady co vytknout. Ostatně to je u Asiatů normální. Herecky žluťáky nedokážu moc posoudit, ale na tu holku se docela dobře kouká. Slušná práce. 80% ()

Niktorius 

všechny recenze uživatele

Slušná žánrovka, kterou podkopávají typické asijské nemoci (zbytečně zamotaný / zmatený příběh), ale vždycky se dokáže opřít o energický temporytmus a vynikající akční scény, jejichž bourneovská fyzičnost a pseudorealističnost jde ruku v ruce s nápaditostí a promyšlenou režií. Svým způsobem oceňuji i skutečnost, že se Berlínské misi úspěšně daří udržovat si punc naprosté serióznosti a dokonce i jakési politicko-společenské závažnosti i přesto, že když se člověk pokusí její fabuli stručně převyprávět, musí se chtě nechtě usmívat nad její stupiditou a šablonovitostí (zlí arabští kebabáři vedou). ()

Galerie (56)

Zajímavosti (2)

  • Takřka celý snímek se pod režisérským dohledem natáčel za hranicemi jihokorejského státu. Filmové natáčení odstartovalo 16. 4. 2012 v jihokorejském městě Namyang, nacházejícím se v nejlidnatější provincii Kjonggi, aby se následně přesunulo do Evropy, do hlavní německé metropole, Berlína, kde si filmový štáb pro potřeby natáčení snímku rezervoval Westin Grand Hotel, náměstí Hackescher Markt a na krátkou chvíli také ikonické náměstí Pariser Platz, a litevského hlavního města Riga. Z důvodu rozsáhlého množství anglických dialogů, neboť ve snímku se hovoří korejsky, anglicky a německy, režisér snímku, Seung-wan Ryoo, si ke spolupráci přizval amerického scenáristu, producenta a režiséra Teda Geoghegana. Akčním choreografem bojových scén se stal populární jihokorejský akční koordinátor, režisér a herec v jedné osobě, Doo-hong Jeong, s jehož prací se lze setkat ve snímcích Sea Fog (2014) nebo The Last Knights (2014), zatímco jako herce jej lze vidět ve snímcích Fighter In The Wind (2004), The City Of Violence (2006) nebo No Blood No Tears (2002). (Conspi)
  • V rámci co nejdokonalejších příprav se ještě před samotným natáčením snímku, který, jak samotný režisér Seung-wan Ryoo prohlásil, měl divákům v rámci specifických prvků připomenout americký filmový snímek The Bourne Identity (2002), v roce 2011, rozhodl filmový režisér osobně setkat s několika vybranými severokorejskými utečenci a s jejich pomocí natočit krátký realistický dokumentární záznam, v němž by se naplno projevil specifický jihokorejský kinematografický styl špionážních filmových snímků, kdy se jihokorejský agent propracovává k získání přísně tajných dokumentů a informací severokorejských vládních činitelů. Krátký dokument nazvaný Spies (2011), kontroverzně se opírající do problematiky současného stavu obou znepřátelených zemí, se v roce 2011 objevil ve vysílání tamější televizní stanice MBC. (Conspi)

Související novinky

9. Filmasia plná hongkongských a korejských bomb

9. Filmasia plná hongkongských a korejských bomb

25.11.2013

Kino Světozor hostí od čtvrtka 28. listopadu do pondělí 2. prosince festival asijských filmů Filmasia. Ten se letos zaměřil na hongkongské thrillery a romace a korejské divácké hity. Po třech filmech… (více)

Reklama

Reklama