Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 1

Recenze (682)

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Pozor!! Tento komentář může obsahovat několik až hodně nevybíravých výrazů explicitního charakteru, od kterých se autor předem distancuje, neboť byly zapříčiněny enormním afektem, vyvolaným sledováním tohoto audiovizuálního zvratku! Zkurgůglvenci vyjegůglbaní, gůgllizační! Jako by jim nestačilo, že za každým internetovým bukem už číhá džímejl, aby pečlivě uložil navěky vaše emaily, bez chrómu si může jeden nechat akorát tak pozlatit pevnou linku, z téměř každého zasragůglného mobilu na vás čumí android, co se jen třepe na to zaznamenávat vaší polohu a stahovat soukromá data včetně inkriminujících esemesek se všemi vašimi lízátky, bez tytrubko už by se neobešel jediný úchyl produkující videoodpad a bez adwords můžete vlastní stránky hledat na nějakém zkurgůglveném 42 564 místě, a to už i u Bóbika. Ne, nestačilo! Ti zmrgůgldi vám ještě pod rouškou rádobykomedie napálí hezky podprahově a bez skrupulí pomrgůgldanou korporátní reklamu a vyplachovací náborové video v jednom, kde vám banda šprťáckých, čerstvě zletilých závisláků na spotřební elektronice a dva trapní pračuráci (tady by ten gůgl nevyzněl) naservírují, jaké je to kůl a IN být členem obří rodiny monopolních šmíráků a vykrádačů dat, co mají komunistickou kantýnu, a kde si o přestávce můžete s ostatními postiženými zahrát famfrbál. No, s tímhle táhněte do pigůglče, soudruzi! Říkejte mi Sibyl, ale tvrdím, že jednou nám to Velký bratr nablije zpátky do xichtů i s úroky. Až se děsím, co po téhle kogůglkotské gůglmédii xblití příjde příště! Namátkou třeba Vygůgli mě, když to dokážeš, Ztraceno v gůgltranslatoru, Starwars VII - Android vrací úder, James Bond 26 - Džímejly jsou věčné či snad katastrofický Den, kdy se zagůglila země? ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,…VÍTEJTE V GOOGLU!“ /// Wilson a Vaughn ze sebe na místě pro idioty dělaj idioty a učej 21letý děcka, že nejlepší parta není jeden, že životní zkušenosti nevygůgluješ a že úspěch může mít jen film, kde se hraje na city a ve kterým se mísí mládí se stářím – takže je teda jakoby pro všechny. Viděl jsem už horší věci. Tady jsem se dovolil i několikrát zasmát (třeba to s tím profesorem Xavierem…). Pravda, trapně mi bylo taktéž hojně. Nebudu to řešit. Vzhledem k tomu, že mladej byl nadšenej soudím, že tento příběh, ve kterým staří a hloupý (mezi mladejma) ke štěstí došli, je určenej generaci, pro kterou je Google víc než jen několik písmen a která by svý Hunger Games nejradši odehrála v Silicon Valley. Něco mezi odpadem a třema. Pojďme s dobou… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Usínám i vstávám s Gůůglem. 2.) Miluju reklamní filmy. 3.) Thx za titule ,,Bestlama a Daji“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Reklama

Thomick 

všechny recenze uživatele

Hm, Wedding Crashers reunion po osmi letech nedopadl, ale vůbec. Z tý náplavy negativ vypíchnu to zdaleka nejvýraznější. A sice nejdrzejší, nejkomplexnější, nejvytrvalejší, nejsebestřednější a tim pádem i NEJODPORNĚJŠÍ product placement, s jakym jsem kdy měl tu (ne)čest. Ahhhh! Normálně mi to připomnělo tu slavnou reklamu na mekáč. Tady si zkus, jak vypadá google hangout; támhle poznej naši triviu ... blah blah blah! Fakt nechutnej manuál, kterýmu prdel jakž takž zachraňujou snad akorát Rose, jedna neobyčejně chytlavá písnička a relativně originální zakončení včetně end credits. --- Mimochodem historicky můžu odkázat na verbalův komentář a předevšim pak na jeho závěrečnej nástin hotový apokalypsy. :)) ()

mcb 

všechny recenze uživatele

Více než dvouhodinové promo společnosti Google jakožto nejlepšího pracovního místa na světě obalené do toho nejschematičtějšího mainstreamového provedení. Bohužel už ale nejsme v dobách vtipných Nesvatbových, ale v čase, kdy dvojka Vaugh-Wilson patří mezi druhořadé hollywoodské hvězdy a už dlouho neplatí za komediální špičku. Ohraná směs popkulturních a IT vtipů v kombinaci s generačním střetem starých neumětelů a geniálních nerdů však jako oddechová jednohubka na nedělní odpoledne funguje vcelku obstojně. Jen je dobré nad ní nepřemýšlet. P.S. Výborné závěrečné titulky. ()

Dzeyna 

všechny recenze uživatele

Owen a Vince opět za pitomce, ale k nim to prostě sedí! Rozhodně skvělá komedie, která pobaví a neurazí. Neříkám, že je to špičkový počin, ale hlavní aktéry mám opravdu ráda, už jenom kvůli jejich charisma. Navíc Rose Byrne je také skvělá a krásná herečka. O roztomilém Dylanu O'Brienovi nemluvě. Google vládne světu, amen. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Ve filmu probíhá stáž v podobě soutěže mezi týmy. Ve skutečnosti žádná taková soutěž neprobíhá a samotné týmy jsou dokonce motivovány k tomu, aby si vzájemně pomáhaly. (ronaldmekdon)
  • V závěrečných titulcích se neobjeví jméno Willa Ferrella ani Johna Goodmana. (=woody=)
  • Aj keď spoločnosť Google neplatila za účasť vo filme, spoločnosť mala možnosť kontrolovať, ako majú byť jej produkty zobrazené. Tvorcovia filmu napríklad chceli scénu, kde samoovládané auto havaruje, ale Google chcel scénu odstrániť, pretože produkt ešte nebol uvedený na trh. (Arsenal83)

Související novinky

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

25.09.2012

Dvojice z veleúspěšných Nesvatbových se chystá na komedii The Internship. Ta bude o dvou chlápcích středního věku, kteří přijdou o zaměstnání a novou práci si najdou v „úspěšné internetové… (více)

Reklama

Reklama