poster

Velký risk

  • francouzský

    Classe tous risques

  • italský

    Asfalto che scotta

Drama / Krimi / Thriller / Romantický

Francie / Itálie, 1960, 107 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • mortak
    **

    Ventura a Belmondo jsou jedinými pozitivy. Scénář, a asi se to týká i předlohy, není moc propracovaný a pracuje s náhodami (přestřelka, setkání v lese), děti jsou úplně bez citu, protože jim absolutně nic nevadí (ani smrt blízké osoby), a hlavně je to celé natočeno nevzrušivě a bez jakékoliv invence. Ani se nedivím, že to nikoho při premiéře nezaujalo.(13.7.2009)

  • Nerajohn
    ****

    První polovina filmu je skvělá. Útěk z Turína do Francie je natočen hezky svižně se zajímavou kamerou a režií. Pařížská rovina je už trochu slabší, ale snímek si rozhodně nenechte ujít. Jako francouzský film ho ale na českém dvd ve francouzštině neuvidíte, jen v italštině ( bez titulků ) anebo v amatérském dabingu.(24.5.2007)

  • Orlau32
    ***

    Tento film byl podle mne velkou příležitosti pro Lina VENTURU. Vždyť J.P. Belmondovi bylo v roce 1960 -vzniku filmu- teprve 27 let a byly to jeho filmové začátky. A nyní k dabingu : přečetla jsem si strašné kritiky na dabing a musím říci, že jsem byla šíleně zvědavá, co to bude za hrůzu. Ale kromě komisaře (který se chválabohu ve filmu objevil pouze 2x), jsem neměla výhrad ! Je pravdou, že Belmonda nedaboval Jiří Krampol a ani nemohl ! V roce 1960 se u nás filmy nedabovaly (měly jenom titulky) a dnes, kdy byl firmou MIDO nadabován, tak by 70.letý Krampol nemohl namluvit svým chraplavým hlasem 27.letého mladíčka. To zaprvé. Za druhé : role Belmonda byla celkem malá a moc toho nenamluvil, takže mi vůbec nevadilo kdo ho mluvil. Jeho hlas se poslouchal příjemně. Co mi ale na filmu vadilo byla šlendriánská práce střihačů nebo kdo se stará, aby zmizely titulky. Chvílemi byly sem tam na filmu italské titulky a chvílemi francouzské ale po většině filmu žádné. Takže nikoliv dabing, ale nepozornost toho, kdo to na DVD připravoval a upravoval. Děj filmu - nic moc - ale vydržela jsem a i s konečným řešením jsem se spokojila. Nakonec bych ještě chtěla podotknout, že mám DVD od fa MIDO pod čís.76/2008.(9.8.2008)

  • patrikus
    ****

    Tento film jsem neznal. Giovanni píše prostě dobře, takže se spolehlivě můžete dívat na všechny jeho filmy, ani tohle není výjimka. Film má ještě takovou starou fazónu, poznáte to na střihové skladbě i na zvuku. Ruchová stopa není tak propracovaná a věrohodná. Mladý Ventura je skvělý a mladičký Belmondo už se taky vykresluje - kdyby nebyl tak špatně nadabovaný, možná by mě bavil ještě víc. Líbila se mi i hudba, zvlášť v úvodu. Příběh s typickým Giovanniho rukopisem. Navíc ta linka s těmi dětmi, to mě překvapilo - taková citová nástavba.(15.8.2014)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Jsem velkým fanouškem chvil, kdy se gangsteři mezi sebou organizovaně vraždí a udávají. A rád bych jim na souboje, pobyt ve vězení či příjemně strávené chvilky na popravišti přidal nějaké drobné ze svých daní. Pro mne tedy bylo hodně těžké si v tomto snímku najít hrdinu, protože gauneři byli křiví a inspektor taky moc sympatií nepobral. Takže nakonec jsem si našel svého oblíbence v belmondově Starkovi, který měl charisma, pomohl ve správnou chvíli, nic špatného neudělal a i jeho vztah s Liliane měl něco do sebe. Hlavní hrdina venturovský Abel měl sice taky své kouzlo, tvářil se lidsky, mstil se ve svižném rytmu a asi by taky nebyl větší problém dopřát mu otcovské chvíle s dětmi, ale nejeden jeho výstřel svědčil o tom, že to s jeho charakterem zase tak růžové nebude. Naštěstí to dopadlo podle mých představ, ale přesto u mě zvítězil pocit, že vlastně vůbec netuším, proč Stark Abelovi pomáhal, jak dokázali Italové tak rychle postavit zátarasy a proč o tom vůbec někdo točil film.(7.12.2015)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace