Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Roky ve vězení mu mohou vyvážit už jen ukradené diamanty, ale podsvětí nezapomíná... „V kapse mám 1000 franků, na sobě šaty starý deset let, ale něco mi říká, že mám vydržet..." říká hlavní hrdina filmu Bojovník Jacques Darnay, kterému soud vyměřil patnáct let za přepadení klenotnictví, při kterém byl majitel zabit a zmizely diamanty v hodnotě čtyř milionů franků. Darnay je propuštěn předčasně, protože policie doufá, že ji dovede k ukradeným diamantům. Jediný, kdo byl tehdy zatčen, byl Darnay a policie tuší, podsvětí to ví, že on nevraždil. Nicméně diamanty chtějí všichni. (Česká televize)

(více)

Recenze (99)

sud 

všechny recenze uživatele

Napínavý, dostatečně akční, inteligentní kriminální film, kterému je cizí něco jako je nuda, patos nebo klišé. Alain Delon se chopil i režie a musí říci, že se mu docela povedlo. Hraje zde také výborně hlavní roli nemilosdrného drsňáka, který mstí smrt svého přítele a své dívky. I když jeho hrdina není nijak příkladný, musíme mu po celý film držet palce. Do toho ještě Francois Périer jako ke všemu odhodlaný záporák Gino, policajt na způsob Columba Rouxel v podání Pierra Mondyho, půvabná Anne Parillaudová v roli hrdinovy přítelkyně Natalie a kvalitní kriminálka je na světě. 75%. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Své nejlepší kriminální snímky už měl Delon v době natáčení Bojovníka za sebou a z jeho výkonu už čiší rutina a stereotyp, hrát nicméně dosud nezapomněl a charisma dosud neztratil, takže tuctový scénář, který navíc je místy docela chatrný, drží nad vodou díky jeho přítomnosti. Kladem je i přítomnost mladičké Anne Parillaud, která později zazářila jako Nikita v Bessonově slavném snímku. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Vládce bobrů Alain Delon vypochoduje z lapáku a několik osamělých dívek se mu ihned vrhne do náručí a níže. Některé kvůli němu zemřou, některé preventivně profackuje, všechny jsou na tom stejně jako pneumatiky jeho starého Renaultu. Ta macho postava z francouzského krimi skanzenu by byla nyní mrtvá jak telefonní budka, ale já jsem za ni rád.. Od Kdo nastaví kůži vybroušenější styl, několik odkazů na předchozí tvorbu, Dorisseho posmutnělý hudební motiv a ze tří očekávaných konců (Delon umře, Delona převeze jeho o generaci mladší milenka, Delon převeze svou o generaci mladší milenku) přichází ten, co tomu nejvíce sluší. Snorlax píše, že se Delon několikrát snažil napsat pro sebe film, v němž by si mohl zahrát na Belmonda a že se mu to tentokrát podařilo. Souhlasím, ale Belmondo by v něm byl ještě lepší.. ()

pakobylka 

všechny recenze uživatele

Příběh, který má mnoho proměnných. Je neobyčejně flexibilní ... a jeho denním chlebem jsou klam a přetvářka, takže si prakticky až do poslední chvíle nemůžete být jistí, na kterou stranu se přikloní vrtkavá - a na rozdíl od nás smrtelníků neuplatitelná štěstěna. Přesto dle mého názoru představuje velice zvláštní a velice přitažlivý mix prohnanosti protřelého padoucha a bezelstnosti naivního dítěte ... 4,5* ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Příběh z edice "Fleuve noir", což je ve Francii takový Harlequin pro muže. Zajímavé je, že v Česku sériově vyráběné příběhy pro ušlápnuté muže nemají velkou odezvu. Nick Carter či Leon Clifton jsou už jen zaprášenou minulostí pro pár šílenců. Ale ve Francii mají Delona, a podle vzoru větší, násilnější a erotičtější vznikl i tento standardní Delonův kousek - erotičtější, protože hééérečky ukazují svoji "petit chat" a chtějí jenom To jedno a hlavně chtějí být vlastněny tvrdými muži; násilnější, protože Delon vraždí jako stroj, a proto je fim i delší. Prostě točím pořád to jedno, tak musím přitvrdit! ()

Galerie (22)

Zajímavosti (6)

  • Když jde v čase 01:57:00 Darnay (Alain Delon) kupovat rýč, tak si dvojce, která jej pronásleduje, pustí rádio. Začne hrát píseň „Bensonhurst Blues“ od Oscara Bentona. S prvními tóny a se slovy „a do prdele“ ji ihned přeladí. Jedná se o odkaz na předchozí Delonův film Kdo nastaví kůži (1981), kde se jednalo o ústřední melodii celého filmu. (Dodmund)
  • V úkrytu Pierra Mignota (Michel Beaune) je záběr na prázdnou klec, při němž je slyšet krátký úryvek hudby z filmu Samuraj (1967). (Cucina_Rc)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno