Anglie, občanská válka. Skupinka mužů prchá ze zuřící bitvy, je ale zajata a musí se účastnit hledání pokladu, který je prý pohřben někde v poli. Ještě než začnou kopat, pozřou podivné houby, díky kterým se vše poněkud zvrhne. Uhrančivá filmová partie s doteky mystéria i grotesky.(MFF Karlovy Vary)
V polovině 17. století zmítá Anglií občanská válka. Malá skupinka dezertérů prchá z bitvy a jejich cesta vede přes přerostlé pole. Zde jsou zajati alchymistou, který se snaží skupinu donutit, aby mu pomohla najít zlato, o kterém je přesvědčen, že je zakopané v poli. Sestup do šílenství a chaosu začíná.
Nejzajímavější a nejpracovitější britský režisér současnosti se představuje se svým daším odvážným filmem, tentokrát natočeným černobíle, a ani tentokrát se nesnaží zavděčit všem. Field In England je navíc prvním britským filmem s revoluční distribuční strategií. Bude uveden zároveň v kinech, v televizi, jako "video on demand" a na nosičích DVD.(Rob Roy)
Wheatley se vydal do pekla, aby tam podepsal smlouvu s ďáblem, pak se vrátil zpátky na povrch zemský a o svých zážitcích natočil tenhle film. Svůj zatím nejpropracovanější, nejosobitější a nejzábavnější. A s houbičkami. // Pokud nějaký film vidíte desetkrát během jednoho roku a pořád se ho nemůžete nabažit, pak to znamená jediné - že se jedná o zatraceně kvalitní a působivou podívanou. Ano, ano.Titulky naleznete zde. 90%(11.7.2013)
Přiznávám, že Dwayne za to může, že jsem si pustila tenhle film. A hodně zvláštní. Co všechno se může stát na jednom poli, kus za válečnou středověkou linií. A co když je tam poklad, který vás někdo nutí vykopat, co když sníte dobře známé houbičky a nestačíte se divit, jaký výlet do vašeho vnitřního já to udělá, i za cenu prolité krve. A co když ten poklad je ve vás...černobílé, atmosférické, se sugestivní hudbou. Zvláštní.(16.6.2014)
No to bol teda epický film o niekoľkých chlapoch s tráviacimi a vylučovacími ťažkosťami, ktorí kráčajú po poli, utekajú po poli, plazia sa po poli a v strhujúcom vyvrcholení vykopú veľkú jamu v poli. Neviem čo bolo Wheatleyho zámerom, či natočiť autobiografickú snímku o zážitkoch zo svojho prvého tripu alebo len zmes nezmyselných, nič nehovoriacich záberov, v ktorých sa s trochou predstavivosti a domýšľavosti dá vidieť omnoho viac, než to naozaj je. Ale treba uznať, že vizuál, niektoré scény a hudba celkom ušli.(20.7.2013)
Prapodivné, žánrově i jinak neuchopitelné dílo. Halucinační trip, v němž sebranka vojáků zažívá sestup do pekla, snad nemohl být extravagantnější. Jakákoliv logika jde během chvíle stranou, zůstává jen zmatená tříšť výjevů a vykutálených gagů. Divák se chvilku baví, dlouho nudí a po zbytek filmu prožívá jen lhostejnost. Realita a halucinace zfetovaných vojáků zůstávají neodděleny, digitální černobílý obraz začne být fádní. Co si počít? Zajímavé jsou jen stroboskopické pasáže, kaleidoskopicky lámaný obraz, který je vskutku fascinující. Wheatly si ho možná měl schovat pro nějaký videoklip nebo radikální horor, ale pro tenhle trucovitý, často samoúčelný výkřik ho je škoda. Nevím si s filmem rady, jen netuším, do jaké míry jsem na vině já sám.(5.7.2013)
Tento film si buď zamilujete nebo ho začnete nenávidět, já ho spíše nenávidím. Extrémně jednoduchý scénář Wheatley nafouknul do gigantické bubliny pomocí stroboskopických sekvencí a optických efektů v kombinaci s gigantickým větrákem uprostřed louky. Zvukem i obrazem se snaží překonat konvenční hranice, a tak chudák divák při projekci málem přijde o sluch a z rozblikaného plátna dostane epileptický záchvat. Navíc polovina filmu nedává smysl. A o všech těch pindících snad nebudu ani psát. Nedovoluji si však říci, že by tohle všechno Wheatley činil bez špetky umění. 3/10 [KVIFF 2013](6.7.2013)
(mOnkey)
Wheatley se vydal do pekla, aby tam podepsal smlouvu s ďáblem, pak se vrátil zpátky na povrch zemský a o svých zážitcích natočil tenhle film. Svůj zatím nejpropracovanější, nejosobitější a nejzábavnější. A s houbičkami. // Pokud nějaký film vidíte desetkrát během jednoho roku a pořád se ho nemůžete nabažit, pak to znamená jediné - že se jedná o zatraceně kvalitní a působivou podívanou. Ano, ano. Titulky naleznete zde. 90%(11.7.2013)
italka63
Přiznávám, že Dwayne za to může, že jsem si pustila tenhle film. A hodně zvláštní. Co všechno se může stát na jednom poli, kus za válečnou středověkou linií. A co když je tam poklad, který vás někdo nutí vykopat, co když sníte dobře známé houbičky a nestačíte se divit, jaký výlet do vašeho vnitřního já to udělá, i za cenu prolité krve. A co když ten poklad je ve vás...černobílé, atmosférické, se sugestivní hudbou. Zvláštní.(16.6.2014)
Niles
No to bol teda epický film o niekoľkých chlapoch s tráviacimi a vylučovacími ťažkosťami, ktorí kráčajú po poli, utekajú po poli, plazia sa po poli a v strhujúcom vyvrcholení vykopú veľkú jamu v poli. Neviem čo bolo Wheatleyho zámerom, či natočiť autobiografickú snímku o zážitkoch zo svojho prvého tripu alebo len zmes nezmyselných, nič nehovoriacich záberov, v ktorých sa s trochou predstavivosti a domýšľavosti dá vidieť omnoho viac, než to naozaj je. Ale treba uznať, že vizuál, niektoré scény a hudba celkom ušli.(20.7.2013)
Lucas
Prapodivné, žánrově i jinak neuchopitelné dílo. Halucinační trip, v němž sebranka vojáků zažívá sestup do pekla, snad nemohl být extravagantnější. Jakákoliv logika jde během chvíle stranou, zůstává jen zmatená tříšť výjevů a vykutálených gagů. Divák se chvilku baví, dlouho nudí a po zbytek filmu prožívá jen lhostejnost. Realita a halucinace zfetovaných vojáků zůstávají neodděleny, digitální černobílý obraz začne být fádní. Co si počít? Zajímavé jsou jen stroboskopické pasáže, kaleidoskopicky lámaný obraz, který je vskutku fascinující. Wheatly si ho možná měl schovat pro nějaký videoklip nebo radikální horor, ale pro tenhle trucovitý, často samoúčelný výkřik ho je škoda. Nevím si s filmem rady, jen netuším, do jaké míry jsem na vině já sám.(5.7.2013)
CiTrus007
Tento film si buď zamilujete nebo ho začnete nenávidět, já ho spíše nenávidím. Extrémně jednoduchý scénář Wheatley nafouknul do gigantické bubliny pomocí stroboskopických sekvencí a optických efektů v kombinaci s gigantickým větrákem uprostřed louky. Zvukem i obrazem se snaží překonat konvenční hranice, a tak chudák divák při projekci málem přijde o sluch a z rozblikaného plátna dostane epileptický záchvat. Navíc polovina filmu nedává smysl. A o všech těch pindících snad nebudu ani psát. Nedovoluji si však říci, že by tohle všechno Wheatley činil bez špetky umění. 3/10 [KVIFF 2013](6.7.2013)