Když Rebecca odešla z domova, myslela si, že za sebou nechala i své strachy z dětství. Když v době dospívání zhasla, nebyla si nikdy úplně jistá, co je skutečné a co není ... a nyní její bratříček Martin prožívá stejně nevysvětlitelné a děsivé události, které kdysi vystavovaly zkouškám její příčetnost a ohrožovaly její bezpečnost. Znovu se objevila děsivá bytost tajemně propojená s její matkou Sophií. Ale tentokrát, s tím, jak se Rebecca přibližuje k odhalení pravdy, je třeba si přiznat, že životy všech jsou v ohrožení... jakmile se zhasnou světla.(Freeman Ent.)
Čtyřicetiletého Paula při odchodu z jeho textilky zabije přízrak, pohybující se jen ve tmě. Po muži zůstane duševně nemocná vdova Sophie a desetiletý Martin. Chlapec má strach, protože maminka často mluví ve tmě s tajemnou postavou. Jednoho dne místo matky vyzvedne Martina ve škole jeho o deset let starší nevlastní sestra Rebecca s přítelem. Hoch se jí svěří, co vidí, když zhasne. Prožívá stejně nevysvětlitelné a děsivé události, které kdysi vystavovaly zkouškám její příčetnost a ohrožovaly její bezpečnost. Znovu se objevila hrůzná bytost tajemně propojená s jejich matkou Sophií. Rebecca se pomalu přibližuje k odhalení pravdy. Jakmile ale zhasnou světla, začíná nebezpečná hra o přežití.(TV Nova)
Rebecca bola presvedčená, že keď sa odsťahuje z domu, zmiznú aj hrôzy z jej detstva. Keď vyrastala, nikdy si nebola celkom istá, či to čo vidí po zhasnutí je skutočné, alebo nie... teraz prežíva rovnako desivé a nevysvetliteľné udalosti aj jej malý brat Martin. Deje sa presne to isté, čo Rebeccu takmer pripravilo o rozum a ohrozovalo jej bezpečnosť. Desivá bytosť s tajomným prepojením na ich mamu, Sophie, je späť.Tentokrát je Rebeccca odhodlaná priblížiť sa k pravde viac. Isté je, že ich životy sú v nebezpečenstve... vždy vtedy, keď svetlo zhasne.(Continental film)
70 %. Nový americký Kruh. Po Mame ďalší kraťas, natiahnutý na celovečerák, so silným produkčným zázemím (Guillerma del Tora strieda James Wan). Po počiatočnom nadšení (chudák Billy Burke zo Zoo) stupeň nadšenia klesá, ale i vďaka rozumne zvolenej striedmej stopáži nie príliš. Atmosféra, sympatický kasting (až na premúdreného chlapca, ktorý rozpráva ako leporelo s maturitou), vizuálne premakané monštrum, skvelé univerzum (hoci čiastočne kopírujúce thajský Shutter z roku 2004) a z toho vyplývajúce originálne nápady postáv, ktoré bojujú s netvorom (hoci to občas nemá logiku – niekedy ho neodláka ani pomerne veľké množstvo svetla a inokedy stačí v obrovskej temnej miestnosti škrtnúť zápalkou a je fuč). Sranda je, že Teresa Palmer hrala presne pred desiatimi rokmi v relatívne podobnej (ale kvalitatívne oveľa horšej) Smrtiacej nenávi2ti.(27.11.2016)
Koukali jsme na to spřáteli na chatě. Nahoře v patře chajdy nechtěly spát naše ratolesti a byť řádně uloženy ke spánku, v té tmě dělaly děsný bordel, takže jsme si povzdechli, že zatímco na obrazovce běhá jedna Diana, my máme nad sebou 4. Naštěstí jedna podruhé zhasínala až zbyla ta poslední a tak jsme po kamarádovi požadovali zastřelení, protože bychom se jeho nespícího synka asi jinak nezbavili :-). Nu co k filmu. Přiznávám, že poprvé jsem se lekl a Diana byla opravdu odporná. Jenže logika pak začala dost skřípat a začalo se to celé dost opakovat. Pokoj, světlo, prasklá žárovka, Diana. Dvorek, světlo, zhaslá lampa veřejného osvětlení, Diana. Sklep, baterka, zhasnutí baterky, Diana... Konec už haproval dosti... a táhl se. Dvě prasklé žárovky. * *(24.10.2016)
Taky se vám stává, že vidíte povedený hororový kraťas a říkáte si, že je škoda, že to není celovečerák? V případě "Lights Out (2013)" byly mé prosby vyslyšeny a po necelých třech letech dostal mrazivý námět plnohodnotnou stopáž. Zhasínání & rozsvěcení sice funguje i nadále (jaj!), ale co je to platné, když je *SPOILER* vrčící duch psychopatické holky s nesnášenlivostí na světlo a hlasem Satana *SPOILER* tak neskutečně otravný, že je veškerý strach ta tam?(27.5.2019)
Nedá se svítit. Podobně intenzivní a originální lekačku jsme v kinech snad ještě neměli a těžko si v dnešní hororové konkurenci představit účinnější způsob, kterak divákům maximálně znepříjemnit návrat domu potemnělými ulicemi. Od začátku se jede na plné obrátky a bez zbytečných řečí je nám servírována inteligentní duchařská zápletka okořeněná tak hustou atmosférou a natolik děsivým bubákem, že bych si i zachrochtal blahem nemít ze samé nervozity stažené hlasivky. Plus bezchybná gradace, díky níž zlo nepřestává ani ke konci děsit, rozumná stopáž a samozřejmě naprosto odzbrojující kráska Terasa Palmer, jejíž zásluhou jsem ani nedýchal i v těch méně vypjatých scénách. Zbytečné si stěžovat a skuhrat, víc už snad chtít ani nemůžeme....(26.7.2016)
Když ve svém pokoji narazíte na Teresu Palmer, hned nezhasínejte. A ani případné umírání neřešte. Okamžiky s ní si patřičně užívejte. Tak jak to udělal režisér David Sandberg. Jen nechal zapnutou kameru, moc hezky nalíčenou herečku uvedl do patřičně ponurého filmu a vůbec po ní nechtěl sexuální výkon. Jedná se o velice korektní film. Skoro si přejete, aby takový nebyl, aby v něm teklo hodně malinové šťávičky, aby maminka na pohovce nedělala tatínkovi ty neřestné věci, když se tak trochu u filmu nudí. A on ten film tak pomalu graduje. Přitom má jen krátkou stopáž. Provedení démona na standardní úrovni. Přístupnost tenhle horor samozřejmě devalvuje. Finální část má náboj, ale nad vším trůní nablblost levných béčkových filmů. Hloupý závěr samozřejmě nevyjímaje. Až vás zase jednou navštíví Teresa, určitě nechte rozsvíceno. Je dost možné, že si přivede i nějaké to strašidlo. Zkuste jí udělat radost a dělejte, že se hrozně moc bojíte. Hodnocení: 6/10(12.1.2017)
tron
70 %. Nový americký Kruh. Po Mame ďalší kraťas, natiahnutý na celovečerák, so silným produkčným zázemím (Guillerma del Tora strieda James Wan). Po počiatočnom nadšení (chudák Billy Burke zo Zoo) stupeň nadšenia klesá, ale i vďaka rozumne zvolenej striedmej stopáži nie príliš. Atmosféra, sympatický kasting (až na premúdreného chlapca, ktorý rozpráva ako leporelo s maturitou), vizuálne premakané monštrum, skvelé univerzum (hoci čiastočne kopírujúce thajský Shutter z roku 2004) a z toho vyplývajúce originálne nápady postáv, ktoré bojujú s netvorom (hoci to občas nemá logiku – niekedy ho neodláka ani pomerne veľké množstvo svetla a inokedy stačí v obrovskej temnej miestnosti škrtnúť zápalkou a je fuč). Sranda je, že Teresa Palmer hrala presne pred desiatimi rokmi v relatívne podobnej (ale kvalitatívne oveľa horšej) Smrtiacej nenávi2ti.(27.11.2016)
Big Bear
Koukali jsme na to spřáteli na chatě. Nahoře v patře chajdy nechtěly spát naše ratolesti a byť řádně uloženy ke spánku, v té tmě dělaly děsný bordel, takže jsme si povzdechli, že zatímco na obrazovce běhá jedna Diana, my máme nad sebou 4. Naštěstí jedna podruhé zhasínala až zbyla ta poslední a tak jsme po kamarádovi požadovali zastřelení, protože bychom se jeho nespícího synka asi jinak nezbavili :-). Nu co k filmu. Přiznávám, že poprvé jsem se lekl a Diana byla opravdu odporná. Jenže logika pak začala dost skřípat a začalo se to celé dost opakovat. Pokoj, světlo, prasklá žárovka, Diana. Dvorek, světlo, zhaslá lampa veřejného osvětlení, Diana. Sklep, baterka, zhasnutí baterky, Diana... Konec už haproval dosti... a táhl se. Dvě prasklé žárovky. * *(24.10.2016)
Allien.9
Taky se vám stává, že vidíte povedený hororový kraťas a říkáte si, že je škoda, že to není celovečerák? V případě "Lights Out (2013)" byly mé prosby vyslyšeny a po necelých třech letech dostal mrazivý námět plnohodnotnou stopáž. Zhasínání & rozsvěcení sice funguje i nadále (jaj!), ale co je to platné, když je *SPOILER* vrčící duch psychopatické holky s nesnášenlivostí na světlo a hlasem Satana *SPOILER* tak neskutečně otravný, že je veškerý strach ta tam?(27.5.2019)
lamps
Nedá se svítit. Podobně intenzivní a originální lekačku jsme v kinech snad ještě neměli a těžko si v dnešní hororové konkurenci představit účinnější způsob, kterak divákům maximálně znepříjemnit návrat domu potemnělými ulicemi. Od začátku se jede na plné obrátky a bez zbytečných řečí je nám servírována inteligentní duchařská zápletka okořeněná tak hustou atmosférou a natolik děsivým bubákem, že bych si i zachrochtal blahem nemít ze samé nervozity stažené hlasivky. Plus bezchybná gradace, díky níž zlo nepřestává ani ke konci děsit, rozumná stopáž a samozřejmě naprosto odzbrojující kráska Terasa Palmer, jejíž zásluhou jsem ani nedýchal i v těch méně vypjatých scénách. Zbytečné si stěžovat a skuhrat, víc už snad chtít ani nemůžeme....(26.7.2016)
kingik
Když ve svém pokoji narazíte na Teresu Palmer, hned nezhasínejte. A ani případné umírání neřešte. Okamžiky s ní si patřičně užívejte. Tak jak to udělal režisér David Sandberg. Jen nechal zapnutou kameru, moc hezky nalíčenou herečku uvedl do patřičně ponurého filmu a vůbec po ní nechtěl sexuální výkon. Jedná se o velice korektní film. Skoro si přejete, aby takový nebyl, aby v něm teklo hodně malinové šťávičky, aby maminka na pohovce nedělala tatínkovi ty neřestné věci, když se tak trochu u filmu nudí. A on ten film tak pomalu graduje. Přitom má jen krátkou stopáž. Provedení démona na standardní úrovni. Přístupnost tenhle horor samozřejmě devalvuje. Finální část má náboj, ale nad vším trůní nablblost levných béčkových filmů. Hloupý závěr samozřejmě nevyjímaje. Až vás zase jednou navštíví Teresa, určitě nechte rozsvíceno. Je dost možné, že si přivede i nějaké to strašidlo. Zkuste jí udělat radost a dělejte, že se hrozně moc bojíte. Hodnocení: 6/10(12.1.2017)