Reklama

Reklama

V mysteriózním thrilleru se skupina studentů medicíny snaží získat odpověď na otázku, zda existuje život po smrti. Opakovaně se dostávají do stavu klinické smrti, avšak stále nebezpečnější experimenty si na každém z nich vybírají svou daň... (Falcon)

Videa (6)

Trailer 3

Recenze (259)

cheyene 

všechny recenze uživatele

Vzhledem k tomu, že jsem neviděl snímek z roku 1990, nejsem zatížen očekáváním, nutkáním srovnávat ani předsudky a hodnotím tedy čistě dojmy z tohoto zpracování. Hráči se smrtí mají zajímavý námět, ucházející dávku napětí i hororových prvků. Čas u tohoto počinu rychle utíká a příjemně se sleduje, neboť je divák v neustálém očekávání, co přinese každá další scéna. Herecké obsazení mi bylo sympatické a při sečtení všech kladů nemám problém hodnotit čtyřmi hvězdami. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Plochočárníci ryloudyt jsou naprosto zbytečnou předělávkou už tak otravného a nezáživného Ševcova originálu, založeného na bulvárně semikudlankovských Můdyho blábolech. Jen tu nudnou pičovinu osadili slizštějšími herci (ano, Elena Stránková je stále obskurně odporná a ultimativně nesympatická a Diego Měsíc začíná čím dál tím víc vypadat jako zlý vyžilý pederast z mexických telenovel), „kapku“ zjednodušili, aby si i nejbrilantnější zástupci mladé degenerace nemuseli zavařovat míchu slabikováním určitě neexistujících termitů jako elektroencefalogram, kardiopulmonální resuscitace nebo juvenilní oligofrenik, a doplnili o pár nudných trapných bubáků, které si takový astrální dobrodruh může uhnat při tom jakože eNDÉčku. Ovšem jinak samozřejmě vím, že posmrtný život nade vši pochybnost existuje, stejně jako ten předsmrtný, neboť jsem se o tom na vlastní astrál několikrát přesvědčil. Každý erudovaný astrální cestovatel totiž ví, že se kvůli naprosto totožných posmrtných zážitků nemusí nechávat zkomatizovat partičkou kokotských lapiduchů, nýbrž bohatě stačí večírek s kvalitním Elkem nebo vývarem z ajahuasky. Jeden takový se kupříkladu zvrhnul na podzim roku 2011. Asi patnáct minut po perorálním podání výše zmíněných dobrot jsem se náhle vznesl a napálil xichtem do stropu. Když jsem se pokrytý astrálními pohmožděninami otočil a podíval dolů, spatřil jsem ladné křivky fyzického verbala, jak se s přitroublým výrazem rozvaluje na sedačce a z koutku úst mu vytéká slina. Chvíli jsem se rozkošnicky kochal pohledem na to nádherné tělo mladého Apollona, načež jsem se pořádně odrazil, proletěl ostravským smogem a namířil si to přímo na západ. Asi po hodině letu přede mnou najednou tunel jako kráva! U jeho ústí stál excelentní kriminálník Pája Bém, na hlavě kšiltovku Metrostavu, ve tváři výraz finančního zajištění do konce života, pomrkával na mě a klepal si na Rolexky, ať prý co nejrychleji letím dál, než to praskne a už se na Letnou nedostanu. Raději jsem ho poslechl, načež jsem zjistil, že mám patrně nějaký škraloup a po smrti mě asi čekají věčná muka. Cestu mi totiž náhle zastoupila prateta z matčiny strany a v rukách obří mísu zkurvené žemlovky. Tu nesnáším, protože mě tím svinstvem od tří do šesti let každé prázdniny dennodenně vykrmovala. Tvářila se nasraně a řvala, že to prostě budu žrát, nebo jinak udělá špenát, což je pro mě snad ještě horší noční můra! Natáhlo mě a zachvátila panika, naštěstí jsem v její obraně uviděl mezeru mezi lapačkou a stěnou Blanky, tak jsem to tam okamžitě napálil, se štěstím proklouzl a mazal dál za světlem. Než jsem však k němu doletěl, objevil se přede mnou z čista jasna Értn Sena. Celý brunátný v obličeji, hystericky gestikuloval a portugalsky na mě ječel, že tu nemám, kurva, co dělat, na Letnou mě prostě nepustí ani za pytel sušených čuráků a ať prý okamžitě táhnu do piče, nebo mě přejede Meklerenem. Najednou stopka, zatmění, a se svistem jako prase mě to bleskurychle vtáhlo zpět do fyzického verbala. Když jsem se plně zresuscitoval, zjistil jsem, že mám plnou hubu vyblité žemlovky a na břichu stopy pneumatik!!! A od té doby někdy v noci slýchávám z hajzlu řev čtyřtaktního přeplňovaného šestiválce. To jsou věci, co?! Asi o tom v budoucnu napíču tak tucet knih, pětkrát je zfilmují a Netflix o mě natuty pak ještě udělá seroš! Doufám, že mě bude hrát balkánská mrdna Nina Dobrev. Ta je ostatně jediným důvodem, proč na to čumět, i když by ji jeden daleko raději viděl klečet nahou na čtyřech, než neumětelsky předstírat herečku v nějaké unylé sračce. () (méně) (více)

Reklama

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $19miliónovTržby USA $16,883,115Tržby Celosvetovo $45,158,254Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ Oplev nie je zlý režisér ale asi mal okolo seba slabý tvorcovský tím. V prvom rade je to také mdlé, nemá to svoju tvár a je tu aj zlý výber hercov, Diego Luna a Ellen Page mi tam absolútne nesedia, trčia tam ako päsť na oko. /35%/ ()

applause 

všechny recenze uživatele

Tenhle film mě moc překvapil, už podle traileru mě zaujal. Líbilo se mi hlavně téma celého filmu. Překvapila mě také druhá část filmu, která měla spíše hororový nádech a byla nabita plno lekaček. Jednou jsem se fakt lekla, až jsem zařvala nahlas. Líbilo se mi jak bylo zpracované pojetí řešení filmu to, že každy musí odpustit nejprve sám sobě. Hudba byla super a herecké obsazení bylo sympatické. Věřím, že to pro někoho není šálek kávy, ale mně se to moc líbilo. Doporučuji. ()

Morien odpad!

všechny recenze uživatele

Sákra, vyzáblý Diego Luna s dlouhými vlasy by představoval excelentního Severuse Snapea. A k Flatliners: Původní film neznám, ale tenhle je teda pěkně nesmyslný. Ale ne tak, že bych nevěřila na posmrtný život, nýbrž tak, že snad ani jedna stránka scénáře nenavazuje na tu předchozí. Jako kdyby nikdo nepřemýšlel déle než půl hodiny, o čem že to vlastně všechno je, ale nejen metafyzicky, ale i úplně fakticky. Ach jo. ()

Galerie (48)

Zajímavosti (4)

  • Po resuscitaci Sophie (Kiers Clemons) ji Ray (Diego Luna) nese, aby urychlil útěk před úklidovou četou. V jedné scéně je Sophiina hlava na levém rameni Raye, ve druhé scéně je na pravém rameni. (BMW12)
  • Když se Sophie (Kiers Clemons) podaří oživit a blíží se úklidová četa, tak je bosá. A to i ve chvíli, když ji Ray (Diego Luna) vynáší z místnosti. Když se však o pár vteřin později objeví v garáži, tak ji Ray pořád nese, ale Sophie už má na nohou boty. (BMW12)
  • Natáčelo se od 11. července do 1. září 2016 a následně od 24. července do 1. srpna 2017 v Torontu a Oakville (Ontario, Kanada). (BMW12)

Související novinky

Scenárista Zdrojového kódu píše novou sci-fi

Scenárista Zdrojového kódu píše novou sci-fi

28.02.2021

Scenárista Ben Ripley (Zdrojový kód) před necelými deseti lety zaujal širší publikum svým originálním sci-fi s Jakem Gyllenhaalem a časovou smyčkou, od té doby se občas někde objeví spekulace o… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno