poster

Ve spárech ďábla

  • USA

    The Possession of Hannah Grace

  • angličtina

    Cadaver

  • Austrálie

    The Possession of Hannah Grace

  • Velká Británie

    The Possession of Hannah Grace

Horor / Thriller

USA, 2018, 89 min

Scénář:

Brian Sieve

Kamera:

Lennert Hillege

Hudba:

John Frizzell

Producenti:

Todd Garner, Sean Robins

Scénografie:

Paula Loos

Masky:

Adrien Morot

Kostýmy:

Deborah Newhall
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • figliar
    **

    Z prostredia márnice sú všetky horory ako cez kopirák. Zápletka nový zamestnanec vs posadnutá mŕtvola je už taká obohraná, že nič nové, a ani v tomto filme, už nejde vymyslieť. Koniec priehľadný a predvídateľný, chcelo by to viac napätia a lepšie využitie temnej atmosféry, tak ako v o 2 triedy lepšom filme The Autopsy of Jane Doe.(28.5.2019)

  • blackkocour
    ***

    Úvod podle mě, zbytečně natahovaný. Teprv až někde v půli, se začíná něco démonického dít. Lekačky byly dost na sílu dělaný a dělá herce opět idioty, všichni se lekají všemožných zvuků, i těch největších píčovin, že třeba začne zvonit telefon. Jinak děj se odehrává aspoň v originálním místě, než v nějákem v kanále nebo v domu hrůůůzy. Démon se taky naučil ovládat moderní digitální snímače, smartphony a computery. Všichni se nechávají vomrdat ďáblem v těle ženy, které nenávidí muže.. pardon, trochu jsem zabočil na jiný film. A moc nechápu, proč démon, už od začátku, neměl v úmyslu zabít hlavní hrdinku. Že by sympatie? Jsou i horší horory, a nerad to přiznávám, ale nebylo to tak špatné.. průměr(29.10.2019)

  • dubinak
    *

    Děkuji všem bohům osudu, že mi zabránili jít na tenhle kentus do kina. Pro mě neskutečně bezcenný film bez kouska nápadu, snahy nebo jakékoliv atmosféry. Mrtvola si tam lítá po baráku jak kdyby se nechumelilo, režisér vyžírá nápady z povedené Jane Doe a ani se nepokusí mít trošičku zajímavé finále. Tyhle rychlokvašky se slušným rozpočtem už přestávám tolerovat.(19.3.2019)

  • Hernycztek
    ****

    Minulý rok moc hororů s ,,demon/devil'' tématikou světlo světa nespatřilo, ačkoli je to téměř každý rok nejzastoupenější subžánr, a tohle je z toho mála jedna z lepších žánrovek. Nicméně zaplatit si vstupenku do kina, by bylo vyhození peněz. The Possession of Hannah Grace je ten tip filmu, který si jednou užijete v poklidu doma, ale nebudete mít potřebu se k němu vícekrát vracet. Máme tu sympatickou hlavní představitelku, trpící otravnými vizemi, kterých naštěstí není tolik a skvělou Kirby Johnson, která svými reálnými pohyby nahání hrůzu i v normálním, natož pak v posedlém stavu, se kterým si maskéři dost pohráli. Prostory márnice jsou sami o sobě creepy a tvůrci s nimi dokázali naložit natolik dobře, že jsem měl občas mrazivé pocity z tísnivé atmosféry. Nejsou tu čas tahající nudné dialogy, takže to má svižný děj a příjemnou stopáž, která rychle utekla. Určitě bych byl ale opatrný v porovnávání s Jane Doe, ta byla minimálně o třídu lepší a s Hannah mají společné pouze téma márnice. Špatné to tedy nebylo, ale zdejších 50% je oprávněných. Chybělo tomu něco nového.. něco, co bysme neměli možnost vidět v každém druhém podobném hororu.(8.3.2019)

  • pornogrind
    *

    Vymítání, márnice a sympatická Shay Mitchell. Zní to možná dobře, ale koukat se na to bylo spíš zatrest. Dalo mi to velkou námahu a bych u toho neusnul. Kdyby to šlo dám 1 a půl hvězdy, jelikož ale to nejde musím se přiklonit k nižšímu hodnocení. Tenhle snímek bych za sebe nikomu nedoporučil, teda pokud se nechce ocitnout " ve spárech nudy ".(1.9.2019)

  • - V pôvodnom scenári bola márnica oveľa menšia. Režisér Diederik Van Rooijen ju upravil na oveľa väčšiu, prázdnejšiu a strašidelnejšiu. (Pat.Ko)

  • - Kirby Johnson získala roli Hannah na základě své taneční průpravy a schopnosti vykloubit si ramena a všelijak pokroutit tělo. Díky tomu, je prý většina poloh těla Hannah reálná a jen minimum z nich bylo vytvořeno pomocí digitálních efektů. [Zdroj: časopis Cinema 01/2019] (Stoka)

  • - Spoiler: Ak si môžete všimnúť, na začiatku filmu Hannah Grace (Kirby Johnson) podľa všetkého ovládala telekinézu, no zaujímavé je, že proti človekovi ju použila iba dvakrát. (Pat.Ko)