poster

Ve spárech ďábla

  • USA

    The Possession of Hannah Grace

  • anglický

    Cadaver

  • Austrálie

    The Possession of Hannah Grace

  • Velká Británie

    The Possession of Hannah Grace

Horor / Thriller

USA, 2018, 89 min

Scénář:

Brian Sieve

Kamera:

Lennert Hillege

Hudba:

John Frizzell

Producenti:

Todd Garner, Sean Robins

Scénografie:

Paula Loos

Kostýmy:

Deborah Newhall
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Magika82
    *

    A budu zlá... Pokus - a velmi nezdařilý - snad o navázání na snímek Tajemství smrti slečny Neznámé (2016), se stal pohromou již dle upoutávky na tento snímek... Ta sama postačí k tomu, aby si potenciální divák uvědomil, že de facto shlédnul celý film... Chaotický scénář, dějová linie snažící se rozvětvit mezi osobní příběhové linky postav, aniž by se byť na jedinou minutu odtrhla od hlavní linie, se namísto pomyslného francouzského copu změnila v dred a ještě k tomu natupírovaný odskakováním k postavám, které měly ve filmu nejvýše pět vět... Herecké výkony nepřesvědčivé. Dialogy nesmyslné. Popsání hlavního pilíře filmu z teologicko-psychologické stránky, naprosto nesmyslné a matoucí diváka neznalého skutečností... A plazivých postav mám už plné zuby z tzv. "hororových" snímků točených v Japonsku... Před Odpadem film zachraňuje pouze několik sekvencí, jenž v samotném snímku nemají v součtu více, než-li pět minut... 20% a už o tomto blábolovitém filmu nechci slyšet....(3.1.2019)

  • Othello
    **

    Hvězda za využití neuvěřitelné brutalistní budovy bostonské radnice jako ústřední nemocnice a to i včetně interiérů. Opravdu monumentální monstrum z betonu, které se jen tak nevidí. Zbytek je obvyklá ulekaná nuda s nezajímavými postavami a nijak zábavným vývojem, který alespoň trochu nad vodou drží taneční výkony Kirby Johnson.(13.3.2019)

  • Makky
    **

    Malé horory využívajú roztrasenú kameru a zbesilý strih, našťastie nie je to prípad tohto filmíku. Hlavná hrdinka je sympatická a strašidlo pekne scary, spolu s ponurým prostredím márnice. Všetko sme však už videli asi milión krát a jednoduchá linka nemá čím prekvapiť. Snímok mal určitý potenciál, podobný námet treba však vedieť využiť.(7.4.2019)

  • Pepinec
    **

    Kdybych s klukama točil film, taky by se mi líbilo zavřít Shay Mitchellovou někde v podzemí na pitevně a nutit ji tam předstírat vyzívavě vystrašenou. Jenom doufám, že by mně došlo, jakou blbost jsme to ve finále udělali a nikdy bych po nikom nechtěl, aby tohle kdekoli produkoval. Kdo se u tohohle leknul, tomu se muselo zdát něco fakt příšernýho... (Vancouver, Kanada)(28.12.2018)

  • kingik
    *****

    Atmosférické prostředí márnice a v něm jedna sličná ďáblice. Tu její sličnost lze brát s rezervou, ovšem horůrek je to celkově pěkný. A docela i strašidelný. Ďábelskou kreaturu režisér ve svých tvůrčích službách Diederik van Rooijen zvládal kvalitně vizuálně, technicky zdatně, a pokud film svým námětem i prostředím připomínal kousek "Tajemství smrti slečny Neznámé", určitě to nebyl záměr. Hlavně jsem se u tohoto "návdavku" bavil mnohem víc. Shay Mitchell vbrzku klouzla do své role nočního zřízence v márnici a neznámá Kirby Johnson dávala všem účastníkům slušný záhul, jakmile vstala z mrtvých. Dějově a scenáristicky to nebylo nijak komplikované, režijní pojetí mnohonásobně předčilo scenáristické kvality. Hodně se vycházelo a vytěžilo z neutěšeného prostředí, kde nikdo není rád. Masky hodně povedené, efekty též zdařilé, nasvícení scény decentně úzkostné a strašidelné. Nejslabším na filmu byl přechod z tajemné atmosférické části do té finální akční. Coby divák jsem si oblíbil to jemné předivo strašidelné atmosféry, které náhle zažilo přechod do finální části, kde se muselo také pamatovat na dynamiku a rozpohybování děje, tudíž mně film připadal nuceně exhibicionistický. Finální část je celkově však explozí kvalitních efektů. Ovšem z podstatné části se dařilo filmu zabrnkat na nervy. Režisér je pro mě úkazem, který vnesl do nijak zvláště originálního námětu kvalitní až neotřelé hororové pojetí, které může hrdě cloumat se všemi ďábelskými misemi. A plní tu svou více než zdárně i zdatně. 9/10(28.2.2019)

  • - Fiktivní „Bostonská metropolitní nemocnice“ uvedená ve filmu, je ve skutečnosti Bostonská radnice (tShay Mitchell). (Stoka)

  • - Kirby Johnson získala roli Hannah na základě své taneční průpravy a schopnosti vykloubit si ramena a všelijak pokroutit tělo. Díky tomu, je prý většina poloh těla Hannah reálná a jen minimum z nich bylo vytvořeno pomocí digitálních efektů. [Zdroj: časopis Cinema 01/2019] (Stoka)

  • - Ve scéně, kdy Andrew (Grey Damon) ťuká na dveře Megan (Shay Mitchell), si jde všimnout, poté, co se Megan obleče a jde otevřít dveře, vpravo v místnosti jednoho z kameramanů. (MichalSebek)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace