Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Svět umění nezná hranic. A to ani v případě Josephine (Zawe Ashton), která najde skvostná umělecká díla po zemřelém. Než aby je vyhodila, jak stálo v závěti, vezme je pod svá kurátorská křídla a začne je zpeněžovat. Jenže obrazy nejsou tak andělské, jak by se předpokládalo. Skrývají něco temného a hrůzného z malířova života. Na to se postupem času přijde, ale to už je příliš pozdě! (Rodriguez)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (131)

Morien 

všechny recenze uživatele

Hehehe, všichni jsme odsouzeni k zániku. Ach, Malkovich na pláži. Nakonec se tedy mé srdce vzedmulo. Ale souhlasím, že je to "moc dlouhé", jaksi nekoncentrované. A čím víc nad filmem přemýšlím, tím víc mi to přijde jako děsná škoda. Oceňuji námět a všeobecný "feel", ale zároveň si kladu milion otázek. Například vztahu Morfa a Josefíny je (zejména v první části filmu) přikládána taková důležitost, že mi úplně nejivuje (nedžajvuje), jak to nakonec vyvrcholí, respektive nevyvrcholí. To, jak to ("to" jako pouze ta konkrétní scéna) skončí s Rhodorou je sice bombově vymyšlené, ale neměl Morf být až po ní a Josefína jako poslední? A nebo možná Morf jako poslední, protože jako jediný z hlavních postav prošel vnitřní proměnou. (Kromě Damrishe a Pierse samozřejmě.) Orámování filmu Coco a jejím svědectvím/svědčením bych taky raději viděla promyšlenější a více "vědomé", v tomto stavu to tolik nevynikne. Ale nechtěla bych, aby moje meditace nad tím, co by chtělo ještě dopracovat, nějak zastínilo fakt, že jsem si ten film doopravdy užila a že podle mě něco doopravdy nabízí a obsahuje. Toni Collette, paráda. A nikdy bych nevěřila, jak smyslná mi bude Zawe Ashton připadat a jak moc se jí podaří odklonit pozornost od Jakea, škoda jen, že na konci se její postava trošku změnila v karikaturu a ztratila tu plastičnost, co měla během celého filmu (hehe - a viz první věta). ()

Kelly2502 

všechny recenze uživatele

Dan Gilroy si asi po skvelom Nightcrawlerovi povedal, že môže natočiť čokoľvek a bude to masterpiece. Pomohol mu k tomu Netflix, ktorý má skúsenosti so zabalením sračiek do pekného vizuálu. A presne tým tento film je. Pekne natočená sračka_________Je úplne jedno, že sa nám film snažil ukázať, aký kokoti vedia obchodníci s umením byť a že sme k nim ani nemali cítiť nejaké sympatie. V Nightcrawlerovi ste tiež nemali cítiť sympatie k hlavnej postave, ale mali ste aspoň vedieť pochopiť jej konanie a mal vás zaujať natoľko, že máte chuť sledovať ako sa jeho príbeh vyvynie. V tomto filme však nie je jediná postava, ktorá by bola rozvedená aspoň do takej miery, že si o nej dokážeme vytvoriť predstavu kto je a čo je jej cieľom. Ak teda nerátame postavu Zawe Ashton, ktorá chce byť bohatou....Vau._________Film strieda polohy komédie, drámy a hororu takým neskutočne chaotickým spôsobom, že v momentoch, kedy nám dej ponúka smutný rozchod a navodí sentimentálnu hudbu, nezostáva nám nič iné ako sa smiať, pretože to ani trochu nepôsobí vážne. Určite nie, keď predchádzajúca polovica filmu pracuje s neúnosným patosom a až parodickou hudbou. Záber na ruku Gyllenhaala, ktorá sa pomaly načahuje medzi nohy jeho priateľky a následný zvuk prelietavajúceho lietadla a podobné over the top pokusy o navodenie komédie....striedané s rádoby dojemnými scénami, v ktorých máme postav ľutovať pritom film nám nedáva jediný dôvod na to sa s nimi čo i len trochu stotožniť....striedané so zaujímavými vraždami a halucináciami, za ktoré by sa nemusel hanbiť ani Lynch či Cronenberg._________Film sa rozpadá ako domček z karát a to som sa ani nedostal k neskutočne nudným dialógom, ktoré sem tam zachraňujú len narážky na umelcov a nejaká tá hláška zo strany Gyllenhaalovej postavy__________Vizuálne je to hravé a vraždy sú fakt veľmi originálne a takisto celkový koncept filmu je zaujímavý, čo však z toho, keď celý film pôsobí ako jedna veľká maskovaná sračka. A to hovorím ako niekto kto obdivuje Gyllenhaala a kto si Gilroyovho Nightcrawlera neskutočne užíval. ()

Reklama

HellFire 

všechny recenze uživatele

Netflix začíná nabírat na obrátkách a už v samotném roce 2019 vydal přehršel skvělých filmů. Velvet Buzzsaw se sice netrefil do mého vkusu, ale to neznamená, že přestanu sledovat, co dalšího má americký gigant na skladě. Možná právě naopak. Tam, kde se Hollywood utápí v sequelech, prequelech, restartech a zoufale nudných adaptacích (nejnověji Cats), tam Netflix sází na originální filmy z vlastní produkce. A něco mi napovídá, že se mu bude dařit čím dál víc. Samotný film ubíhá velmi pomalu a hned na začátku nám představuje spoustu postav, takže sem neměl moc šanci si zapamatovat, kdo je kdo. Příběh se začne rozbíhat až někdy kolem 40. minuty. V podstatě jde o to, že někdo ukradne obrazy mrtvého umělce a vydává je za své. Obrazům se to ale nelíbí a probudí se k životu, aby spáchaly odplatu. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Dan Gilroy režisér thrilleru Nightcrawler natočil sice originální a herecky našlapaný horor ( Jake Gyllenhaal, Rene Russo, John Malkovich,Toni Collette), ale film je bohužel prázdný, chladný, poměrně nezajímavý a né příliš vtahující. Umění, galerie, obrazy není má parketa a po hororové stránce si myslím nevyužitý potenciál. Některé mordy sice kreativní, avšak málo brutální a už vůbec né šokující je to hodně soft a light a to je škoda, protože film mohl mít blízko k Final Destination. Vyloženě jsem netrpěl, ale je to nudnější kus a slabší režisérová i herecká chvilka. 50% ()

BoPo 

všechny recenze uživatele

Pokus o komédiu, ktorá si mala robiť srandu zo sveta kde umelci, kritici, majitelia galérii a spol vytvárajú ultra vážnu, a hlavne predraženú bublinu. Scenárista zistil, že sa mu nepodarilo vytvoriť vtipné situácie, len trefné postavy, a tak do toho napumpoval lacnú hororovú zápletku, ktorá ako keby vyletela z Věřte nevěřte. Jake Gyllenhaal ma svojou bisexuálnou exhibíciou trapnosti bavil. Škoda, že sa pohyboval v podpriemernom diele. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (7)

  • Ide o druhý film, kde Jake Gyllenhaal stvárnil homosexuálnu alebo bisexuálnu postavu. Prvý krát stvárnil takúto rolu vo filme Skrotená hora (2005). (R...)

Reklama

Reklama