Režie:
Joe WrightScénář:
Tracy LettsKamera:
Bruno DelbonnelHudba:
Danny ElfmanHrají:
Amy Adams, Fred Hechinger, Gary Oldman, Julianne Moore, Jennifer Jason Leigh, Wyatt Russell, Brian Tyree Henry, Jeanine Serralles, Anthony Mackie (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Kvůli agorafobii se drží doma, ale posedlost novými sousedy jí nedá spát – psycholožka, co se snaží vyřešit brutální zločin, který na vlastní oči viděla z okna. (Netflix)
Videa (2)
Recenze (217)
Zklamání. Mám rád většinu filmů Joea Wrighta a považuji ho za výborného vypravěče. O to více mě bolelo sledovat tento film. Na film jsem se těšil kvůli Wrightovi, hereckému obsazení (Adams, Oldman, Moore nebo Leigh) a zápletce. Bohužel je film hodně podprůměrný. Od nudného scénáře (zde to pravděpodobně vychází z předlohy), přes nevýraznou režie, nevyužité herce až po samotný fakt, že všichni si tady vydělávají na nájem a jedou na půl plynu. Úplná ztráta času to není, ale žádný zázrak to taky není. ()
Nevadilo mi to, vlastně mě to i docela bavilo po celou dobu. Byla jsem zvědavá, zda nás čeká nějaký velký nečekaný twist, nebo zda se to vydá tou předvídatelnou cestou, bohužel druhá možnost je ta správná, film má ale hodně zajímavý vizuál, Joe Wright si hraje s každým záběrem, herci a hudba jsou taky moc fajn. Posledních 15 minut už jsou čiré béčko a já musela převracet několikrát oči v sloup. Za mě neurážející film, ovšem když se člověk podívá na jména tvůrců a hereckého obsazení, nelze se ubránit zklamání. ()
Ať mi někdo vysvětlí, jak moc mimo musela tahle áčková sestava herců (kdy se tam stejně většina objevila tak maximálně 5-10 minut, Anthony Mackie dokonce asi jen 5 sekund...) být, když podepisovali smlouvu ohledně účasti v tomhle filmu. Žena v okně měla potenciál být druhou Dívkou ve vlaku (čti mysteriozním, napínavým dramo/thrillerem), ale výsledek je tak neskutečně nudná, nezáživná, táhlá slátanina, že jsem teda hodně trpěl, abych film dokoukal. Řekl bych, že to začíná jako Disturbia z aliexpressu, pokračuje jako one woman show Amy Adams, u které divák neví, jestli blázní ona nebo okolí, ale postupně se to vyvíjí do nesmyslu, který není překvapivý, není šokující a rozhodně není ani zajímavý. Ukecaný film, který si divák může pustit i do sluchátek bez vizuálu a bude mít stejný prožitek, možná by dokonce udělal líp, kdyby u filmu usnul a po 90 minutách spánku by se probudil a považoval film za viděný. O nic nepřijde a ještě se dobře vyspí. ()
Krásné nic. Wright si pohlídal, aby jeho novinka vypadala strašně hezky (spousta kamerových fines a vizuálních nápadů), a sehnal si do ní dobré herce. Takže se na to sice hezky kouká, jinak je ale snímek snadno zaměnitelnou thrillerovou nudou. Divák frustrovaně tápe spolu s hlavní postavou, podivuje se nad děrami ve scénáři a nelogickým chováním sousedů, no a situaci nezachraňuje ani líbivě přepálený konec. Kéž bych si to spíš přečetl jako povídku, v bedně to moc nefunguje. [Netflix] ()
(42/2021) / Vôbec nie taký zlý film, ako hodnotenie napovedá. Hlavne Áčkový kasting láka rozmýšľať o tomto kúsku s Áčkovým očakávaním. Keby v tom hrali no name herci šlo by podľa mňa o nadpriemernú žánrovku s odpovedajúcim scenárom. Pekne natočené, rozumné množstvo twistov a prekvapivo akčný záver. Na Netflix, pohoda. (6/10) ()
Galerie (27)
Zajímavosti (7)
- V úvode filmu je vidieť scénu s Jamesom Stewartom z filmu Okno do dvora (1954), s ktorým má film viacero spoločných prvkov. (megajalec)
- Anna (Amy Adams) pozerá pred spaním filmy Temná pasáž (1947), Laura (1944), Rozdvojená duša (1945). (megajalec)
- Úvodná scéna, kde hlavná postava uteká dole schodmi s červeným dáždnikom, sa natáčala 38 krát. (Black_spider)
Reklama