Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Slarque
    *****

    Drama z divadelního prostředí se opírá stejně o velmi dobře promyšlený scénář (všimněte si, jak a kdy se v průběhu příběhu mění jeho vypravěči) jako o parádní herecké výkony. A přestože trojice hereček mi přišla zajímavější, George Sanders byl tím, kdo se smál naposled. A nedává to tomu příběhu nakonec ještě další rozměr?(3.5.2008)

  • Madison
    ****

    Filmy zo zákulisia hollywoodskeho priemyslu mi vždy veľmi imponovali a hoci divák dostáva tradične dokonale naaranžované dielo s celou tou impozantnou maškarádou, v duchu sa mnohokrát pýta: ,,Je herečka, čo stvárňuje hlavnú postavu, aj v skutočnosti do očí bijúca mrcha?" Alebo naopak: ,,Je možné zlomiť pokoru nepoškvrnenú hviezdnymi maniermi?" Premena hlavnej postavy nás však nepriamo núti klásť si tieto otázky. Chcela by som zažiariť na chodníku slávy čoby Marylin Monroe s najkrajšou tváričkou pod slnkom.... ale stojí to za tie prekážky, úskalia, dobývanie, ničenie, pretvárku,...? Perfektný scenár a koniec koncov, vynikajúci herci, ktorí svoje postavy žili.(17.7.2010)

  • kaylin
    ****

    Výborně gradující snímek s neskutečnými hereckými výkony. Tady jsou to skutečně herci, kteří drží film a kteří ho posouvají dále. Výsledek filmu nestojí na tom, jak dokonale bude vypadat scéna, jaké triky budou použity, ale jednoduše na tom, jak herci zvládnou svoje party. A Mankiewicz si je dokázal zrežírovat skvěle.(21.10.2014)

  • Sarkastic
    *****

    Jo tak takhle nějak si představuju vysokou školu (především ženského) herectví. Anne Baxter jako Eva, se svým až děsivě umírněným projevem od prvních lehkých náznaků skutečných ambicí až po postupnou proměnu ve výslednou „formu“, mi předvedla herecký koncert jako už dlouho nikdo (nutno ovšem poznamenat, že Bette Davis jí byla, když to tak drze napíšu, téměř rovnocennou protihráčkou). Z mužských postav bych určitě chtěl zmínit DeWitta, jehož cynika jsem si opravdu užíval (vůbec mě snímek svým občasným jízlivým humorem mile překvapil). Ale film má rozhodně co nabídnout i po příběhové stránce. Děj mně osobně přišel dostatečně chytlavý na to, aby člověka dokázal přes 2 hodiny zabavit (i když se jistě sem tam najdou slabší místa) a sledováním nenápadného vzestupu zase plně zaujmout; a kupříkladu na takovou děkovnou řeč, vůbec nejkrásnější scénu filmu, se rozhodně vyplatí si počkat a následně ji vychutnat plnými doušky. Pobavil mě i konec s koloběhem. Vidím to na slabší, ale plný počet. Zajímavý komentář: GilEstel(28.9.2014)

  • poz3n
    ****

    Další klasika odškrtnutá a další milé překvapení. Bál jsem se nudného kecání o společenském postavení a nudné dekadence herecké smetánky, namísto toho jsem zjistil, že All About Eve má švih, šarm, vtip a především skvělou dramatickou výstavbu. Navíc Bette Davis má v sobě hrozně zajímavé kouzlo, které mi připomnělo to, jež v sobě skrývá Eva Green, když zrovna nekouzlí se svým hrudníkem. 8/10(25.9.2014)

  • - Většina hudby je původní, složil ji Alfred Newman. Během scény v autě s Karen a Margo však slyšíme instrumentální verzi "Liebestraum" Franze Liszta. (džanik)

  • - Režisér Mankiewicz se po svém dvojnásobném oscarovém ocenění stal jediným člověkem v Hollywoodu, který získal čtyři Oscary ve dvou hlavních kategoriích dva roky po sobě. (Pavlínka9)

  • - Do role Margo byla původně obsazena Claudette Colbertová, ale po problémech s meziobratlovou ploténkou během natáčení filmu Three Came Home (1950) se musela z produkce stáhnout. Uvažovalo se i o Ingrid Bergmannové či Gertrude Lawrence, ta ale byla čerstvě zamilovaná do režiséra Rosseliniho a nechtěla opustit Itálii. (džanik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace