Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (242)

mchnk 

všechny recenze uživatele

Takový menší podvod, jako komedie film nefunguje vůbec, pokud tedy divák neholduje toaletnímu a vše degradujícímu humoru ala Troška, kterého se dočkáme v první půlhodině, a jako drama až ke konci, i když tento žánr od filmu čeká asi málokdo. Tím spíš mi nejde na rozum celá zoufale neftipná linie s Tatianou, (již zřejmě vezme cokoliv, škoda ji) jež se do zbytku filmu naprosto nehodí a doslova zabíjí veškerou vážnost, ale hlavně hereckou důstojnost, kterou přináší opět skvělá Eliška Balzerová, i přesto, že je zde také obětí toho žánrového mišmaše. Přitom posledních patnáct minut je docela slušná filmařina, jež dokáže i silně dojmout, scéna loučení Natálie s Terezkou dokonce velmi dobrá (plus minus šestiletá holčička vlastně v několika scénách přehrála dospělé herce), být na této vlně celý film...tak by nemohl být český, a díval bych se na něj ve filmovém klubu, protože více jak devadesát procent našich dnešních tvůrců sází na stupidní a sexistický humor v trapně předpověditelném a nesmyslně se vyvíjejícím scénáři a to i v případě, že chtějí sdělit něco silnějšího a závažnějšího, jak je vidět v tomto pokusu, ve kterém jako poslední hřebíček do rakve slouží trojice odfláknutě předabovaných milovníků z Balkánu, zřejmě provize za scény u moře, vlastně jsem chtěl jen naspat, au, zase ne. [Kino Citadela - Litvínov] ()

metal.storm 

všechny recenze uživatele

Toto bolo o takých super chytrých kecoch by som povedala. V podstate prvých 20-30 minút zhrnieme do vetičky "moja vagína", na tom to stojí, viac nepotrebujeme. A áno, aby som nezabudla, dôležitá je pesnička. - Je to presne taký ten tip filmu, kde si dal niekto záležať na tom, aby mal osobitú pesničku, ale bohužiaľ to vždy skončí tým istým scenárom. Pesnička je lepšia než film, stačí si pustiť pesničku. Ohľadom tej ďalšej hodinky, no film sa z komédie zrazu mení na celkom silnú drámu, a človek už zabúda, čo to vlastne pozerá. Malo to vo mne lomcovať emóciami? Malo ma to rozosmiať? Ja človeče fakt neviem. Stratila som sa. No a k príbehu samotnému, predpokladá sa, že sa približne každý druhý divák dokáže vžiť aspoň do nejakej z daných situácií, v duchu si povie "áno presne toto sa mi stalo, teraz musím súcitiť s postavou", a dopozerá nadšene film. Koniec koncov je to celé tak chaotické, že pokiaľ sa človek do tých postáv nevžije, nemá šancu. Ako povedal užívateľ "ARI50" (parafráza), má to obrovskú snahu, ale dva krát to nebaví. ()

Reklama

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

Jako komedie to nefunguje jelikož zde jsou vtipné maximálně 2 scény (jak nadává malému klukovi do telefonu - je v traileru a jak Dyková přistihne svého amanta s jinou a hodí po něm jídlo s tím, že řekne té ženské, že by hodila i po ní, ale měla jen jednu porci) jako drama to funguje posledních 30 minut zhruba (tam už je to slušná depka ) kdy zjistíme, že není hold dobrý nápad jít do vztahu jen kvůli roztomilému dítěti. (tady bych aj věřil, že takové ženské opravdu jsou). Jediná postava co vyčnívá je malá holka což je málo Hřebíčková je dobrá herečka, ale ne na tento film Dyková je příšerná a vypadá jak strašák do zelí Balzerová má blbou roli zbytek až na tu malou holku nestojí za zmínku. Sexuální scény příšerné (ano mluvím na tebe Tatiano Dyková ) příběh nic moc v podstatě jako by 3 díly Ordinace nebo Ulice (vyberte si jak je komu libo) roztažené na celovečerák. P.s. režisérka neumí dělat konce to už je podruhé za sebou (Všechno Nebo Nic bylo to samé) proč tam nemůže mít jednou něco ve stylu šťastni až do smrti (vím, že je to kýč, ale v obou by to zrovna sedlo) proč tam musí vše rozházet pak to trochu slepit a ukončit nedodělané. P.s. 2 tom děcku to nebude vůbec divné, že mu matka řekne, že odešla do zahraničí na půl roku a za ani ne třeba týden řekne, že se vrátila hlavně, že tam řeší, že je vnímá a není blbá? ()

petikacka 

všechny recenze uživatele

S tímhle filmem mám problém...Tak to nějak divně skákalo z jedné polohy do druhé, mezitím nudná vata...Ty scény s opilým otcem a jeho malou dcerkou byly dost drásavé, ale pak to zase skočilo k Táňi a jejím vaginálním pseudoproblémům ( mimochodem tady vypadala dost vyzáble až odpudivě)...Celé to bylo podivně nelogické...Za mě 70% ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Existuje mnoho způsobů, jak natočit špatný film. Příliš osobní známost předvádí takové, jaké jsem dosud neznal. Ve zkratce jde o mix přepálené lifestyleové komedie a dusivého psychodramatu, který tvrdí, že ženy by měly odpouštět svým mužům. I když to jsou promiskuitní agresivní alkoholici s padesátimilionovým dluhem, kteří se je pokusili znásilnit. Stačí, že jsou sexy (a špatně nadabovaní do češtiny).___ Takhle by se mohlo zdát, že je to film plný emocí a zvratů, ale ve skutečnosti je dějově tak prázdný, že nezanedbatelnou část stopáže vyplňuje podzápletka točící se okolo „opotřebované vaginy“ jedné z hrdinek, jejíž partner je sexuálně příliš náruživý (a během penetrace říká věci jako „Můj penis je můj štětec a ty jsi moje plátno“).___Zatímco během prvních cca dvacet minut jsem ještě víceméně chápal, proč a pro koho film vznikl, o čtyři a půl hodiny psychického času a jednu ztrátu tvůrčí soudnosti později jsem už nerozuměl vůbec ničemu a jen rezignovaně sledovat závěrečné titulky.___V jistém ohledu je fascinující, s jakou sociopatickou samozřejmostí postavy předcházejí od lásky k nenávisti a film od poševního humoru a legrační předčasné ejakulace k dětskému pláči a nadávání na „zasranej život“. Při menší formální uhlazenosti a po dotažení neštěstí postav do důsledků by mohlo jít o subverzivní feministický artfilm, ukazující chlapy jako hovada, které ženám ničí jejich životy i sny.___Žel je to jen rozpolcený komerční produkt, který chce uspokojit příliš mnoho citových potřeb naráz, a tak nakonec uspokojí leda toho, kdo z nějakého důvodu touží vidět, jak Miki Manojlovič, skvělý srbský herec z Kusturicových filmů (zde rovněž špatně nadabovaný) chytá za zadek Elišku Balzerovou. 20% ()

Galerie (57)

Zajímavosti (6)

  • Keď sa Petra lúči s malou Valentínkou, tak to bol jej posledný natáčací deň a skutočne sa lúčia, kde Peťa jej hovorí, že práve dotočili a od zajtra už pôjde do škôlky a už sa tak skoro neuvidia. (-ondro-)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno