Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (238)

castor 

všechny recenze uživatele

Stejný začátek, podobný průběh, totožný konec. Proč musejí být všechny tuzemské kousky daného žánru téměř stejné? Tenhle alespoň zpočátku vykazuje jisté naděje, že by to mohlo být jiné. Není. Vztahové peripetie řeší Tatiana Dyková a Petra Hřebíčková, ženy středního věku, kdy jedna zrovna zjistila, že bude tou, kdo uvidí synka jen o víkendech, a druhá přes roztomilou holčičku poznala (zdá se) vysněného partnera. Vdovce. Webdesignera, který na obchodní schůzky právě svou roztomilou dcerku vodí. Brzy bude mezi nimi vše zalité sluncem. A romantickým sexem. Ovšem podvodem společníka přijde náš vdovec o miliony, sklouzne k ufňukanosti a litování se. A k chlastu. Naštěstí je tu chápavá tchýně (která měla s novou přítelkyní pochopitelně zpočátku problém) a kamarádka Táňa, která teda taky řeší nový vztah s věčně nadrženým žárlivcem, ze kterého ji neustále bolí vagína. Áááááá („Můj penis je štětec a ty jsi moje plátno.“). A ještě ke tchýni ztvárněné Eliškou Balzerovou. Naši ústřední hrdinku nemusí, chová se docela děsivě, ovšem pak přijde písničková montáž (během filmu ji vytrpíme víckrát) bez dialogů, během které se z Hřebíčkové a Balzerové stanou nejlepší kamarádky. Brrrrr. A Balzerová ještě potká bohémského důchodce na hezké chvilky ve dvou. Aby jí to nebylo líto. V předchozím projektu slovenské režisérky Marty Ferencové Všechno nebo nic jsme rovněž sledovali dvě dámy hledající chlapa. Ovšem ty na to šly hodně prapodivnou cestou. Tyhle dvě jsou přímočařejší, a tak nějak uvěřitelnější. A to docela dlouho – až do prvního vztahového klopýtnutí. Tvůrci se pokoušejí o romanci a komedii, nejde jim však ani jedno. A znovu naplno ukazují bolesti tuzemského filmu. Chybí vtip, chybí dílčí pointa, chybí solidní příběh. Jakmile se totiž objeví problém, cesty z něj jsou mdlé a málo uvěřitelné. Vrcholem je kupříkladu večeře dcerky – nové mamky – nalitého tatíka, který přichystá nepoživatelné jídlo, a chová se jak kokot. Jenže nejen on. V tu chvíli je jasné, že označení komedie je výsměch. O vztazích se rovněž nic nedozvíme, navíc linie Dykové je prakticky zbytečná a výplňová. Od filmu o ženách, napsaném a režírovaném ženami, bych čekal mnohem mnohem víc. A ne pouze naprosto otřesný dabing jak z jihoamerické telenovely. Minule totiž Ferencová a její tým sáhla po Polácích, i nyní se musela v případě tří hlavních mužských představitelů podívat za hranice. Asi nemáme kde brát. Za mě hlavně bídně napsaný žánrový guláš. Přesto dvě a kousek. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Vyzerá to, že kombo Ferencová a Urbaníková sa posúvajú postupne o jeden šteblík vyššie, než naposledy. Znamená to, že je "Příliš Osobní Známost" v skutočnosti dobrý film? Nemyslím si, že môžem ísť až tak vysoko. Namiesto špatného filmu tu máme podľa mňa pozerateľný film, no s absolútne nevyváženým tónom a niekoľkými skutočne otravnými postavami. Čo sa príbehu týka, tak tu máme paralelne 2. Natáliin a Simonin. Takže aby som zbytočne nezabíjal čas zbytočnosťami poviem, že Tatianu Dykovú a Janka Popoviča Volariča by som najradšej z filmu kompletne vyhodil. Prial by som si, aby tam boli čo najmenej. A z toho plynie skutočnosť, že ich vzťah mi je úplne ukradnutý a filmu to nepridáva absolútne nič. Len ho zdržuje od Natáliinho príbehu. Ten je na tom o niečo lepšie. Myslím si, že keby to bol príbeh len o nej, dokonca by som ešte aj hviezdičku možno pridal. Možno. Záleží od toho, ako by tvorcovia vyplnili priestor. Myslím si, že Petra Hřebíčková je vo filme dosť dobrá. Je prirodzená a celkom vie jednotlivé momentky predať. Ďalším svetlým bodom filmu je pre mňa Eliška Balzerová. Aj ona podáva solídny výkon a som rád, že z jej postavy neurobili lacný stereotyp nahnevanej svokry. A v mnohých ťažších momentoch vo filme to vie Hřebíčková veľmi presvedčivo dať. Najlepšia je asi momentka pri konci filmu keď sa posadí na schody. Nebudem o tom nič hovoriť, ale je to moja najobľúbenejšia momentka. Pochválim aj malú Valentýnu Bečkovú. Celkom solídne vie predať niektoré scénky. Najmä tie emocionálne. A veril som jej ich. No na druhú stranu to na mnohých miestach likvidujú scénky, ktoré sú vystrihnuté z klišé katalógu. Neviem či Urbaníkova chcela dať do toho úver v čo najväčšej výške, lebo 50 miliónov korún... neviem ako by niekomu len tak požičal niekto toľko peňazí. A vieme veľmi rýchlo prísť na to, ako to bude pokračovať. A hoci to zvyšuje napätie, Branislav Trifunovič to veľmi dobre nepodáva. Neviem či za to môže fakt, že je predabovaný, ale nefunguje to. Scénky, kde má byť milý sú okey, no jeho opilecké časti nefungujú. Sem-tam je vo filme dobrý fór, ktorý poteší, no väčšinou to na mňa príde príliš okaté. Najmä ak sa o humor má starať hlavné Táňa Dyková. A okrem toho som mal pocit, že v mnohých scénkach je zbytočne zapnutá muzika, ktorá ich má asi urobiť vtipnejšie. No nejako to nefunguje. Celkovo je film lepší než som čakal, no nemyslím si, že je dobrý. Ak by to bol len Natáliin príbeh, mohlo z toho niečo byť. Ak sa máme sústrediť na obe ženy, tak to človeka často vyhodí z celej atmosféry. Hodnotenie: C+ ()

Reklama

herr_carter 

všechny recenze uživatele

Standardní česká hořká komedie o nesnázích ve vztazích se standardními českými herci (takové to "vsazeno na jistotu). Vyčnívá nastupující dětská top herečka Valentýna Bečková, která tu svým emocionálním výkonem strká do kapes svoje zkušené kolegy...................moje hodnocení = 6 z 10. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $2,982,081▐ Ajajaj! Strašne prevratný film. Dostane to do varu, do kolien, no samozrejme. V prvom rade nie moc vydarené obsadenie. Ako tak to herecky držia na úrovni Branislav Trifunovic a Eliska Balzerová, ostatný sa skôr vezú alebo priam prehrávajú. V tomto príbehu aj tak moc možností zaskvieť nie je. Prevažná časť príbehu skôr ponúkne trápne, hlúpunké, scény, prevažne tam chýba aká taká tá romantická iskra, všetko tu je také hrŕŕ... nič podmanivé, skôr trápne. Ako taký ráz dostane až záver, keď sa to nejak začne niekam vyvíjať, dramatizovať ale aj tak v konečnom výsledku málo. /25%/ ()

Rockerman 

všechny recenze uživatele

Humor = 0, Příběh = tuctový, nezáživný, Přínos pro českou kinematografii = žádný, naprosto zbytečný film. Více se mi to komentovat nechce. Jen malý povzdech. Neustále se píše, že nelegální stahování filmů je krádež. Nedovedu si představit, že za něco takového bych měl dát peníze za vstupenku do kina. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (6)

  • Keď sa Petra lúči s malou Valentínkou, tak to bol jej posledný natáčací deň a skutočne sa lúčia, kde Peťa jej hovorí, že práve dotočili a od zajtra už pôjde do škôlky a už sa tak skoro neuvidia. (-ondro-)
  • „Film mi přirostl k srdci především díky skvělému týmu. Herci i režisérka Marta Ferencová mi opravdu sedli. Příběh je silný a emotivní, takže od tohoto projektu nešlo odejít bez výrazného zážitku,“ říká o filmu Petra Hřebíčková. (SONY_)

Reklama

Reklama