Reklama

Reklama

Deníček moderního fotra

  • Slovensko Denník moderného fotra
Trailer

Obsahy(1)

Někdy vás život náhodně dostane do situace, kterou nečekáte, ale musíte se s ní vyrovnat jako chlap! Nataša a Dominik se neplánovaně stanou rodiči. Nataša, úspěšná designérka hraček pro děti, dokáže rodinu lépe finančně zabezpečit, a tak se dohodnou, že hlavní část péče o novorozence převezme jako otec na mateřské dovolené Dominik. Ten přistupuje k úkolu s poněkud naivní představou, že mu poskytne dostatek času napsat konečně knihu, kterou dlouho plánuje. Chyba lávky! Dominik musí vynaložit veškerou vynalézavost, aby během prvního roku vůbec zvládnul péči o malého Čeňka, z níž se chvílemi stává boj o přežití. Díky soužití s malým človíčkem však také objeví, kolik podob může mít láska… (CinemArt)

(více)

Videa (4)

Trailer

Recenze (73)

Deimos 

všechny recenze uživatele

Letní KINO Nová zbrojovka/// Obsazení 9/10 Děj 9/10 Hudba 7/10 Prostředí 8/10/// PLUS: nejsou zde žádné dějové odbočky, které by komplikovali děj, žádný vyloženě záporák, který by hlavní dvojici šlapal po štěstí, je to o životě s dítětem, o pekle s dítětem, o strastech mladé dvojice, která k sobě lásku teprve bude muset najít, vše ale podáno odlehčenou a zábavnou formou MÍNUS: snad jediné co mi vadilo, že mi přišlo, že to je dlouhé, měl jsem pocit, že na to koukám dvě hodiny a přitom uběhla hodina, ale možná to byl záměr/// Shrnutí: Na tenhle film jsem se těšil. Můj mladší bráška by mohl vyprávět, mě to teprve čeká. No naštěstí mě film neodradil, i když je asi dost přesný, ale projít si tím musí (pokud chce, ale také pokud nechce) každý. Film nemá vyloženě špatné místo, pomalejší tempo je možná úmyslem, každopádně vyprávění je poutavé, humor lehký, nenucený a hlavní dvojice sympatická. Vedlejší postavy jsou o něco méně důležité, příběh nijak zásadně nekomplikují a ztvárněné jsou velice vhodně. Bavil jsem se a příjemně se na to koukalo./// Celkem 84%/// ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

,,Chci mít pravdu, nebo klid doma?'' ---  Po explozi českých romantických a já dodávám většinou příšerných komedií se nám tu zdá se objevil takový nešvar. Teď nemyslím ono slovíčko co psala soudružka učitelka na tabuli v Pelíškách, ale to co se z této činnosti chtěně i nechtěně občas podaří. Ano řeč je o rodičovství. Mladí vyjukaní rodiče, kteří si až do těhotěnství manželky většinou užívali svobody, koníčků a přátel najednou zjišťují, že mají doma malého tyrana. Pár z naší komedie to zjistí záhy. Respektive ono to není ani tak tím tyranem, spíše až neuvěřitelnými iluzemi o mateřské rodičů. A protože jsme v moderní progresívní době, na mateřskou jde Mádl, zatímco Rambice jde překračovat plán do rachoty. Naštěstí jsme v zaprděné, netolerantní české zemiččce a tak zatím nedošlo na rozkojování Mádla, pouze ohříval odstříkané mléko. Ale počkejme pár let... S Mádlem mám trochu problém. Jako rejža párkrát docela mile překvapil, ale párkrát mně osobně vytočil svými veřejnými průpovídkami k tématům jimž hošan podle mně moc nerozumí. Jako herce ho mám docela rád, ale záleží co chytne za roli. Tady to tedy zrovna byla slabota jak po scénáristické stránce, tak ohledně jeho výkonů. Řadil bych to někam k afektovanému ochotnickému hraní pro mateřskou školku. Mádl se ve filmu různě pitvoří, koulí očima, dělá obličeje...Bohužen ne ve vtipných momentech. Příklad? Každý kdo přebaloval svého potomka leckdy občas zíral. A kolikrát se divil jak to mohlo děťátko mít i na zádech... Někdy po rozbalení plínky byl rozbalovač i počůrán... A to se děje Mádlovi ve filmu neustále. Zatímco v reálu se člověk usměje a uhne, Mádl si to celou dobu nechá stříkat na brýle a celou dobu u toho dělá grimasy. Samozřejmě když miminko zapudruje, to si pšoukne a Mádl má bílý obličej hahahahahahahahahahha to je bžunda. A protože je to bžunda veliká počůrání je ve filmu opakovaně, to aby si divák užil tu komedii. A toho je tam více. Klišé na klišé. Ono samozřejmě na toto téma je těžké něco vymýšlet nového protože těchto komedií už tu byly mraky.  Tohle ale byla děsná slabota. Tereza hrála svůj standard a oproti Mádlovu obličeji má tu nespornou výhodu, že je z ní kus krásný ženský. Komedie se ke konci zvrtne v regulérní romantické drama takže Mádl vyždíme i nějakou tu slzičku... Slabota, slabota....  Dávám za 2 zapnutí fénu. * * ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

V záplavě limonádové nasládlosti tuzemských romantických komedií je tahle moc příjemným závanem. Nejenže patří k těm snesitelnějším, ale mnohé, co se odehrává na plátně, se tak nějak může stát i ve skutečném světě, který je většině českých filmařů evidentně na míle vzdálený. Oba mají své plány: on chce díky studiu v Anglii napsat vysněnou knihu, ona chce dál úspěšně promlouvat do designu hraček. Dítě na seznamu neměli. Jenže přeskočila jednonoční jiskra a bylo to. Po jednorázovém sexu přijde věcná dohoda: o miminko se postará Jiří Mádl, protože Tereza Ramba z práce tahá víc peněz. Tedy jen do doby, než on pláchne do vysněné Anglie. To, co následuje, naštěstí zdaleka není jen o dětském pláči a plných plínkách, ale je cítit hmatatelná osobní zkušenost tvůrců. Furt jsem čekal, kdy přijde nějaký bizár, kdy se tvůrci utopí v zoufalém sledu divných scén, kdy se postavy omezí na neustálé hihňání a vřískání. Nestalo se. Sice zhruba v polovině přibývá dojímání, slzení a opakování se, ale hravý Jan Haluza si z přednášek v olomouckém konviktu evidentně vzal to podstatné. Navíc naprosto trefil obsazení, kdy prostě Mádl s Terezkou nezpochybnitelný talent mají a Tomicová s Malým zase přenáší svou reálnou chemii. Svěží a na české poměry palec nahoru. Silné tři hvězdy. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Asi takhle - myslím, že můj hlavní problém s tím filmem je prostě v tom, že mi ta výchozí situace, kdy je otec více či méně sám na výchovu malého dítěte, přijde dramaticky zcela nezajímavá a nevidím na ní ani nic humorného (asi proto mě třeba nikdy nebavil film S tebou mě baví svět, byť ten mi vadí z více důvodů). Je to prostě jen převrácený genderový stereotyp, tedy vlastně spíš trudná připomínka toho, jak zoufale rigidní a konzervativní tahle společnost je (ačkoli si všichni paradoxně o sobě myslí, jak strašně jsou liberální), jinak by nemohlo tolika lidem připadat komické něco, co by vlastně mělo být zcela přirozené. I když nevylučuji ani, že mě prostě neoslovuje Landsman jako takový, protože jeho blog jsem znal v době, kdy ho četlo pár lidí, a už tenkrát mě to strašně nudilo (byť jistou literární zručnost jsem tomu upírat nemohl, neboť ty bezvýhradně nadšené reakce čtenářů pod články mluvily za vše), podobně jako mi ten samotný název "Deníček moderního fotra" nikdy nepřišel nijak zvlášť nápaditý nebo vtipný, protože prostě jen odkazoval k tehdejší éře blogů, přezdívaných (někdy výsměšně) deníčky. (Malá osobní vsuvka - osobně mám tendenci řadit Landsmana po bok Xindla X, protože jsem oba objevil přibližně ve stejné době a v rané fázi jejich kariéry, kdy je znalo jen pár lidí, a dneska už dávno oba dokonale zparchantěli (zkomerčněli, chcete-li) a mám pocit, že jsou všude, a nebaví mě, což je minimálně v případě toho Xindla škoda, protože tenkrát uměl psát texty jako nikdo). Navíc pokud si to dobře pamatuji, tak na tom blogu šlo primárně o to, jaké psí kusy malý Čeněk vyvedl, a na tom byl postavený ten humor, zatímco ve filmu jsem měl intenzivní dojem, že postava Čeňka je (bohužel) zcela upozaděna, a počet vtipných situací, které dítě vyvolá, by šel v celém filmu spočítat na prstech jedné ruky (a to ještě těžce zmrzačené na cirkulárce), a tak je hlavní postavou, kolem které se vše točí, Landsmanovo filmově přikrášlené alter-ego, kterému se něco děje a nějak na to reaguje, a to je vlastně obsah celého toho - do jisté míry vlastně poněkud narcistického - filmu, který zřetelně nikdy neaspiroval na víc než jednorázově zabavit své (nenáročné) diváctvo. Haluzovy amatérské filmy jsem měl rád a ve své době se mi líbily, ale tento jeho celovečerní debut mě bohužel minul podobným způsobem, jako v nedávné doby Matky, nicméně nepochybuji, že své publikum si oba - podle mě vlastně dost podobné - filmy najdou zcela snadno, a bude se jim tam líbit přesně to, co mě tak zoufale míjí. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

V době, kdy už má Landsman venku celých šest kousků Moderního fotra, nelze se divit, že se jeho otcovské příhody stávají námětem pro celovečerní debut další nadějné osobnosti naší populární scény. S takovým úvodem to nezní nijak lákavě, obsazení Mádla a Voříškové také není ničím překvapivým, ale minimálně z těch filmů, které Mádl táhl v poslední době (například Probudím se včera nebo Celebrity s.r.o.), je Fotr tím snesitelnějším. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (10)

  • Skutečná manželka a syn Dominika Landsmana se nejmenují Nataša a Čeněk, jejich skutečná jména dlouhodobě drží v tajnosti. Stejně tak jeho syn ve skutečnosti nemá dědečka v kouzelné zemi Sedmimoří, jak je uvedeno v knize „Lapuťák a kapitán Adorabl“. (vojtaruzek)
  • Malého Čeňka hrajou ve filmu tři batolata. (Duoscop)

Reklama

Reklama