poster

Revolver

  • Velká Británie

    Revolver

  • Francie

    Revolver

  • Slovensko

    Revolver

Krimi / Drama / Thriller / Mysteriózní

Velká Británie / Francie, 2005, 115 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Shaqualyck
    ***

    Guy Ritchie a psychologie? Inu, časy se mění. Úděsným mrožím knírem oblepený Jason Statham sype z rukávu životní moudra, Ray Liotta předvádí novou kolekci pánských slipů a André 3000 by se měl vrátit k muzice, protože kromě pěstěného citu pro výběr elegantního vohozu nepředvedl herecky vůbec nic a coby „drsný“ lichvář by si nevydělal ani na slanou vodu. Jinak se tu hrají šachy, sem tam proběhne nějaká ta hyperefektní přestřelka a kameraman od první minuty náležitě popouští uzdu své vášni pro barevné filtry. Film se hned od začátku velmi intenzivně snaží diváka vtáhnout do hry a nutí ho i proti jeho vůli přemýšlet, co že se to před ním vlastně odehrává. Jenže rozklíčovat, kdo vlastně hraje proti komu a proč se věci dějí právě tím či oním způsobem, je téměř nemožné. Nemluvě o tom, že v závěru hodí Ritchie lehce frustrovanému divákovi film na hlavu a nechá každého, ať se s tím popere, jak umí… To co začalo jako divoká jinotajná cesta do hlubin gangsterovy duše, skončilo jako nauka o schizofrenních snech. 3 a ½.(1.9.2008)

  • Isherwood
    ***

    Guy Ritchie vzal kameru, svou starou hereckou partu a vydal se do amerických kasin, aby si zahráli na gangstery vyšší úrovně, po cestě přibrali Luca Bessona, na letišti je vyzvednul Ray Liotta, při pohledu na Jasona Stathama usoudili, že jeho nový look s dlouhými vlasy a vousy vypadá cool, tudíž jim dali hlavní role a se vší vážností natočili spletitý příběh, ve kterém peníze, drogy a zbraně hrají až druhé housle, jelikož vnitřní démoni lidí na opačné straně zákona jsou mnohem závažnějším tématem, čímž nechci říct, že výsledné dílo je totální fiasko, ale bez černohumorného zlehčování působí celek příliš těžkopádně a překombinovanost děje nevěrohodně, tudíž tahleta otočka panu režisérovi určitě nesedla a mě (společně s větší částí divácké obce) též ne, ale díky přitažlivé formě bych ve druhém shlédnutí neviděl problém.(26.11.2006)

  • B!shop
    ***

    Opravdu divnej film. Zacatek vypada cool, takze sem se zacal tesit na dalsi jizdu ve stylu Podfu(c)ku, i kdyz tady vse pusobilo krapet vaznejc. Perfektni kamera s cool zaberama, pohodova, prakticky porad hrajici hudba, zajimavej, i kdyz nijak zvlast originalni pribeh, slusne hrajici Liotta a super cool Statham s dlouhejma vlasama, bradkou a snazici se o slusnej hereckej vykon, coz mu az na par mist docela slo. Tohle vse plati prakticky po celou dobu filmu, jenze za chvily Ritchiemu hrablo nebo co a Statham zacina mit monology, neni jasny, co se stalo a co ne, ktery postavy existujou a ktery si jen Statham predstavuje, kdo je kdo a pribeh zacina bejt zamotanej, nelogickej a nepochopitelnej. Kdyby to reziroval Lynch, bude to ukazkova psycharna s genialni atmosferou, jenze Ritchie by se mel drzet komedii, protoze z tohohle udelal ukecanou nudu. Na zaver se to sice rozjede, ale uz to film nezachrani. Moje hodnoceni se pohybovalo od odpadu po 5 hvezdicek a misty jsem skutecne nemoh od filmu odtrhnout oci, ale co je to platny, kdyz to je docela velka, strasne ukecana, nuda.(13.4.2007)

  • Shadwell
    ****

    Ritchie + Tarantino = Snatch. Ritchie + Godard = Revolver. ____ Jedním z ústředních faktů intelektuálního života dvacátého století byla zásadní divergence či rozpolcení mezi analytickou filmařskou tradicí, která ovládala anglicky mluvící svět, a kontinentální filmařskou tradicí, která vládla na evropské scéně. Film hollywoodský (komerční, populární, žánrový) versus film evropský (nekomerční, umělecký, autorský). Takto je tradičně chápán vztah kinematografie Hollywoodu a Evropy, jejichž esenciální charakteristiky jsou stavěny do přímého protikladu - nikoliv náhodou spadá konjunkce obojího v jedno s Velkou Británií, domovinou Ritchieho. První tradice, kam přísluší Snatch, koprodukovaný USA, se mnohým jeví jako ústup od velkých duchovních problémů, které se týkají každé myslící bytosti – smysl života, podstata lidství, povaha dobré společnosti –, a jejich nahrazení posedlostí specificky žánrovými problémy. Tady se kinematografie začala chovat jako vědecký obor, charakterizovaný jasností metody a kooperativním, kumulativním pokrokem ve formulování a asimilování výsledků, avšak za cenu ztráty veškerých kontaktů s ústředními problémy, které jsou zajímavé skutečně obecně, ne jenom pro věrný okruh hollywoodských specialistů. Zabývání se tradičně ústředními problémy tak zbylo na kontinentální kinematografii, reprezentované tentokrát ve Francii koprodukovaným Revolverem, avšak práce těchto filmařů se v očích analytičtěji orientovaných diváků jeví jako rezignující na jakýkoli zájem o jasnost a metodu ve prospěch svévolné a téměř záměrné nesrozumitelnosti, charakterističtější pro poetické užití jazyka než pro povýtce logický argumentativní diskurz.(8.8.2010)

  • Fr
    ***

    Jacka Greena dneska pustili…. Snímek (domnívám se) nemá umělecké ambice. O to víc by měl bavit. Nejvíc asi zamotaným příběhem, ve kterém má dojít ke skandálnímu odhalení. Což splňuje účel, čučím a snažím se nepřijít o žádný detail. Vidím filmařinu dělanou na efekt. Prostředí, hudba, filtry, dialogy. Dokonce se dočkáme i anime. Nevadilo mi to, ale ani nenadchlo. Prostě se jen snažím ,,pobrat“ děj. Nejhorší je schizofrenie. Moc ji nechápu a vypadá to, že magor není J.Statham, ale já. Jako by mi něco chtěli něco říct, ale má inteligence ještě není tak vyspělá. Třeba budete mít víc štěstí. Jen nevím, jestli má smysl po tom pátrat. Dávám 3* za nápad, který ve mne vyvolává šílenství!!(6.9.2008)

  • - Po filmech Sbal prachy a vypadni (1998) a Podfu(c)k (2000) se jedná již o třetí snímek, ve kterém ztvárnil Jason Statham jednu z rolí pod taktovkou Gue Ritchieho. (x_silver)

  • - Scénář k filmu je dílem Guye Ritchieho a Luca Bessona. (Rodriguez)

  • - Film sa natáčal predovšetkým v Londýne, ale filmári navštívili aj britský ostrov Man. (MikaelSVK)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace