poster

Hlas moře

  • Španělsko

    Mar adentro

  • Francie

    Mar adentro

  • Itálie

    Mare dentro

  • anglický

    The Sea Inside

  • Slovensko

    Volanie mora

Drama / Životopisný

Španělsko / Francie / Itálie, 2004, 125 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    ****

    | Scenár: Alejandro Amenábar, Mateo Gil | Hudba: Alejandro Amenábar | Produkcia: Alejandro Amenábar | Distribúcia: Fine Line Features | Rozpočet: 10 miliónov € | Tržba: 38,535,221 $ | Film, od ktorého som čakal niečo úplne iné. Dostal som však niečo tak ťažké, že si to človek snáď ani nezaslúži. (Záber letu z podfarbením Pucciniho Nessun Dorma je asi najsilnejším spojením obrazu a hudby v dejinách kinematografie - môže zaň Alejandro Amenábar.) "...Počul som, že si tu na brehu. Tak som priletel..."(4.12.2009)

  • AngelAngie
    *****

    Na druhé shlédnutí zvedám hodnocení o hvězdu. Výkon Javiera Bardema je prostě neskutečný. A celkově, ten film je tolik působivý, že nechápu, že už na první shlédnutí mě neodboural...(30.5.2008)

  • Boogeyman
    ****

    Tak trošku nechápu, proč na hlavní roli vybrali Bardema, když musí bejt po celou dobu namaskovanej na zestárlýho chlapa! Kdyby vybrali nějakýho staršího herce, bylo by to jednodušší! Nicméně to pouze z hlediska usnadnění, jinak je fakt, že Bardem je ve své roli brilantní! Film je to hodně smutný, hodně komorní a člověk si při něm uvědomí, že na tom opravdu není tak špatně! Chvilkama se to ale trošku vleče a od přítelčinýho popisu jsem čekal nějaký opravdu brutální útok na slzné kanálky, ale až na menší husinu se nic takového nedělo! Přítelkyně opět řvala, já byl mírně smutný.(10.9.2007)

  • POMO
    ****

    Vysoká úroveň hereckých výkonov (samozrejme hlavne toho Bardemovho) a citlivosť Amenábarovho režijného prístupu k psychológii si možno nezaslúžia toľkú sentimentalitu. Tá totiž filozofický potenciál potápa do sĺz, určených i divákom telenoviel. Ale možno to Amenábar robí schválne, aby oslovil čo najširšie publikum. V mojich očiach tým však jeho film tak trochu stráca na hodnote a stáva sa skôr ideálnym večerným TV filmom, ako veľkým príbehom na veľké plátno. Ale čert to ber - slzil som a pri jednej scéne som onemel - pri scéne lietania. Presne takto vyzerajú moje (a isto nielen moje) „lietajúce sny“. Nádhera.(29.12.2004)

  • -bad-mad-wolf-
    ****

    Film s hojným počtem silných scén - Ramón Sampedro vstává z postele, rozbíhá se, skáče z okna, letí - "Řekli mi, že jsi tady. Tak jsem přiletěl." - nebo chvíle, kdy se Ramónovo vyprávění prolíná s fotografiemi, jež si prohlíží Julie - nebo scéna, kdy rodina přihlíží Ramónovu odjezdu, s bolestným vědomím pravděpodobného cíle jeho cesty - nebo závěrečné setkání Julie s Gené - nebo... no, samozřejmě je toho více. A ačkoliv je tu a tam ve vyprávění cítit klišé, laciný sentiment se filmu úspěšně vyhýbá. Podle divákova názoru na euthanasii se může vyvíjet i jeho vztah k titulní postavě - film se totiž jasně nestaví ani na jednu stranu, nechává volné podněty k uvažování a minimálně v samém závěru nutí přemýšlet, jak bychom se rozhodovali na Ramónově místě. Silné téma, silný film. Výkony Javiera Bardema a Belén Ruedy jsou ohromující.(29.10.2008)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace