Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od chvíle, kdy Štěpán Šafránek nastoupil do ústavu pro mentálně postižené děti, uplynulo deset let. Ústav byl zrušen a Štěpán se vrací do nemocnice jako lékař u záchranky. Stále žije s pragmatickou lékárnicí Ute. Navíc mu zemřela maminka a musí se postarat o pohřeb i pozůstalost. V dispečinku záchranky slyší sestru Toničku vyprávět o řediteli Sahulákovi, který chtěl skočit z okna, a doma ho vyhledá Kendy, kterého vyhodila manželka. Když se zastaví za Ute, narazí na zrzku Annu a nabídne jí svezení. Majitel prosperujícího autosalonu Karas ho přemlouvá, aby se přihlásil do konkurzu na nového ředitele nemocnice, ale on o tom nechce ani slyšet. Pohádá se s Ute a poté opět narazí na Annu. Napíše pro ni básničku a další den Karasovi řekne, že se rozhodl kandidovat. Dál se schází s Annou. V konkurzu vyhraje a stane se novým ředitelem nemocnice. Začátky nejsou snadné. Navíc přijde o svou novou lásku Aničku, která zahlédla Ute, jak přichází ke Štěpánovi domů s kufrem. Marně ji hledá, v nemocnici se pouze dozví, že otěhotněla a odstěhovala se. Štěpán se odmítne zaplést do podvodných machinací a vrátí se k záchrance. O sedm měsíců později je nahlášen akutní porod... (TV Nova)

(více)

Recenze (376)

Cival 

všechny recenze uživatele

Snad jen v Čechách může jít 200 tisíc lidí na dílo sestavené ze stovky vykonstruovaných a papírem ušustěných dialogů, trochy pseudoromantické recitace pod záminkou soulože (ty verše jsou fakt tak levný) a nudy zrežírované v televizním stylu z před dvaceti let. K tomu pět hlavních ženských postav, co jen roztahuje nohy na požádání, a půlhodinka reklam na naší oblíbenou drogérii. A ti herci. Ti herci! Hnus nejotravnější. ()

choze odpad!

všechny recenze uživatele

První dva díly básníků si osobně řadím k deseti nejlepším českým komediím vůbec, u třetího jsem se už mírně nudil, čtvrtý byl opravdu hodně špatný a aktuální pětka je jedním slovem strašná. Technicky diletantská a sterilní a scenáristicky až sebeparodicky křečovitá slátanina (obzvlášť scény svádění básničkami působí jako jízlivé karikatury natočené nějakým zavilým odpůrcem série), po které vám zůstane v ústech hořká pachuť značně depresivního příběhu inscenovaného v ještě depresivnějších temných obrazech, ze kterého vyprchala veškerá někdejší lehkost, kouzlo a vtip. Zbyl jen toporný, odpudivý Kříž, trapný Matásek s náušnicí v uchu a zástup násilně sehnaných kdysi zábavných figurek, které tu povinně posedí, ale už jaksi nemají co (vtipného) říct. Je to opravdu hodně úděsný konec jedné legendy, přičemž všemi zlomyslně kritizovaný (skutečně kuriózně frekventovaný) product placement, na tom má ten nejmenší podíl. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Ach jo, zase česká komedie, která upoceně nuceným způsobem reflektuje dobu. Kde jsou ty časy, kdy se komedie smály životu a nebyly jen o tom, že se život směje nám? V 21.století bylo takových jako šafránků.. Kdyby se poslední pojednání o poetickém sexuálním loudilovi scvrklo do třicetisekundové reklamy, v níž by moje Teta v Mazdě popíjela Starobrno, svět by o nic (krom dalších vyčpělých Básníků) nepřišel.. ()

Huntelaar 

všechny recenze uživatele

Sto čtrnáct minut trvající reklama na Starobahno, Tetku drogérii a Mazdu aneb jak Dušan Klein a Ladislav Pecháček zneužili sebou vytvořenou značku, aby měli na placení složenek. Jinak si nedokážu vysvětlit, jak moc to mohli zprznit. Scénář, který nenasytně a bezdůvodné naroubovává skoro všechny postavy s předešlé trilogie a režie, která tak zhovnabičvsky podává product placement. A proto říkám, zbytečný film. ()

petaspur 

všechny recenze uživatele

Po zjištění, že ředitel nemocnice není všemocným pánem, nýbrž slouhou v rukou prodejných politiků, se zkušený lékař Štěpán Šafránek vydává tam, kde ho lidé potřebují - na záchranku. Milostné vzplanutí zde opět nechybí, problémy středního věku jsou naopak žhavou novinkou a přestože tento díl považuji v podstatě za zbytečný, tak ho nemohu považovat za vyloženě nudný. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (18)

  • Leoš Mareš natočil svoje scény za 5 dní. (Raccoon.city)
  • Řidiče sanitky si zahrál skutečný záchranář zaměstnaný u ZSS HMP, Mgr. Michal Petrus, který byl zároveň odborným poradcem při natáčení. Při postsynchronech ho však nadaboval Jiří Kvasnička. (funhouse)
  • Pri natáčaní milostnej scény sa Michaela Badinková (Veverka) veľmi hanbila, nakoľko to bola jej prvá milostná scéna v živote, a preto jej režisér povolil, že nemusí byť úplne nahá, ale iba v spodnej bielizni. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama