Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Jednoznačně nejslabší díl celé trilogie. Dlouho jsem mu nemohl přijít na chuť, ale s přibývajícími stále hloupějšími novými českými komediemi jsem si uvědomil, že až tak špatný díl to není. Kdo spal u moře, ví, jak pravdivá slova jsou: Ty cikády řvou jako krávy! A živelné zájezdy Čechů do Itálie vypadaly přesně tak, jak ukázal Troška. Mnozí už na to ale neradi vzpomínají. Ještě více mě při dalších sledováních zaujala jakási ironická nostalgie. Když Matoušková řekne: Zlatý komunisti, ty po mně nikdá nic nechtěli, a kdyby mně to na hlavu spadnout mělo, bylo jim to jedno...., jednoho až zamrazí. A s časovým odstupem, kdy retro je v módě, v TV drhnou normalizační seriály a archivní věci v hlavním vysílacím čase - Chalupáři počínaje a ...když nám pánbůh archiv dal konče, pak je to mrazení dvojnásobné. Stejně jako úvahy - ale jakýpak soudruzi, co sme si to sme si...a my vám to nevzali, ale oni.... A snaha být světoví není v tom, že začneme pracovat, ale že vše zakonzervujeme a uděláme z toho věčný skanzen. V určitých momentech tak přechází zdánlivý humor v břitkou satiru naší společnosti. Zatímco někdo se pošklíbne nad parodií Lenina, jiný si uvědomí, že komunisti jsou stálou součástí naší společnosti, kterou prosákli odshora dolů a nazpět.... ()

Marigold odpad!

všechny recenze uživatele

Zdenda Troška skoro v plné polní ladí na své budoucí mistrovské opusy. Pokud něco, pak tenhle film aspoň vytváří iluzi, že je opravdu filmem. Hodně mizerným, ale přesto filmem. Sémantika slova "košilatá" v podání Z. Trošky: jezeďácká debilita s několika odhalenými ňadry a pinďoury. Dobré jako antikoncepce... Sémantika slova "komedie" v podání Z. Trošky: humor pro mentálně méně zdatný skot. Dobré zejména jako lék proti zácpě. ()

Reklama

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Přestože je k vidění mnoho intimních partií, které se jen tak na potkání neukazují, tak je tento díl svojí kvalitou hlubokou pod svými předchůdci. A to jednoduše proto, že není tolik vtipný. Jsem rád, že se Zdendovi nepodařilo zrealizovat, kvůli pár úmrtím 4. pokračování, protože by bylo zbytečně pokažené jméno celé trilogie. Jednak by to už nebyla trilogie, nýbrž tetralogie. A jednak by se v souvislosti s ní nepoužívalo slovo ,,dobrá", nýbrž ,,špatná". To by byla bezesporu velká škoda. Takhle mohu dát s přivřeným očkem 3*. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

To je tak, když se otevřou hranice a Troška si může dovolit co chce. To v tu ránu nemá problém vložit antikomunistickej vtip a v závěsu to proložit komunistickým vtipem. A pořád je to stejně vtipný, jak předchozí díly. Nechápu, co na tom ostatní vidí tak špatnýho. Já ten rozdíl teda nepochytil. Možná se tu objeví víc pinďourů, ale to je tak asi celý oproti předchozím dílům. Zřejmě se tu objevil nedodělek (což mě nepřekvapuje) v podobě kritizování úspěšných filmů, který nezestárnou ani když budeme v důchodu. ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Troškova trilogie Slunce, seno, ... je názorným příkladem toho, jak s každým dalším dílem klesá kvalita filmu. "Erotická" trojka, možná to bude i tím, že vznikla po revoluci, už postrádá osobité kouzlo předchozích dílů a působí místy už hodně otravně a nevhodně. Některé hlášky člověka stále pobaví, nicméně celá "erotická" linie filmu se minula účinkem. Troška prostě chtěl v kině ukázat pindíky a pipinky a zapomněl přitom na děj. V jedničce a dvojce mi nevadilo, že někteří herci a herečky přehrávali, avšak ve trojce mě to místy už hodně iritovalo, především v případě Kaisera a Dejdara. Nejspíš je dobře, že nedošlo k natočení "ufonské" čtyřky. I tak se ale Troška po letech vrátil na vesnici a obdaroval nás - či spíše potrestal - Babovřesky. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • V knize Jaroslava Sedláčka "Rozmarná léta českého filmu" je na část vzniku filmu vzpomínáno takto: "'Na natáčení v Itálii i s cestou tam a zpátky jsme měli týden, takže to byl strašlivej fofr,' líčí režisér Troška, 'naštěstí nám počasí přálo, ale i tak se řada věcí natočit nestihla, takže jsme je museli všelijak ošvindlovat, například v dialogu,' říká Troška. 'Byl to první film po hodně dlouhý době, který se takhle venku natáčel, takže nikdo s tím neměl zkušenost a žádnými povoleními se netrápil,' směje se Martin Dejdar, který ve filmu o družbě hoštických družstevníků s italskými zemědělci hrál společně s Oldřichem Kaiserem duo jižanských mafiánů. 'Všichni jsme fakt jeli jedním autobusem, herci, neherci, filmaři, stařenky, který v životě možná nebyly dál než ve Strakonicích, do toho Olda Kaiser s Jirkou Lábusem, Jarka Hanušová, vstávali jsme už v pět, chodili spát pozdě, aby se to všechno stihlo, ale fór na fór, prostě obrovská sranda,' říká Dejdar a vzpomíná, kterak italská pláž jako mávnutím proutku zmlkla, když na ni v plavkách vyšli Helena a Jiří Růžičkovi. 'Největší legrace ale byla, když jsme přijížděli na italské hranice a já se ptal šéfa produkce, jestli má nějaké povolení, že tam jedeme natáčet a že máme dole v autobuse kufr plný profesionální techniky,' líčí Dejdar další veselou historku z natáčení. 'Samozřejmě nic takového nikdo neměl, takže to dopadlo tak, že Jirka Lábus vylezl na italské celnici z autobusu ven, začal zpívat italsky árie, které zpíval v představeních Ypsilonky, celníci se váleli po zemi smíchy a za nimi pomalu projížděl autobus. Když byl na druhé straně, Lábus dozpíval, sedli jsme a oni nám ještě zamávali.'" (NIRO)
  • Ve scéně, kdy jede Kelišová (Marie Švecová) s farářem (Luděk Kopřiva) na kole, zahrál obě postavy někdo jiný. Kelišovou zastoupil devatenáctiletý fotbalista a pana faráře řidič ze štábu. (dawe03)

Reklama

Reklama