Oblíbení skladatelé (10)
Můj nejoblíbenější skladatel. Tenhle pašák skládá neuvěřitelný fláky :D Neskutečné soundtracky z filmů Střihoruký Edward a Beetlejuice.
Pee-Weeho velké dobrodružství, Beetlejuice, Batman, Střihoruký Edward, Batman se vrací, Ukradené Vánoce, Přízraky, Mars útočí!, Muži v černém, Ospalá díra, Muži v černém 2, Velká ryba, Mrtvá nevěsta Tima Burtona, Karlík a továrna na čokoládu, Alenka v říši divů, Ocelová pěst, Temné stíny, Muži v černém 3, Frankenweenie: Domácí mazlíček
Sám doma a Harry Potter - nejlepší soundtracky od něj, co jsem zatím slyšel.
Nejlepší skladba co složil je Time
Alan Silvestri
Nejlepší filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budoucnosti (1985)
Predátor (1987)
Howard Shore
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Thomas Newman
Nejlepší filmy:
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Zelená míle (1999)
Americká krása (1999)
John Powell
Nejlepší filmy:
Shrek (2001)
Bourneovo ultimátum (2007)
Jak vycvičit draka (2010)
Steve Jablonsky
Nejlepší filmy:
Transformers (2007)
Ostrov (2005)
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
James Horner feat. Leona Lewis - I See You (Cosmic Gate Remix)
Za soundtrack k filmu Hostitel