Reklama

Reklama

Policajt v utajení (Fabio Testi), který pronikl do samého nitra lukrativního mezinárodního drogového syndikátu, a impulzivní agent Interpolu (David Hemmings) se pokoušejí přežít na ulici už dost dlouho na to, aby se jim podařilo dostat kriminální živly na kolena v tomhle výbušném kriminálním thrilleru režiséra Enza Castellariho. Ve městě Řím se schyluje k násilnostem, a když se inspektoru Fabiovi a agentovi Miku Hamiltonovi podaří infiltrovat zvrácený svět tvrdých drog a sexuální zvrhlosti, jediné, co odděluje tamní pořádek od naprostého chaosu, jsou dva neústupní strážci zákona, kteří ve snaze dokončit svou práci zašli možná až příliš daleko. Teď, když už nemají času nazbyt a na každém rohu na ně číhá smrt, nadešel čas zvolit si v závěrečné bitvě svou stranu, odrazit krupobití nepřátelské palby a jednou provždy získat zpátky kontrolu nad ulicemi města. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer 2

Recenze (19)

J.Connor 

všechny recenze uživatele

Tři hvězdy by asi byly objektivnější, ale závěrečná zběsilá honička čítající asi 20 minut v člověku nakonec rezonuje mnohem víc, než skutečnost, že první polovina je celkem nudná a chaotická. Zde původně chybně uvedená stopáž 132 minut a angažování Hemmingse ve mně vyvolávalo očekávání spíše solidnějšího filmu s nějakou sociálně politickou kritikou, ale je to čirej akčňák s moc pěknou titulní skladbou od Goblin. ()

FilmFan24 

všechny recenze uživatele

Tenkrát na "Cestu rajské smrti" do kin lákal povedený plakát Káji Saudka a také fakt, že film byl do 18 let nepřístupný a u vstupu do kina hlídkovala Veřejná bezpečnost. Dneska to přijde možná trochu k smíchu, ale tehdy to bylo něco vidět v tehdejší naší socialistické vlasti právě takový film. Boj proti narkomafii je věčný a tady si vzali tvůrci na mušku cestu drogy od uživatele přes dealery až po ty největší kápa. Námět trochu schematický, ale nedostatky umně maskuje nápadité aranžmá akčních scén a hlavně Fabio Testi, který nejenže byl borec co po celou dobu nesleze z plátna a poté, co je prozrazena jeho skutečná identita dojde na pořádnou akci, kdy všem těm padouchům dá co proto. Dneska mě film vyloudil místy úsměv na tváři a objektivně je film lepší průměr. Kdysi ale...proto dneska neobjektivní 4. ()

Reklama

Martin741 

všechny recenze uživatele

Za najlepsi film rezisera Enza G. Castellariho povazujem Obcan se Bouri, potom mal aj kvalitne filmy ako La Polizia Incrimina la Legge Assolve a Keomu. La Via Della Droga je potom jeden z tych kvalitnejsich filmov vo filmografii Castellariho. Fabio Testi v roli sympataka /Speed Cross, I Guapi/, dalej som videl aj Davida Hemmingsa /ako herec Blow-Up, ako reziser aj Race for the Yankee Zephyr/. Sherry Buchanan na urovni, vtedy este fajna, videl som aj Cianfrigliu. Autonahanacky nesmu chybat, su tu aj na motorkach nahanacky, rvacky, prestrelky. jak pise Karel, sceny v metre a na Stavbe - masaker, tak dobre nafilmovane veci som uz dlho nevidel. LiVentura ma nesklamal s komentarom, ten asi neda - nie je schopny toho - dohromady ucelene suvetia, ktore nielenze na seba logicky nadvazuju, ale davaju aj uceleny zmysel. Co sa tyka zaveru - s Karlom nesuhlasim, Erl to vystihol ovela lepsie . 88 % ()

Ej Hlemýžď 

všechny recenze uživatele

Předpokládám, že jde o film uváděný u nás koncem sedmdesátých let jako: "Cesta rajské smrti" .Na tehdejší dobu velmi zdařilý, zajímavý film o zátahu proti šiřitelům drog, bylo by vhodné jej zařadit do distribuce znovu. Je dobré, že postrádá onu schematičnost často viditelnou zvláště v našich filmech s obdobnou tématikou. Každopádně zaujme výkon Fabia Testiho, kterého jsem před tím neznal a který téměř po celou dobu nesleze s plátna. ()

Niktorius 

všechny recenze uživatele

Na jedné misce vah leží zmatená expozice (její povrchní komplikovanost má zřejmě maskovat prostotu zápletky) a úsměvné, téměř parodické znázornění komunity distributorů i uživatelů drog (komunistických pohlavárům se to ovšem jakožto ukázka dekadence imperialistického západu muselo náramně líbit), na misce druhé se pak vyjímá charismatický Fabio Testi, bravurní kamera, vynalézavé řešení akčních scén a vůbec stylistická vyspělost a modernost, díky níž bych snadno uvěřil, že film je alespoň o dekádu mladší. Jazýček vah sice míří kamsi ke kompromisnímu, průměrnému hodnocení, ale rád budu Cestě rajské smrti trochu nadržovat - jednak je možné, že za úvodním zmatkem stojí i mé nedokonalé porozumění anglickému dabingu (titulky jsem nikde nenašel) a pak je taky třeba uznat, že od chvíle, kdy je Fabiova skrytá identita prozrazena a místo slov přichází na řadu pěsti, zbraně a rozličné dopravní prostředky, se sledování stává čirou radostí. ()

Galerie (8)

Reklama

Reklama