Reklama

Reklama

VOD (1)

Olivia je slavná filmová hvězda. Nemůže si proto dovolit, aby vyšlo najevo, že má ženatého milence. Když ji s ním však paparazzi přece jen vyfotografují, využije toho, že je na fotce náhodou i komorník Antonio, a začne ho vydávat za svého nového přítele... (TV Prima)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (48)

kingik 

všechny recenze uživatele

Většinu času zdlouhavá a méně komediálními gagy protkaná komedie, která má oporu v představitelích hlavních rolí a celkem nepředvídatelně pojatém závěru. Ona je slavná filmová herečka, on je prostý lokaj, co podobným celebritám parkuje na jejich povel jejich drahá auta. Přesto tihle dva v budoucnu utvoří nepravděpodobný milostný pár, aby maskovali manželskou nevěru milence slavné hvězdy, který by v případě svého prozrazení přišel o veškeré své jmění, které náleží jeho manželce. A je zaděláno na komplikace a senzaci pro mlsný bulvár. Jedná se o remake méně známé francouzské komedie Dablér zkušeného francouzského režiséra Francise Vebera. Většinu času měl ústřední vtip spočívat v tom, že oba lidé pocházejí z rozdílných společenských vrstev. Takže lokaj nevydělává závratné sumy peněz, navíc bydlí s mámou v obyčejně zařízeném bytě, není ale v žádném případě nějaký mamánek, jeho máma má korejského přítele a on stále miluje svoji manželku (Marisol Nichols), ta ho ale nedávno opustila. Oproti němu si herečka vede finančně nadmíru dobře, její filmy vydělávají a její milenec je miliardář (Max Greenfield). Tohle všechno ale ve filmu moc vtipnosti nepobralo a působí to tak nějak křečovitě. O nic lepší nejsou scény, kdy se falešný milenec stává doprovodem slavné herečky na premiéře jejího nového filmu, do toho manželka (Betsy Brandt) slovům svého záletného manžela nevěří a nechává ho sledovat detektivy. Prostě pořád pramálo vtipné. A vrcholem trapnosti byl předstíraný sex nově utvořeného páru. Když nevycházely scénáři gagy, tak jsem už moc nečekal, že se to nějak zlepší po jiné stránce. Čekal jsem, že se ti dva nesourodí milenci do sebe v závěru skutečně zamilují a hotovo. Film nabral neočekávaný směr, přišly méně predikované události. I tak se neodbourala zdlouhavost, přisoudit filmu dvouhodinovou stopáž se opravdu nevyplatilo. Samara Weaving a Eugenio Derbez, je producentem filmu, si celkem notovali, Eugeniovi určitě nebylo nikterak nepříjemné, když se po něm Samara plazila jen ve spodním prádle. A taky se omladil, ve filmu je mu 47 let, ve skutečnosti už překročil šedesátku. A je to znát. Richard Wong nikterak režijně neexceloval a průměrné známky tomuto filmu dokonale sluší. 5/10 ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Eugenia Derbeza mám rád, takže jeho obsadenie do tejto role som si určite pochvaľoval. Jeho herecký prejav a celkovo intonácia je skvelá, takže výrazne dokáže spríjemniť akýkoľvek film. A na role takýchto latino postáv je akoby predurčený! The Valet bola síce obdoba iného tohtoročného filmu Marry Me, ale toto mi sadlo omnoho viac. Malo to oveľa svižnejší dej, a aj žánrovo to bola vydarenejšia komédia vďaka trefným hláškam a prirodzenému dôvtipu. Aj keď tam bolo tej šablónovitosti celkom dosť, pozeralo sa na to fajn a preto dávam až 4*. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Eugenio Derbez, který „prorazil“ až na stará kolena, mě baví. Za břicho se z jeho kousků úplně nepopadám, nicméně remake francouzského filmu má několik milých momentů a zejména postav, které jsou prostě fajn. Velká filmová hvězda Samara Weaving má poměr s ženatým pracháčem, ovšem přijdou si na ně paparazzi. Naštěstí pro ně se na společné fotce objeví i na kole náhodně projíždějící mexický portýr Antonio, který zrovna nabourá do zaparkovaného auta. Druhý den je o milencích plný internet, aféru může utlumit právě Antonio, který má za tučnou finanční injekci předstírat jejího přítele a odvrátit pozornost od ženatého milence. Lest ho uvrhne do světa reflektorů a dosud nepoznaného chaosu. Tihle dva pochopitelně začnou vidět rozdílné světy jasněji. Z namyšlené herečky je nakonec fajn děvče, které pozná, jak důležitá je rodina a přátelé, ze skromného a přehlíženého Antonia, který je neviditelný pro lidi, kteří mu předávají své klíče, se stává sebejistější muž. Víc čekat nelze, scénář příliš překvapit nedokáže. Ústřední duo je fajn, ale společně jim to příliš nelepí. Mnohem dynamičtější a pestřejší to měl charismatický Derbez se Salmou Hayek v Milovníkovi po přechodu. Určitě bych pár minut prostříhal. Celkově nicméně odlehčená zábava, která neurazí. ()

angel74 

všechny recenze uživatele

„Omlouvám se.” „To nic. Jen je mi trapně, že mě srazilo stojící auto.” - „Nemluvíš s vlastní matkou. Já se s ní dělím o koupelnu... A že není stydlivá!” +++ Celá řada podobných nevtíravých fórků dokresluje komicky laděný příběh a orientuje diváka v psychologii postav. Tenhle milý film nepostrádá šarm a důvtip. Nejde pouze o bezmyšlenkovitou řachandu, ale má i nadhled a zbytečně nezabředává do rádoby humorných klišé. Eugenio Derbez mi asi nikdy nebyl tolik sympatický, jako právě zde. (70%) ()

Hollohlaway 

všechny recenze uživatele

Předělávka filmu Francise Vebera se celkem povedla, zápletka je dostatečně silná na solidní příběh. Samara Weaving je tu skutečně nádherná, takže Eugenio Derbez vedle ní vypadá vážně k neuvěření, což je asi jasný, když je mu šedesát a hraje nevím proč pětačtyřicátníka. Bohužel zrovna on místy hrál poměrně nepochopitelně až poloblba co stěží dá dohromady větu, to mi přišlo dost otravné. V některých pasážích je v pohodě a pak bum, koktá nějaký blbosti. Taky role náruživé babičky a korejského dědy mi přišla zbytečně navíc, lacině vulgární oproti zbytku filmu. Ale náladu to má příjemnou až hřejivou a zábavné to je, na večer ideální film. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama