Reklama

Reklama

VOD (1)

Epizody(8)

Obsahy(1)

On je kněz a ona psycholožka hledající rozhřešení. Strašlivý zločin je spojil dohromady, ale nic není takové, jak se na první pohled může zdát. Psycholožka a vztahová terapeutka Stela Skoumalová doposud žila vzorným životem a radila s manželskými peripetiemi svým klientům. Nečekanou souhrou tragických událostí se ocitá v morálně rozpolcené situaci. Vše odstartuje nečekaná smrt její bývalé klientky Marianny Krausové a tajemná luxusní taška s šokujícím obsahem… Steliným jediným důvěrníkem se stává její bratr Albert (Marek Lambora). V poslední době si nebyli příliš blízcí, přesto se jí coby farář vázaný zpovědním tajemstvím jeví jako jediná osoba, které ještě může důvěřovat. Policii se nejprve případ jeví jako sebevražda a Stela v něm vypovídá jako důvěryhodná svědkyně a odbornice. Policie nemá nejmenší tušení, že vstřícná a ochotná psycholožka rozehrává vlastní nebezpečnou hru na pravdu a lež, plnou osobních tajemství a nedořečených vět. A ani to, že taška, kterou si u ní nedávno nechala její problematická klientka Marianna, skrývá poklad, diamaty v hodnotě několika milionů, o který se nehodlá dělit s nikým, a už vůbec ne s policií. Stela chce sama zjistit, co se kolem ní doopravdy děje a komu může věřit. Svým jednáním dává v sázku svou profesní pověst i spokojené manželství a jediným důvěrníkem v zapeklité životní situaci se stává její odcizený bratr Albert, který se jí, jako farář vázaný zpovědním tajemstvím, jeví jako jediná osoba, které ještě může důvěřovat. Ve chvíli, kdy se přijde na to, že smrt Marianny nebyla náhoda, ale vražda, podezřelých má najednou policie víc než dost a najít skutečného pachatele se jeví jako nereálný úkol. Mezi podezřelými se tak ocitá spořádaný manžel i panovačná tchyně, labilní uklízečka i tajný milenec. Motiv k vraždě má úplně každý, včetně Stely, a do toho všeho musí bojovat se svou minulostí, klienty, kteří řeší své životní problémy, včetně Hruškových. Jejich bizardní touha po manželství plném dokonalého sexu a lásky, se zdá na první pohled jen komickým prvkem, ale i ten někdy dovede ostatní ke skutečné pravdě. Protože, kdo tohle celé ustojí, vyvázne živý a mohl by skončit i pohádkově bohatý! (prima+)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (13)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Dobré nápady, horší provedení. 1)  Chtělo by to tak o dva díly zkrátit, podstatně omezit flashbacky a dodat větší spád._____ 2)  27letý Marek Lambora (kněz) se předvedl v trochu jiné roli, než do jakých bývá obyčejně obsazován a šlo mu to trochu proti srsti._____ 38letý Filip Tomsa (vrah) hrál sice jako obvykle křečovitě, ale slušelo mu to, a to se počítá._____ 38letý Igor Ozorovič (podnikatel Kraus) neměl příležitost něco zajímavého předvést._____ Vtipná byla dvojice 50letá Sabina Laurinová (sexuchtivá klientka psycholožky) a 55letý Martin Zounar (její kapounský manžel)._____ Výborně si se svou rolí poradil 50letý Saša Rašilov (závistivý architekt)._____ Jako vždy parádní byla 49letá Simona Babčáková (uklizečka) s přitažlivým 28letým Janem Komínkem (její syn)._____ Dvojice policistů působila dost k ničemu: 49letý Marek Taclík a 37letý přitažlivý Lukáš Příkazký, který zde ovšem vlastně neměl co hrát._____ 51letá Dana Morávková (advokátka) se konečně herecky našla._____  3)  Mnohé vtipné nápady nebyly dotaženy do důsledků a tak nakonec vyzněly plonkově - démoničnost námezdního vraha, posedlost podnikatele Krause, zhýralost uklizeččina syna či akčnost policie. Některé postavy byly vpravdě roztomilé - uklizečka, dvojice klientů psycholožky, závistivý architekt či vychcaná advokátka, bohužel ostatní povětšinou byly nevýrazné a ani nedávaly svým představitelům možnost nějakého zajímavějšího hereckého výkonu._____  4)  Věk protagonistů uvádím k roku výroby seriálu, kterým je podle titulků 2022. ()

meda2016 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Bysme věděli - 3* na ČSFD =znamenají menší průšvih. Pouze k prvnimu dílu jsem vložil kusý názor. Celkově: Možnosti a ambice nadějné, výskedek řídký jak... Psycholožka jako Stela je karikatura. Když už je vše zdárně rozehrané a přituhuje, vrší se mrtvoly (zastanu se Tomsy, jeho zločinec je mrazivý), po zmizení Stely z rozházeného bytu nezjišťují, že má auto stále před domem, ale manžel medituje se sklenkou vína o svých obavách. Je to další nesmysl v krimi příběhu - a že se vrší. Naštěstí je vyváží jiné scény. Lambora naopak mé představě článku kněžského aparátu vyhovuje. Komické figury, patří k nim i Morávková - komentář shovívavý. ()

Reklama

Hrabovo odpad!

všechny recenze uživatele

Abychom to příště zase nemuseli hodnotit jako odpad, musely by autorky postavy a děj upravit tak, aby se všichni nechovali jako idioti! To by si ale předem musely zjistit něco o etice a praxi psychologického poradenství, kompetencích advokacie, kněžském poslání, praxi vyšetřovatelů a nakonec i práci nájemních vrahů, kteří by se jistě nechovali jako nejnápadnější magoři, když je hledá Interpol i FBI. Tak tolik mé doporučení pro příště, tady se už nic zachránit nedá, a to ani opakovaným použitím omylu, ani ránou do hlavy! ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Vlastně nevím co je dějově dřív, zda Půlnoční zpověď nebo Poslední oběť. Oba seriály vycházejí z vraždy, která se stala a na ni se navazují další události. Tvůrci pracují pořád se stejným principem. Dokola opakování toho též a postupné přidávání nových a nových faktů. Jako by divák sloupával cibuli, pěkně slupku po slupce, vrstvu po vrstvě. Od oběti se ale liší zpověď tím, že je přeci jen krapet zajímavější a místy i dramatičtější ačkoli těch hluchých míst je pořád dost. Třeba postavy a dějovou linku Martina Zounara a Sabiny Laurinové jsem vůbec nepochopil. Pravdou je, že další podivnou věcí bylo chování Alberta, který šperky zakopal a odmítal je pak vydat komukoli včetně policie zatímco Stela pro změnu opakovala, že si je nechat nechce, ale dát je kam patří vlastně také odmítala. Také oba kriminalisté mi občas přišli jako absolutní amatéři. ()

Grotowski 

všechny recenze uživatele

Překvapivě se vesměs vyjadřuji pozitivně a hodnotím kladně díla ostatních recenzentů znegovaná. Abych byl upřímný - opravdu nemám nic osobně proti děvčatům Kateřině a Jitce Bártů. Je evidentní, že se snaží a oceňuji variabilitu nápadů / námětů. Ovšem realizace trpí zjevnou neprofesionalitou v dramaturgii a především - ve vedení hereckých protagonistů !!! Hlavní figury hrají každá / každý po svém zkušenostním rejstříku - Markéta Plánková je uvěřitelná a srozumitelná x Marek Lambora je výtečný typ /pravda, neviděl jsem jej v nekonečných pokleslých seriálových produkcích - ani bych jeho výkony nebral jako bernou minci/, ale v Půlnoční zpovědi je to bohužel tristní. Jsem přesvědčen o talentu mladého kolegy, toť bez diskuse, ale v roli faráře je nevěrohodný - promluvy jsou prázdným tlacháním, které má evokovat morálně etické postoje klerika. Je přiměřeně pravdivý v případě emočního osobního vypětí. Jako knězi mu nevěřím, bohužel, ani slovo. Neviním Marka - jeho herecké selhání jde pochopitelně na vrub režisérky Jitky Bártové. Psal jsem tu onehdá o chlapci, co se probudil a rozhodl se být režisérem... Obdobně je to s ostatními herci a jejich vytaženými šuplíky - Marek Taclík, Saša Rašilov, Chantal Poullain, Josef Carda, Dana Morávková apod. Oproti nim Igor Orozovič nebo Simona Babčáková /odmýšlím si nevěrohodnou ukrajinskou národnost její i Komínka syna/ působí svěže, autenticky. Humorné pasáže /LaurinováxZounar, Taclíkovo srkání/ působí jako pěst na oko, jsou vůči celku zcela neústrojné až jakoby nahodilé. Mají zřejmě vybalancovávat vážné pasáže, ale působí směšně maximálně vůči tvůrčímu týmu. Škoda přeškoda neboť námět není špatný, scénář je akceptovatelný a kriminální žánr osvěžuje. Nicméně pachuť tu je a není snadné se jí oprostit. Kamera a střih se o cosi snaží, bohužel není patrné o co /úhly, zoom apod./. Katastrofa přichází zhruba od čtvrtého dílu - vše začíná působit dojmem nezkušeného školního ročníkového cvičení studentů FAMU /abych nekřivdil famákům - jejich práce jsou mnohdy skvostné.../. Oproti předchozím dílům se pak herecky zlepšil Marek, ale budí to asi pouze takový dojem - ubyly mu promluvy oborového řádu. A závěr ? Obsazení Filipa Tomsy je omyl - jako zločinec evropského formátu je ďěravý jak staré necky. Vypjaté dramatické scény, kdy mučí Marka a Markétu jsou nevěrohodné a nudí. Mohlo by se zdát, že Bártové jsou již v žánru trochu zkušené, ale opak je pravdou. Ale ségra hraje na ségru, ruka ruku myje, smutné... Já být producentem, tak toto dílo nespatří světlo světa. ()

Galerie (270)

Reklama

Reklama