Reklama

Reklama

Epizody(65)

Obsahy(1)

Hlavným hrdinom je Sendo Aichi, plachý a bojazlivý chlapec, ktorý sa snaží nevyčnievať z davu. Jediná vec, čo ho ženie vpred, je Blaster Blade - legendárna karta z hry Vanguard. Túto kartu mu dal Kai Toshiki, keď bol Aichi ešte malým chlapcom. On bol dôvodom, prečo sa začal venovať tejto hre, pretože práve Toshiki mu predstavil Vanguard a tým ho zachránil od jeho nudného života. Aichi dúfa, že ho raz bude môcť vyzvať na súboj, a preto dáva svoju dušu do hry každý deň. (Trip)

(více)

Recenze (2)

Zíza 

všechny recenze uživatele

Prostě se to jen přiživuje na populárnosti sérií typu Yu-Gi-Oh... Ale je to nezáživné a hlavní postava má modrý vlasy a pošahanou osobnost. Ale nezapomeňte: všechno si to musíte představit! ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Na začátku téhle objednanosti měl přijít pan Vajíčko a říct: "Reklama." Prací prášek, prostředek na nádobí, ani superauťák vám však vnucován nebude, úlohu konzumního krmiva obstará karetní hra Vanguard. Tak šetřete na kartičky, smradi, ať vaše peněženka rychle dosáhne jateční váhy! V mých dobách jsme byli systematicky okrádáni Čaroději z Pobřeží, co nám nutili přivolávat kostlivce bažinami, sokoly pláněmi, sopečné výbuchy horami, obří hady lesy a ostrovy uměly zajistit zapomnění. Doba se mění a karty s ní. Karetní hry se klonují a mutují, stejně tak i seriály. Znáte Hikaru no Go? Docela dobré, jeden klučina tam hraje go. Tady jeden klučina hraje Vanguard, zřejmě klon Yu-Gi-Oh, jak píše Zíza a Wikina. Je do té hry úplně udělaný. Pozvedává mu ego, superego i id. Nejdřív hraje s dobrým soupeřem, porazí ho, ale to se ten dobrý drže asi zpátky, pak poráží blbého, ale dostane na zadek od lepšího, pak ještě od dalšího, ale jistě se bude lepšit a lepšit... Zní to hrozně, ale v Hikaru no Go to fungovalo docela dobře. Problém je, že tady si někdo správně usmyslel, že spoustu lidí nějaká úplně cizí hra nebude bavit a tak je třeba dění oživit tím, že každý hráč je úplně jiný. Aby to poznal i pitomec, vybavili je rozdílnými vlastnostmi. Jeden se neustále planě vytahuje, další je netýkavka, jiný machruje, ale právem a zblázní se pitomě do jedné holčiny, další je navenek chladný... a neustále tyhle své vlastnosti prodávají v každé větě, v každém činu, až se to snést nedá. Hrám pak naprosto schází prvek napětí, na diváka se prostě valí sled vět: "Podporuji svého Flogála Wingálem, povyšuju rytíře na řitíře, čekuju trigra, útočím na tichýho Tomáše a mám 23000 a jeden demidž navíc." "Se bráním sličnou děvkou, čekuju obranýho trigra, 24000, je mi blaze." Vlastně jsem to nepopsal moc přesně, oni používají vykřičníky. Asi tolik: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taky furt a každej tah doprovází ilustrační obrázky příšer, co hupnou na jinou, jednou máchnou mečem či vypustí z tlamy plamen a protivník se buď s řevem rozprskne nebo nerozprskne. Taktika se občas kdesi v pozadí objeví (možná to v dalších dílech bude lepší), ovšem přemýšlení, taktizování, sestavování balíčků, vlastní srdce hry, tu tak úplně není. ()

Reklama

Reklama