Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tuax
    *****

    Chápu, že tohle není pro každého a zvlášť ne pro naše často negastivické přemýšlení o české tvorbě, tolik úvodem. Mně to každopádně dostalo, přišlo mi to takřka geniální. Ten fantasy prvek se světem snů v peřině podle toho kdo pod ní spí je něco nádherného i to jak to bylo vyobrazeno, pěkně nadýchané. Celkově hodně pohádkové s prima písničkami. Měl jsem dost velký problém se od toho odtrhnout, drželo se mě to pěvně jako klíště. A ta malá představitelka holčičky Vendulky když předspívávala jména, to bylo něco perfektního. Ta dívenka má velký talent, doufám že toho využije. Je pravdou, že Mádl mi přišel jako nejslabší článek z celého toho představení, ale dalo se to. Celé se to odehrávalo na velmi pozitivní notě a písničky to hojně podporovaly, navíc to bylo zábavné i vtipné a celé takové dost kouzelné. Karel Roden si svého tátu krejčího, výzkumníka a hlavu rodiny trpícího závratěmi dokonale užil. Lucie Bílá se pěkně vyzpívala a Eliška Balzerová to bylo něco úžasného kdykoliv byla na scéně. Pro mě tedy naprosté překvapení v pozitivním duchu. Mám tyto filmy rád, i protože poměrně hojně hýří barvami. Triky se mi líbily i když nebyly úplně špičkové, tak noční můry a hlavně snový svět peřin stály za to. A otázka co je těžší jestli peřina nacpaná peřím, nebo peřina nacpaná železem, to bylo taky něco. U mně 10/10(23.11.2011)

  • dopitak
    *

    Se vztyčeným prostředníkem na F. A. Milimetrově přesná (tedy dokonalá) kamera snímá vyglamourovanou směsici nevkusu (to by se ještě odpustit dalo) a kýče s pitvořením a přehráváním celé plejády tuzemských hvězdiček (i to by se ještě sneslo). Brabec je patrně vůbec první, kdo se nebál "všude a ve všem stejně vypadajícímu" Rodenovi nasadit knírek a zrzavé kudrlinky, a za odvahu a už zmíněnou kameru, ve které pro mě je českým mistrem, má jedinou hvězdičku. Od Máje však režisérský propad zpět a nasnadě je tolik proklamovaná pravda o ševci a držení se kopyta. Zcela děsivá a všechny dobré mravy urážející je složka hudební. Autora hudby namočit do louhu a pro textaře vymyslet torturu ještě horší, aby ho na rýmy typu "když se štípnu do pysku, tak nalistuju v notýsku" přešla chuť.(4.11.2011)

  • Psema
    odpad!

    Zvrácenost, jejíž scénář sepsalo tříleté dítě pomocí pastelek a toaletního papíru a kterou Brabec natočil ještě uměleji než všechny svoje dosavadní filmy. Výsledkem je tupá a přeslazená maškaráda totálně vymletých známých ksichtů a jejich spratků, kde si logika bere permanentní dovolenou a kde nedrží pohromadě ani základní parametry příběhu. Vašutovy "rejbeny", filtr z podtácků, plácání po dětských prdelkách ve slowmotionu a Support Lesbiens s Kabátem? WTF? Vidět 3D verzi, asi bych šel z všudypřítomné kombinace bledě modré, žluté a růžové klopit.(19.6.2011)

  • Fr
    **

    VYČISTÍME VAŠI PEŘINU I OD ZLÝCH SNŮ....... /// (A TO MÁ BEJT JAKO CO?) Přiteplenej Mádl, kompletní rodinka Bílý (ty vole, týhle ne...), taneční chorea, že bych (dost často) blil (nebo zvracel) a autory textů bych nechal (pro výstrahu) popravit (neberte to jako výzvu k násilí proti skupině obyvatel). Ale třeba je tahle brutální krávovina jen pokusem o moderní pohádku (mě napadá...) s ohromnou dávkou recese, ke který výkřiky ,,TO SE MI SNAD ZDÁ“ patří stejně jako mix pouťovejch odrhovaček s odrhovačkama od Kabátů. (Čistě z badatelských důvodů by mě zajímal 3D efekt...) A dám (vyloženě jen a jen za sebe) 2* za originalitu, Rodenův zpěv a víru, že ZLEJ SEN SKONČIL! Ale třeba se to dá ,,naposlouchat“ a ,,načumět“ (toť můj pokus o recesi!).. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, že v hospodě ,,U Vojtka“ jsou k vidění strašný sračky. 2.) Jsem hrdým vlastníkem mapy ,,Kachny ve světě“. 3.) Chci vidět tu, kterou maj chlapi v peřině. /// PŘÍBĚH ** HUMOR *(?) AKCE ne NAPĚTÍ ne(6.11.2011)

  • Radiq
    odpad!

    Spíš v prdeli, než v peřině. Podělaná nezajímavá trapná moderní pohádka ala zbytečnost pro českej lid. Nikdy bych tohle svymu děcku nepustil, protože mu to může leda tak zkurvit mozek. Láká to na zvučny jména, ktery ale pro mě už dávno ztratily lesk a slávu. Neřikám, že uplně všechno tam je trapny, ale většina jo. Klady: jakž takž Mádl. Zápory: hlavně Bílá, Vojtek, Roden, Polívka, ale i většina ostatních (jindy dobrejch) herců, digitální efekty, pisničky, ktery ještě zpeněžily Svobodovu mrtvolu a pisničky od hroznejch, ale trapně vyzdvihovanejch Kabátů. Hej ti herci mi uplně jebou mysl - já je vidim a je mi trapně z toho, jak se snažej být proděckavtipní nebo roztomilevtipní a přehrávaj jak v divadle a jsou vyloženě na ranu... A uplně bych byl vytočenej, když v Písku, kde se to točilo, kvůli natáčení měli určitě uzavřeny nějaky ulice... a kdybych pak zjistil, kvuli jaké kravině... Nejlepši jak se tvůrci plácaj po ramenu za ty složité digi efekty a přitom to je amatéřina jak prase! Připomnělo mi to stejně homoušskou kravinu Modrý tygr. PS: ani ten Mádl nestál za nic...(3.7.2013)

  • - Veškeré „peřinové„ prostředí bylo vytvářeno v počítači ve velikosti 1:1 k hercům. Rozloha tohoto modelu by v reálu představovala 12 fotbalových hřišť. (Beastmaster4)

  • - Ústřední děj filmu je situován na píseckém Havlíčkově náměstí, kde stojí i dům vykladačky snů Hildy. Budova ovšem filmařům pár dní před natáčením uštědřila několik bezesných nocí. Nepodařilo se totiž zastavit jeho plánovanou demolici, k níž došlo pouhé dva týdny před začátkem natáčení, a tak musel architekt Jindřich Goetz postavit celý štít domu znova. (Taninaca)

  • - Nezbytným efektem ve světě v peřine jsou poletující peříčka, která musí stejně jako peřinová podlaha reagovat na pohyby postav. Zajištění jejich pohybu bylo dosaženo pomocí počítače, kde vznikla zjednodušená loutka herce a ta digitální peříčka rozhrnovala. Sníh z peří reagoval na takového digitálního předskokana a upraval se přesně podle něj, digitální předskokan se zase pohyboval přesně podle natočeného herce. Na konci pak skutečný herec vystřídal svou loutku a záběr byl hotový. Herci tak mohli chodit v peří, aniž by se později muselo náročně uklízet. Záběr letícího peříčka se objevuje také v jedné sekvenci záběrů z reálného světa, v níž je peříčko unášeno větrem skrz město. „Bylo několik možností, jak tuto scénu natočit. Bylo například možné použít skutečné peříčko a vést ho na silonovém vlákně. Anebo ho vytvořit jako 3D digitální model a zpracovat ho v počítači,“ říká Martin Paleček z ACE. Nakonec zvítězila digitální varianta, která tvůrcům umožnila větší kontrolu nad pohybem, nasvícením a celým „hereckým projevem“ peříčka. „Mohli jsme měnit textury, barevnosti, mít stoprocentní kontrolu nad tím, co se s peříčkem děje,“ říká Paleček a dodává: „Tenhle trik je na první pohled velmi jednoduchý, ale letící pírko má svůj specifický charakter. Aby diváci uvěřili, že je doopravdy nesené větrem, je potřeba vložit do jeho pohybu určitou chybu a nepravidelnost, která se v přírodě vyskytuje.“ (Beastmaster4)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace