Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mia...
    ***

    Tento zanr prilis neopevuji a neni to dle meho vkusu. Kazdopadne si mysiim, ze autori z nadpolovicni vetsiny dosahli toho, ceho dosahnout chteli a mozna diky prave tomu by se dalo ukol hodnotit jako splneny. To, ze se na to prilis nedalo divat je vec druha. Fantazie je velky pojem a tezko hodnotitelny, jelikoz fantazii se meze nekladou, zavisi na vkusu a vlastni velikosti. Fantazie je treba ocenit a proto 3*, ikdyz me se to ani v nejmensim nedotklo.(31.1.2012)

  • blitzer
    ****

    Večer jsem byl už unavenej, tak jsem si záměrně pustil nějakou blbůstku, u který nebude vadit, že uchrápnu. Ale kupodivu k tomu nedošlo a ani jsem se moc nenudil. A to i přesto, že film neoplývá kdovíjak propracovaným dějem a chvílemi dokonce jako by přešlapoval na místě (ideálně bych ho zkrátil tak o 15 minut). Film je totiž tak barevný, hravý, a nadýchaný, že mě docela naladil na pozitivní notu. Navíc mě občas rozesmál, zejména na místech, kde to zřejmě ani nebylo plánováno (choreografie a to především Mádlova :-)). Myslím si, že na dětské verzi ČSFD, by byl film v červených číslech, protože by tam našel svou cílovou skupinu. PS: Vojtka jsem poznal jen po hlase. Dva Kabátí songy, složené speciálně pro tenhle film, potěšily.(2.12.2012)

  • Niktorius
    **

    Očekávaná infantilita je přítomna (gagy na téma "někdo / něco někam padá a všichni kolem povykují"), je to celé hodně prvoplánové a navíc katastrofálně odvyprávěné, ale na nesnesitelnost Máje se to naštěstí nechytá. Dobrá zpráva je, že na plátně a ve 3D nevypadá obraz tak lacině jako v placatých trailerech. Špatná zpráva je, že film pravděpodobně neměl scénář a pokud ano, tak se skládal jen z citoslovců. Nějakou příběhovou výstavbu rozhodně nečekejte a pokud jste si náhodou mysleli, že písňové scény budou dějem nějak motivované, tak jste si to z větší části mysleli špatně. V peřině se objevuje několik dobrých nápadů, žel ty buď zůstávají nerozvedeny, nebo jsou do celku nelogicky zakomponovány (mohl by mi prosím někdo vysvětlit, jakým způsobem se dá dostat ze světa uvnitř peřiny, když to hrdinové dělají pokaždé jinak?); zakončení linie s Mádlem a jeho imaginární i skutečnou láskou je pak vrcholem scénaristické křeče. Přesto musím, podobně jako kolega gr8 escape, přiznat, že ač jsem měl proti filmu celou řadu vážných výhrad, stejně mě nedokázaly zatížit natolik, abych si občas nepodupával do rytmu, nebo se nezasmál některému z těch méně trapných vtípků. Proto nemohu náhodné kolemjdoucí od návštěvy kina vyloženě odrazovat. Ale uvědomte si prosím, že to říkám jako někdo, kdo ohodnotil třemi hvězdami Muzikál ze střední 3. _______________ P.S: Proč má ve filmu úchylný únosce dětí vzezření ortodoxního Žida? (Zlínfest 2011)(3.6.2011)

  • Pilda17
    **

    Karel Roden vypadá komicky a do role mi moc neseděl. Jiří Mádl vypadal trošku jako gay a při jeho kreacích a výrazech jsem se musel řezat. Kdybych bral tento film vážně musím dát odpad, ale beru to jako pokus o vtip. Hudba se dala poslouchat a možná kvůli tomu si aspoň takové hodnocení zaslouží... 4/10 = 41%(17.11.2011)

  • Pethushka
    *

    Šíleně moc neslučitelných barev, spousta ne moc povedených představení a kýčovitých kostýmů. Dětské obsazení je v mých očích bída největší. Holčička ani chlapeček moc hereckého talentu totiž nepobrali. Celé to potom vypadá uměle a trapně. Hafo známých jmén na jedné kupě také zázraky neudělá. Na place máme totiž nepřirozené antiherce a poměrně dobrýmé herce, kteří zase nemají šanci pořádně hrát. Neladí to..vůbec. Při životě to drží snad jen zpěv Lucky Bílé. 1*.(20.11.2011)

  • - Cesta jedné písničky na plátno filmu začínala složením melodie a otextováním, případně složením melodie na hotový text. Poté bylo natočeno demo a až v návaznosti na obsazení filmu se ukázalo, kdo bude píseň zpívat. Dále bylo třeba ji upravit na hlas příslušného herce a transponovat do tóniny, která mu nejlépe vyhovuje. Následovalo nahrávání ve studiu a nakonec natáčení na place, kde se ke zvuku doplní obraz. (Beastmaster4)

  • - Jedná se o první český film, ve kterém se používá virtuální 3D stereoskopické prostředí v kombinaci s reálnou postavou. (Taninaca)

  • - Texty pro část písniček filmu byly už součástí původního scénáře. Jejich autorem byl Miroslav Adamec, který hudbu skládal přímo na text. Další část písní vznikala přesně naopak. Skladatel dostal jen zadání o náladě a místu písně ve filmu a až na hudbu, která vznikla podle potřeby scénáře, byly dotvářeny texty, kterých se chopil František Moravec. (Beastmaster4)