Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tyny
    **

    Barevné, kouzelné, veselé. Pro děti je to možná v pohodě rodinná komedie, u které se budou bavit. Na filmu jsem byla v kině a nebylo to zas tak strašné jak jsem předpokládala, ale smysl filmu je nulový a děj stojí také za velké kulový. Chvilkami ty písničky lezly už na nervy, ale tak to jsem mohla čekat. Chudák Roden. WHY?(16.12.2013)

  • Flego
    *

    Tak toto je prúser, resp. priekak. Brabcova ambícia vytvoriť rozprávkový muzikál pre všetky generácie sa rozplynula v kŕčovitom scenári. Problém nastal už pri ňom, lebo takto polepiť scény a vkladať do úst hercom primitívne repliky môže len diletant. Tento film nie je pre nikoho. Pre deti je málo rozprávkový, na muzikál nemá jedinú poriadnu pesničku a aj odľahčené scény pripadajú trápne. Azda jedinou fungujúcou vecou je výtvarná zložka s pastelovou pestrofarebnosťou. Veľké sklamanie.(19.6.2011)

  • Pilda17
    **

    Karel Roden vypadá komicky a do role mi moc neseděl. Jiří Mádl vypadal trošku jako gay a při jeho kreacích a výrazech jsem se musel řezat. Kdybych bral tento film vážně musím dát odpad, ale beru to jako pokus o vtip. Hudba se dala poslouchat a možná kvůli tomu si aspoň takové hodnocení zaslouží... 4/10 = 41%(17.11.2011)

  • GeusX
    **

    Po prvním (nekompletním) rozpačitém shlédnutí jsem se na tento muzikál musel podívat znovu od začátku. A musím jednu hvězdu přidat. Písničky a muzikálové výstupy nejsou úplně špatné, ale jsou samoúčelné, působí dojmem rychlokvašky a nesnaží se (podivný) příběh rozvíjet a posouvat vpřed. Nad vodou celý film drží především písně zpívané Lucií Bílou. viděno v tv(26.12.2012)

  • Ilicka
    **

    Snaha se cení... většinou. Ve filmu V peřině je k ocenění především to, že se snaží vypadat světově, že se snaží funkčně využívat 3D. A že je tak pozitivní a vlezlý, že se nedá odeslat do odpadu. A není tak bolestně nudný jako Brabcův předchozí Máj. Neustále se tam něco děje, někdo zpívá, tančí, poletuje, oko zaměstná. Jak už napsal ve své recenzi František Fuka, scénář a fungování fikčního světa to má složitější než Nolanovo Inception, ale narozdíl od něj se neřídí žádnými zákony logiky nebo pravidelností. A taky se tam hodně zpívá a u toho divně rýmuje, vlastně to dost choreografiemi a oduševnělostí písniček připomíná HSM - ale v USA hrají v pofidérních muzikálech Vanessa Hudgens nebo Zack Effron, u nás Karel Roden a Bolek Polívka.(30.12.2011)

  • - Texty pro část písniček filmu byly už součástí původního scénáře. Jejich autorem byl Miroslav Adamec, který hudbu skládal přímo na text. Další část písní vznikala přesně naopak. Skladatel dostal jen zadání o náladě a místu písně ve filmu a až na hudbu, která vznikla podle potřeby scénáře, byly dotvářeny texty, kterých se chopil František Moravec. (Beastmaster4)

  • - Nezbytným efektem ve světě v peřine jsou poletující peříčka, která musí stejně jako peřinová podlaha reagovat na pohyby postav. Zajištění jejich pohybu bylo dosaženo pomocí počítače, kde vznikla zjednodušená loutka herce a ta digitální peříčka rozhrnovala. Sníh z peří reagoval na takového digitálního předskokana a upraval se přesně podle něj, digitální předskokan se zase pohyboval přesně podle natočeného herce. Na konci pak skutečný herec vystřídal svou loutku a záběr byl hotový. Herci tak mohli chodit v peří, aniž by se později muselo náročně uklízet. Záběr letícího peříčka se objevuje také v jedné sekvenci záběrů z reálného světa, v níž je peříčko unášeno větrem skrz město. „Bylo několik možností, jak tuto scénu natočit. Bylo například možné použít skutečné peříčko a vést ho na silonovém vlákně. Anebo ho vytvořit jako 3D digitální model a zpracovat ho v počítači,“ říká Martin Paleček z ACE. Nakonec zvítězila digitální varianta, která tvůrcům umožnila větší kontrolu nad pohybem, nasvícením a celým „hereckým projevem“ peříčka. „Mohli jsme měnit textury, barevnosti, mít stoprocentní kontrolu nad tím, co se s peříčkem děje,“ říká Paleček a dodává: „Tenhle trik je na první pohled velmi jednoduchý, ale letící pírko má svůj specifický charakter. Aby diváci uvěřili, že je doopravdy nesené větrem, je potřeba vložit do jeho pohybu určitou chybu a nepravidelnost, která se v přírodě vyskytuje.“ (Beastmaster4)

  • - Ve scéně hned po úvodní písni, kde babičce (Eliška Balzerová) chce strážník (Arnošt Goldflam) pomoct otevřít mříž, je v odrazu na dveřích vidět člověk v civilu, v modrém tričku a kšiltovce. (MissSimm)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace