Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hrona
    **

    Na film jsem šel v očekávání, že se jedná o největší průser za poslední roky. Příběh je holt takový,jaký je a o pěveckém talentu určitých herců bych zde také moc nehovořil. Ovšem, co se týče pestrosti obrazu, chytlavých melodiích, s tím, že 3D zde funguje velice obstojně o žádný propadák vyloženě nejde. A hlavně pozor!!!!! - jedná se zde o projekt, který je určen pro děti ve věku 5 - 10 let u kterých dle mého názoru úspěch bude větší, než na generacích, které vyrostli na Velrybě, bavícím se světě, žijících duchách a podobných kultů. Pan Brabec zkrátka zkouší určité žánry a vzhledem k posledním projektům několika uplynulých let vytvořených pro dětské obecenstvo, se nemá vůbec zač stydět, koor když se jedná o první třetí dimenzi. Za mě zkrátka ,,proč ne,, 2 hvězdy, jelikož už jsem z tohoto žánru přeci jen odrostl.(22.6.2011)

  • GeusX
    **

    Po prvním (nekompletním) rozpačitém shlédnutí jsem se na tento muzikál musel podívat znovu od začátku. A musím jednu hvězdu přidat. Písničky a muzikálové výstupy nejsou úplně špatné, ale jsou samoúčelné, působí dojmem rychlokvašky a nesnaží se (podivný) příběh rozvíjet a posouvat vpřed. Nad vodou celý film drží především písně zpívané Lucií Bílou. viděno v tv(26.12.2012)

  • Ampi
    ***

    Pestrobarevná a muzikální pohádka s extra ligovým hereckým i pěveckým obsazením. Dokonce i kompars je tu tvořen sličnými skoro modelkami, tanečnicemi a tanečníky. Nicméně sličnosti kraluje dívka sen Nikol Moravcová.(3.1.2015)

  • dopitak
    *

    Se vztyčeným prostředníkem na F. A. Milimetrově přesná (tedy dokonalá) kamera snímá vyglamourovanou směsici nevkusu (to by se ještě odpustit dalo) a kýče s pitvořením a přehráváním celé plejády tuzemských hvězdiček (i to by se ještě sneslo). Brabec je patrně vůbec první, kdo se nebál "všude a ve všem stejně vypadajícímu" Rodenovi nasadit knírek a zrzavé kudrlinky, a za odvahu a už zmíněnou kameru, ve které pro mě je českým mistrem, má jedinou hvězdičku. Od Máje však režisérský propad zpět a nasnadě je tolik proklamovaná pravda o ševci a držení se kopyta. Zcela děsivá a všechny dobré mravy urážející je složka hudební. Autora hudby namočit do louhu a pro textaře vymyslet torturu ještě horší, aby ho na rýmy typu "když se štípnu do pysku, tak nalistuju v notýsku" přešla chuť.(4.11.2011)

  • Beastmaster4
    *

    Pár pěkných písniček, hrozné počítačové animace, podivná choreografie a scénář, pár dobrých herců a zpěváků zbytečně ztracených v kupě nevkusu. Tohle všechno V PEŘINĚ je. Občas se zasmějete, ale většinu času budete jen znuděně sledovat urputně křečovité taneční kreace, písně bez kvalitního textu a animace, za něž by se mohli stydět i před 10 lety. České filmy ztrácí na kvalitě a nevidím žádné plus v honbě za 3D, u nás určitě ne. Ono to 3D s tou hloupou animací asi stejně bude nic moc a navíc věřím, že se máme co učit a kam se posouvat v klasické podobě filmu. U nás má 3D ještě hodně času a tohle je celkem marný pokus o ukázku nových technologií i na české poměry. Nakonec to vypadá, jako když se např. fotograf učí zacházet s bleskem, ale neumí používat fotoaparát samotný.(19.11.2011)

  • - Ve filmu V peřině se objevuje i celá řada triků pro diváky neviditelných. Jsou jimi odretušované dopravní značky, antény, kanály a další detaily z reálného světa, které by ve stylizovaném muzikálovém vyprávění působily rušivě. „Diváka ani nenapadne, že jde o triky, a přitom jejich realizace je někdy dost obtížná. Je to nevděčný trik, protože nemá popularitu, divák si ho ani nevšimne. A přitom je to podobné práce, jako by tam měla proletět vesmírná raketa,“ vysvětluje Martin Paleček. Retuše a image processing efekty na reálných záběrech jsou náročné už v klasickém 2D. Ve 3D je navíc nutné na 100 % ctít prostor. „Pokud bylo nutné odstranit například anténu, odstraňovala se věc, která je 80 m od Vás, a k tomu se zároveň pracovalo v obraze, kde jsou mraky třeba 3000 m od Vás,“ popisuje Paleček. (Beastmaster4)

  • - Doslova románový příběh se váže ke vzniku ukolébavky, kterou dětem ve filmu zpívá Lucie Bílá. Vznikla totiž velmi krátce poté, co se na filmu V peřině začalo v roce 2004 pracovat. Jako skladatel tehdy na projektu spolupracoval legendární Karel Svoboda. „Zavolal mi, ať k němu přijedu, že pro mě něco má“, vzpomíná F. A. Brabec. „Když jsme dorazili, sedl ke klavíru a zahrál nám skvělou melodii.“ Scenárista Miroslav Adamec, který tehdy F. A. Brabce doprovázel, celou hudební momentku duchapřítomně natočil na mobilní telefon. Tehdy ještě oba tvůrci netušili, že tento krátký rozmazaný záznam se stane jediným a zcela unikátním dokumentem o spolupráci Karla Svobody na tomto filmu. (Taninaca)

  • - Natáčelo se od května do konce července 2010 v letní atmosféře jihočeského Písku. (POMO)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace