poster

Klíč k vraždě

  • USA

    Twisted

  • Německo

    Twisted - Der erste Verdacht

  • Velká Británie

    Twisted

Thriller / Mysteriózní / Krimi

USA / Německo, 2004, 97 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • bogomira
    **

    Ashley Judd s její sladkou tvářičkou bych nevěřil drsnou policajtku ani kdyby mě zrovna tloukla tou javarou. Některý herci by měli líp rozvažovat s čím spojí svoje jméno, že pánové Garcio a Jacksone? Naprosto dementní scénář to celý nakonec pošle do věčných lovišť a já můžu v klidu zapomenout, že jsem takovej paskvil kdy viděl.(19.4.2007)

  • Sarkastic
    ****

    Hm, tak teda nevím, ale mě se to líbilo. Hlavní trojici hrdinů nemám moc co vytknout, docela jsem jim věřil. Atmosféra snímku výborná a dobrovolně se přiznávám, že se mi ty zvraty líbily a skoro do poslední chvíle jsem opravdu nevěděl, kdo to dělá :-). Mám moc rád thrillery a směle tvrdím, že tento patří k těm lepším a dotvrzuji to 4* hodnocením ;-).(23.7.2008)

  • klerik
    ***

    Mám rád trilery s Ashley Judd. Tento patrí k slabším, ale stále solídny priemer. Sandra Bullock ako problematická policajtka bola možno lepšia vo VRAŽDE PODĽA PLÁNU, ale aj tu sa mi páčilo poňatie hlavnej hrdinky. Scenár je tak trochu zlepenec, ke divák nemá šancu sledovať nejaké stopy - ide skôr o tipovanie, kto zo zúčastnených má v sérii vrážd prsty. V závere film vyznie trochu kŕčovito, ale nenudil som sa...(4.9.2014)

  • Dever
    **

    Soundtrack Mark Isham: 1. The City [3:46] ,2. The Box [1:39] ,3. I'm My Own Best Suspect [1:07] ,4. Blackout [2:02] ,5. An Old Flame [2:00] ,6. Nightmares [1:57] ,7. Get Away From Me [2:38] ,8. An Old Flame Dies [2:25] ,9. The Biggest Test of Your Life [2:27] ,10. A Toast to Your Partner [4:21] ,11. The Docks [1:52] ,12. Cigarette Burn [2:57] ,13. You Are the One [5:05],(20.5.2011)

  • k212
    ***

    Obvykle si půjčím detektivku, když vím, že intelektuálně víc nezvládnu ( třeba po denní fajrotě), nebo když mě ji někdo vážně doporučí, nebo když si přečtu kontroverní názory na ni. Teda pardon, thriller si půjčím. Klíč k vraždě je totiž asi thriller, či co. A musím podotknout, že tentokrát jsem zůstala rozladěna (ale jaksi bivalentně). Děj se totiž snaží hrát si na sondu do hlubin rozladěné duše policajtky (velmi povrchně podotýkám), čímž se stává velmi fádním, klišovitým a naprosto předvídatelným, prostě je scénáristicky nezvládnutý. Ale i přesto mě tenhle film dokázal trochu namlsat, načež mě vzápětí přesvědčil, že jsem opět američany příliš přecenila. A proč ... vizuálno, hudebno, herečno. Ona totiž hned první scéna je velmi -jak to říci pregnantně- etérická, režijně velmi povedená, hudebně výtečně zvládnutá... A najde se jich víc (návštěva baru, sem tam nějaká ta chlast párty). Takže jsem si nakonec kladla otázku, proč vlastně vznikají taková dílka??? Vždyť nedokážou nadchnou nikoho. Částečně jsou povedená (po stránce formální), dějově jsou příšerná, ale ve skutečnosti nejsou tou klasickou podprůměrnou masovou zábavou. Vidím v tom trochu tendenci přežívajícího systému Hollywoodu (asi, aby práce nestála). Na nudný a nepovedený scénář jsou nasazeni známější obličeje herců a výteční řemeslníci (v minulosti s tendencemi uměleckými), jako třeba pan režisér (Quils a Nesnesitelná lehkost bytí přeci nejsou jen ledajaká díla), nebo jazzman Mark Isham, který dělat soundtrack. Suma sumárum u mě tohle všechno evokuje jiný "skoro nepovedený" počin z poslední doby - Zloděje životů (ta hudba od Glasse především). Dokonce nelze říci, že by film zásadním způsobem ničily herecké výkony, ba naopak já jim to docela zbaštila i se stupidními dialogy a psychedelicky se opakujícím dějem (viz ztřískat se až do němoty s pomocí rohypnolu, sam tam někoho vojet a pak eventuelně kuchnout).(5.8.2005)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace