Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Azazel je jeden z padlých andělů, které Bůh zbavil podoby a oni se za to mstí na lidech. Protože nemá vlastní tělo, žije v tělesných schránkách jiných lidí i zvířat, do nichž může vstoupit jediným letmým dotykem. Mluví všemi jazyky a je skutečným, téměř absolutním zlem. Nezničitelným, nepřemožitelným, nelítostným a bezcharakterním. Přesvědčit se o tom může filadelfský policejní detektiv John Hobbes, který sice chytil obávaného sériového vraha Edgara Reese a předal ho porotě, která ho poslala do plynové komory, jenže tím to pro něj neskončilo. Právě naopak. Objevují se další mrtvoly, stejný modus operandi a taky hádanka, kterou mu těsně před smrtí položil Reese. Zpočátku nevěřící a skeptický detektiv se přesvědčí, že si s ním krutě pohrává pomstychtivý démon, a s hrůzou si uvědomí, že se na něj nejen snaží svést podezření z dalších vražd, ale navíc se zřejmě velmi dobře baví jeho pozvolným ničením a deptáním. Detektiv se však nevzdává, a dokonce se zdá, že objevil způsob, jak ho porazit a zničit. Pomoci by mu mohla Gretta Milano, dcera policisty, který před třiceti lety spáchal sebevraždu, poté co byl obviněn z řady zločinů. S její pomocí se dostane k několika starobylým textům, které popisují, jaké má Azazel schopnosti a slabé stránky. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (201)

Maki89 

všechny recenze uživatele

film, ktory som uz dakedy davno videl, no okrem nejakych naznakov si vobec nepamatal, tak prisiel na rad znova... napad zaujimavy, spracovanie mohlo byt este o chlp lepsie, ale celkovo filmu nemam velmi co vytknut, nenudil, zaujal.. a Denzel Washington vzdy dokaze zahrat vyborne a film potiahnut vyssie...nabozenska tematika spracovana zasa z trosku ineho uhlu, to sa mi paci... 7/10 ()

type_B 

všechny recenze uživatele

Anděl smrti poletuje kdesi mezi béčkem a áčkem. Postava detektiva Hobbse je dost sympaticky zahraná (a napsaná). Škoda že scénáristi trochu víc nepropracovali teologickou složku, je to asi ulítlý, ale právě to by dalo filmu ještě větší originalitu. Výsledená podoba tématu není ničím zvláštní. Mystika je tu taková laciná, což je škoda, protože by film mohl být o dost lepší. ()

Reklama

manonfire 

všechny recenze uživatele

Tak minimálně jedna hvězda je čistě za mého těžkého oblíbence Denzela. Scény na babu, kdy za pár vteřin bubák vyměnil x tělesných schránek, byly vcelku originální a zajímavé. Stějně tak celá myšlenka pomstychtivého nebožtíka. V podstatě to bylo solidní krimi, ale bubák tomu dodal úplně jinou dimenzi s klady a zápory provázejícími fantasmagorie. Bylo to spíš pozemsky vychcané a zákeřné, než nadpozemsky strašidelné. Z námětu se ale dalo vytřískat více a konec se zbytečně více soustředil na Azazela, než na osobní tragédii Washingtonovi postavy. A to je škoda. Proto jenom tři. 60% ()

Lukoboss 

všechny recenze uživatele

Hodně zajímavý mysteriozní thriller, kde Azazel číhá na každém rohu. Celková myšlenka snímku je dobrá, provedení už o něco slabší, ale pořád se na to dívalo dobře. Jenom ten konec nebyl zrovna nejlepší. Za prvé jsem tušil, pročpak asi na tu chatu jede (ve druhé třetině snímku dostanete hodně indícií, aby vás to napadlo), za druhé to mělo skončit bez té kočky. Kdyby se tam neobjevila, Anděl smrti by okamžitě dostal čtyři hvězdy téměř bez přemýšlení. Ale takhle.... no necháme to na 3,5/5. ()

DEXTER099 

všechny recenze uživatele

Azazel v hlavní roli tohoto příběhu,kde poctivý polda v podání Denzela Washingtona musí vyřešit záhadu smrti několika lidí podobné těm co dělal vrah ,kterého John Hobbes dostal až na křeslo smrti,ale vraždil vůbec tento zločinec,vraždily někdo jiný a nebo snad dokonce sám John?Tak pokud se to chcete dozvědět a navíc máte rádi mysteriozní filmy a trochu toho nadpřirozena tak vám film vřele doporučuji.Za mě 75% a čtyři hvězdy. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (8)

  • Jméno postavy Denzela Washingtona John Hobbes je založeno na dvou filosofech 17. století, Thomasi Hobbesovi a Johnu Lockovi. Hobbes se domníval, že lidé jsou přirozeně zlí a potřebují tlak společnosti, aby se stali lepšími. Locke o lidech smýšlel jako o přemýšlejících, racionálních bytostech schopných mírumilovné koexistence. Těmito tématy se film také zabývá. (Morien)
  • První scéna, kterou scenárista Nicholas Kazan vymyslel, byla ta, ve které Azazel poprvé putuje z jednoho člověka do druhého a na jejímž konci dojde k posednutí Charlese Oloma (Robert Joy). Kazan přemýšlel nad tím, jak může zlo přecházet z jednoho člověka na druhého, jak může být nakažlivé, že když je jeden člověk zlý na druhého, tak ten bude zlý zase na někoho dalšího a tento řetěz se nikdy nezastaví. Tímto došel k vizuální představě filmové scény a od této scény se potom odrazila práce na celém filmu. (Morien)

Reklama

Reklama