Reklama

Reklama

Pod kůží

Trailer

Mladý pár se vydává do divočiny, kde chce strávit romantický víkend – výlet se ovšem rychle mění v noční můru, protože jejich auta se zmocní uprchlý trestanec a jeho přítelkyně. Nikdo z nesourodé čtveřice, kterou svedla dohromady náhoda, si ale nedokáže představit strašlivou hrůzu, která na ně čeká u zapadlé a opuštěné benzínové stanice. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (243)

dubinak 

všechny recenze uživatele

Popravdě řečeno a ať přemýšlím jak přemýšlim,nenapadá mě,za co tu je tolik hvězdiček,ale pokusím se obhájit moje podstatně menší hodnocení. Za prvé: nesympatičtí herci. Za druhé: nějak jsem ještě nepochopila,co ve filmu vraždilo,kde se to vzalo a z čeho to je. Za třetí: celou dobu byli hlavní hrdinové na jednom a tom samém místě. A za čtvrté: neuspokojila mě kamera(zvlášť když byl záběr na ,,tu věc" ,co působila nepříjemnosti i když vím,že to bylo z čistě finančích zálěžitostí.) Nevím,prostě mi to nesedlo. :-/ ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Mladý zamilovaný páreček („mistři světa“ ve stavění stanů a ON navíc „tak trochu“ filosof přes stromy) si vyráží užít do přírody trochu těch nevinných radovánek (pro ty, co doposud nepronikli do mých „jinotajů“ – zapíchat si) a jelikož nejsou schopni (si) postavit ani stan, nejprve je (zcela po zásluze) na cestě do motelu přepadne uprchlý trestanec se svojí sjetou (pardon, dva dny abstinující) přítelkyní mířící spolu do Mexika, aby se jim posléze (téměř) dostalo i to, kvůli čemu přijeli. (O)píchání. Problémem však je, že nikoliv „společného láskyplného“, nýbrž od ježury (dikobrazu?) z vesmíru resp. následně (na benzínce) od „Adamsovic pana ručičky“, co mj. rád (lidské) teplo. Splinter je další z dlouhé řady fantasmagorií (T. Wilkins musel mít skutečně (během natáčení) permanentně "pod kůží") a já se definitivně ujistil, že na příští dovolenou si přibalím i kameru, samozřejmě bez stabilizátoru. Je to přece tak jednoduché.... Někdy mě skutečně až zaráží, jak malé nároky (v daném žánru) někteří (z vás) mají. Nízkorozpočťáky typu Splinter jsou samozřejmě omezeny rozpočtem a tak musí (pokud chtějí diváka něčím zaujmout popř. strhnout) vsadit na jiné atributy než je vizuální (triková) stránka. Buď na budování postupné (paranoidní) atmosféry a následné její gradaci, či to vzít z opačné stránky, vsadit na odlehčenější (černo)humornou notu popř. to rovnou pojmout jako parodii. Splinter (až na pár=2 světlejších momentů) nic podobného nenabízí a tak (po zásluze) aspiruje na (nicneřešící) titul: naprosto zbytečný snímek. p.s. korunu tomu všemu nasazuje netradiční amputace ruky, v jejímž světle se snímek D. Boyela 127 hours jeví jako „mnoho povyku pro nic“ a skutečný A. Ralston jako velký „bolestín a cimprlik“. ()

Reklama

Dubro 

všechny recenze uživatele

Ako aperitív je toto dielko solídny chlast, no ako hlavné jedlo to diváka, slintajúceho po kvalitných hororoch, nezasýti. Podľa môjho úplne skromného názoru (ďalej len „p.m.ú.s.n.“) vadí nielen dosť svojský zostrih (teda potvoru(y) som si nevychutnal), ale hlavne to, že sa film berie príliš vážne. P.m.ú.s.n. tu chýba určitý nadhľad, či dokonca humor, ako to predviedla Krvavá hostina. Trocha hlášok by rozhodne neuškodilo, hlavne zo strany neuvedeného Deniss Farella. Ak to ohodnotím na 3:10 či 3:15, nebudem ďaleko od pravdy. ()

Korbitch 

všechny recenze uživatele

Místy zmateně sestříhané béčko s originálním killerem, jenž vás nechá nejdřív pěkně vycukat a pak vás schlamstne. Zevnitř. Na stroboskopický střih jsem si už dávno zvykl, takže mi nedělal žádné problémy. Neříkám, že ho mám rád, ale už se v tom orientuju líp než dřív. Stačí vědět, čeho si všímat. Škoda, že Splinter dostává grády až někdy kolem 50. minuty. Do té doby je to spíš atmosférická záležitost plná keců ekomacgyvera. Ale poslední půlhodina má slušný grády a za to je ta hvězda navíc. ()

Litsarch 

všechny recenze uživatele

Začátek mě vcelku znejistil. Vizuální stránka byla, jak to říci, špatná. Následující neschopnost těch dvou jelimánů postavit stan znejištění ze snímku zvyšovala, ale naštěstí jak se film více rozjížděl, tak nejistotu vystřídalo očekávání. Očekávání jak to bude dál a jak to skončí. Po úvodním vizuálním failu přišly na scénu naštěstí moc dobré masky. Dost se mi líbila kamera, jelikož ono "monstrum" není víceméně vůbec ukázané v celé "své kráse" a tím je po celý film zahaleno tajemnou mlhou otázek, co to je vlastně zač. Zda to byl záměr nebo jen nízký rozpočet již nehraje roli, jelikož to funguje super. Samotný scénář sice moc zabrat asi nedal (dostali jsme se do průseru, tak jak z toho pryč), ale o to více jsem byl rád s jeho řešením Wilkinse. Body navíc u mě má Splinter za herecké obsazení, jelikož se jen málokdy stává, že si hlavní postavy opravdu oblíbím a přeji jim aby se ze situace dostali. Z většiny totiž fandím záporákům. :) Splinter mohu jen doporučit, který sice pár mušek má, ale jinak se jedná o moc dobrý počin. P.S.: Jsem jediný, kdo pokukoval po těch brambůrkách na benzínce? :D ()

Galerie (14)

Zajímavosti (4)

  • Na Sceramfestu získal snímek šest cen. Toby Wilkins za nejlepší režii, David Michael Maurer za nejlepší střih, Ozzy Alvarez za nejlepší make-up, Elia Cmíral za nejlepší hudbu, Ted Kroeber a Kai Barry za nejlepší kameru a tým specialistů za nejlepší speciální efekty. (Terva)
  • Fangoria Chainsaw udělila Justinu Raleighovi a Ozzymu Alverazovi cenu Motorová pila za nejlepší make-up. (Terva)
  • Natáčení probíhalo v Oklahoma City. (Terva)

Reklama

Reklama