Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Některé děti to nemají doma jednoduché. Zatímco osmiletý Vítek Koudelka má dva tatínky a dvě maminky, jeho spolužačka Amálka Rychmanová má tatínka jednoho a vidí ho jen jednou za měsíc, protože je záchranářem v Alpách. To vadí také její mamince, baletce Anně, která by chtěla, aby konečně byli normálně fungující rodina. Když Luboš přijede domů o čtrnáct dnů dřív, odmítne jet Amálka na školu v přírodě. Jenže když se táta vypraví do školy, aby ji omluvil, dopadne to tak, že s třídou pojede nejen Amálka, ale také on. Ještě předtím se rodina i s Vaškem vydá k dědovi Pepíkovi, který je k sobě vylákal pod falešnou záminkou, že se žení. Zatím je sice svobodný, ale o nápadnice nemá nouze. Snaží se ho totiž ulovit nejen sousedka Bobulová, ale také starostova sekretářka Julča. Luboš s Amálkou odjíždějí s tím, že se za tři dny vrátí a všichni se sejdou u dědy, který pro změnu odjíždí do Prahy na počítačový kurz. Jenže během výletu se vychovatelka Boženka zraní a Luboš musí zůstat déle. Děti ho sice zbožňují, ale věčně mrzutá učitelka Alice není s ničím spokojená. Naštvaná je také Anna, která po návratu třídy zahlédne Luboše s Alicí a je přesvědčená, že spolu něco mají. Pohádá se s ním a řekne mu, že se chce rozvést. Snadné to nemá ani Vítek, který má sice čtyři rodiče, ale ani jeden nevěnuje pozornost tomu, co by chtěl. A dědovi přibude ke dvojici nápadnic ještě svérázná učitelka Kája. Situace je stále zamotanější a šťastný konec v nedohlednu. (TV Nova)

(více)

Recenze (716)

Dudek 

všechny recenze uživatele

Bohužel až příliš přeplácaná podívaná, které schází zejména hlavní motiv, kterého by se držel. Marie Poledňáková na to nešla špatně, ale bohužel se pokusila do filmu nacpat až příliš velké množství nápadů, z nichž některé bohužel do výsledku příliš nezapadají a působí spíše rušivým dojmem. Neustálé přebíhání mezi těmi všemi rovinami je amatérské a rozhodně nenapomáhá divákovi v lepší orientaci. Díky lehkému ději sice víme co se kde děje, ale k udržení pozornosti to bohužel nestačí. Jak se krotí krokodýli není ve své podstatě špatný film, jenže kvůli všem těm víše zmíněným fakům vám v hlavě nejspíše dlouho nezůstane. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Zklamání pro ty, kteří čekali další kvalitní snímek ke svým nepřekonatelným bratříčkům, jako je " Stolička"a "Tatínek". Velkou slabinou je však výměna hereckého obsazení a herci se svým předchůdcům, co do uchopení a hravosti postav, nemohou rovnat, ani kdyby se rozkrájeli. Rovněž režie Marie Polednákové je o několik tříd horší, než jsem byl zvyklý, ale je třeba ocenit vervu, s jakou do natáčení šla a její úmysl setkat se po letech s oblíbenými postavami a sledovat jejich osudy o řadu let později, i když přesvědčivost se vytratila. I tady se najdou výborné momenty, ale pochopitelně není to už s takovou lehkostí jako kdysi. Nejsem zklamaný. Čekal jsem to přesně takové. Mé hodnocení: 40% ()

Reklama

Happykubas 

všechny recenze uživatele

Naprosto úděsný film!Vtipy tam sice nějaké docela dobré byly, ale chvílemi mi to připadalo něco jako slušný kameňák.V tu dobu, co byly na scéně děti to připomínalo špičku v mateřské školce a jakoby to učitelé (režiséři a dospělí herci) totálně nezvládali!No prostě tohle se nepovedlo a proto 1* aspoň za ty vtipy. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Kouzlo je nenávratně pryč!! Možná až drzý krok nevyšel. Až komorní příběhy trojice Němec-Preissová-Holý se neotřesitelně usadily v diváckém zájmu tak vysoko, že o pokračování nemůže být řeč. Absolutně nevtipný a zoufale natahovaný spletenec bez špetky citu pro načasování gagu, plný otřepaných situací a křečovitých kreací á la duo Vojtek-Nekonečný. Splašený děj jen nekontrolovatelně poskakuje od jedné nejednoznačné postavy k druhé, ještě hůře je to se střídáním lokací (i když jejich výběr se povedl). Celou dobu hlavně neví, o čem chce vyprávět, jaké osudy chce upřednostnit před jinými a předkládá nám tak několik nesourodých linií. Neústrojně tak sledujeme děti, kterým „jde“ o život, vzápětí se díváme do výstřihu Báře Štěpánové. Potěší tak maximálně tým lidí, kterými se Marie Poledňáková obklopila (kameraman Martin Duba, střihač Alois Fišárek, zvukař Jiří Klenka nebo hudební skladatel Petr Malásek). Herci bohužel jen předvádějí jasně čitelná a otřepaná gesta (Mádl, Konvalinková), málokdo z nich má ale šanci svoji nahrubo předhozenou postavu výrazněji polidštit. Řada scén a rádoby dojemných zápletek mě nechala absolutně chladným. Abyste mě špatně nechápali, Krokodýli mě sice neuráželi jako všichni ti Panicové a Kameňáci, ale o to víc zklamali svou otřepaností žánrových variací, neambiciózností a vidinou jen shrábnout co největší množství diváků. Jen co vyběhly titulky, dostavila se hodně nepříjemná pachuť z právě viděného. Režisérka a scenáristka v jedné osobě bohužel po letech dokonale ztratila soudnost. Takové malé filmové týrání!! ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Tak zmatený a nevtipný film aby člověk pohledal. Smát se prdům dědy nebo rádoby vtipným hláškám tatínka nějak nelze, ani krásná krajina se nekoná, protože působí jako reklamní produkt, ale ne kulisa filmu, s vlastní atmosférou, postavy se tam motají naprosto chaoticky a často nelogicky, no jak tohle může mít jendu z největších návštěvností, tomu nerozumím. I když velkou návštěvnost měl i Román pro ženy. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (22)

  • Na začátku natáčení dětem představili Miroslava Etzlera jako Luboše, tedy pod jménem postavy z filmu, aby si jej při natáčení nepletli. (skinny9)
  • Režisérka Poledňáková se nechala slyšet, že postavu dědy Pepíka psala přímo pro Václava Postráneckého, stejně jako roli Bobulové pro Evu Holubovou. Postránecký prozradil, že nebýt s Marií kamarádi, tak by takové skopičiny nedělal. Jeho role je totiž dost výstřední. Jako děda si vyzkoušel jízdu na kolečkových bruslích, běhat v potápěčských ploutvích a topil se ve vaně i jezírku. (SONY_)
  • Ve scéně, kdy je děda (Václav Postránecký) vyfocen na mobil, má potápěčské brýle na očích. Když ale MMS Lubošovi (Jiří Mádl) dojde, je na ní děda s brýlemi na čele. (Mr.Hudson)

Související novinky

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

08.11.2022

Ve věku jednaosmdesáti let v úterý v dopoledních hodinách zemřela česká scenáristka a režisérka Marie Poledňáková, autorka populárních rodinných komedií včetně dodnes extrémně oblíbené „české komedie… (více)

Reklama

Reklama