poster

Ženy mého muže

  • Slovensko

    Ženy môjho muža

  • anglický

    My Husband's Women

  • Slovensko

    Kvety Sakury

    (neoficiální název)

Drama

Slovensko / Česko / Maďarsko, 2009, 85 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • jitrnic
    ****

    Ivan Vojnár je vymírající druh (možná poslední exemplář) česko-slovenské kinematografie, totiž režisér vybavený autorským viděním světa. V tom dnešním se mu nelíbí, ale je dalek kritiky či karikatury, jen jím tak teskně bloumá spolu s náladově přesnými herci (trochu ruší jen seriálové výkony Noska, Polívkové a Pauhofové, to jsou však naštěstí malé role), ze kterých bych nejvíc vyzdvihl čím dál lepší Zdenu Studénkovou. Na Ženy mého muže si těžko kdo za rok dva někdo vzpomene (pokud je vůbec kdo zaregistroval), ale já osobně si čas od času rád dopřeju takovouto očistnou depresivní lázeň.(25.10.2009)

  • Malarkey
    odpad!

    Nejsympatičtější je hlavně to, že jsem o filmu v životě neslyšel a že se tvůrci nesnažili film vrazit do větších kin, než jen těch malých. Ušetřili si tak práci a tisícům divákům peněženky a nasraný ksichty. Ženy mého muže je totiž taková kravina, že si nezaslouží ani pozornost. Tady náhodou to hodnocení skutečně nelže. Zřejmě náhoda. Nebo to spíš není ani zajímavý, ani umělecký a nemá to v sobě ani zbla kvalitního příběhu natož pak kvalitního filmu. A druhá možnost je taky to, že si toho místní intelektuálové asi ani nevšimli.(8.11.2010)

  • klerik
    ***

    Možno je trochu smutné, na čo idú peniaze zo štátneho rozpočtu. Možno je trochu smutné, že Zdena Studenková hrá stále to isté a stále rovnako. A zrejme je smutné aj to, že údajne talentovaná Táňa Pauhofová je nútená ukazovať kozy v ďalšom svojom desať minútovom šteku... Ale možno je to aj dobre. Mám takú vrodenú slabosť pre slovenský kinematografický chlad, ktorý sála aj z tohto filmu. Na jednu stranu ma potešilo klasické nasnímanie s peknou kamerou, na stranu druhú som krútil hlavou nad neschopnosťou odpútať sa od psychologických príbehov, ktoré málokto chápe. Tvorcovia nedokážu rozprávať príbeh obrazom, a tak len sledujeme premrštené množstvo postáv ako hľadajú samích seba(?). Áno, dajú sa tam hľadať spoločné motívy aj zmysel, ale najviac z toho cítiť strach. Strach natočiť detektívku, strach natočiť kritiku spoločnosti, strach poukázať na politické problémy, strach natočiť naozaj intímny príbeh. Ostáva len nevyvážený mix. Filmu chýba potrebná hĺbka, ale potenciál tu bol... Aspoňže nikto neexperimentuje s formou...(1.1.2010)

  • Tuax
    **

    Z tohoto byl pořádný guláš. Já se docela rápil tím, abych pochopil, kde že se to odehrává. Protože podle postav českých, slovenských a maďarských to vypadalo na Slovensko / Bratislavu a pak je prostřih do pražského metra a Prahy. Je to tak namixované nejen záběry, scénami a herci, ale vším. Což z toho dělá lépe sledovatelnou záležitost leda pro cizince. Navíc, aby toho nebylo málo, tak je do toho vmíchána ještě Makedonie a tamní řeč. Zase se tu spousta věcí řeší skrze sex, k tomu je tu vražda, umírající člověk, člověk trpící výpadky paměti, postava na ústupu ze slávy, děvče nechápající mentalitu cízího národa atd. Tedy opět spousta motivů, které si vystačí na samostatný film a všechny vtěsnané do tohoto docela krátkého filmu. No a když už je to takový mišmaš, tak není divu, že herci neměli pořádně co hrát a tak herecké výkony od nikoho příliš nezaujmou. Ovšem i přes ten filmový guláš ze všeho co bylo po ruce, se na to docela dalo dívat, ale jen jednou.(6.9.2017)

  • Shushika
    *

    Tenhle film bude v pekle povinnost. V devil's cut verzi. (obávám se, že film by nedával valného smyslu ani pod názvem Kvety sakury a v sestřihu I. Vojnára - takto rozvržený pokus o epizodickou skládačku a la Magnólie nemohl mít šanci na úspěch v žádné ze svých verzí. Neustálé těkání mezi novými a novými (hysterickými nebo naopak apatickými) postavami, polo-nerozvinutými dějovými liniemi, jazyky, a pendlování mezi Prahou a Blavou bylo neuvěčitelně matoucí. Pro postavy tohoto typu bohužel nemám slitování...).(29.10.2009)

  • - Zdena Studenková šla po prečítaní vynikajúceho scenára do filmu nadšená. Po prvom zhliadnutí sa však podľa vlastných slov rozplakala so slovami: „Už nikdy viac nechcem točiť žiaden film!" Za obrovské sprznenie dobrej predlohy totiž pokladá režisérovu neschopnosť. (matthew.17)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace