Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Opravdová láska je dalším pokračováním volného cyklu o nejprve dívce, nyní mladé ženě, Renatě Soukupové. V prvním díle, který se jmenoval Pubescentka, nehrála ještě hrdinku Tatiana Vilhelmová, ale v následujícím pokračování příběhu "Můj otec a ostatní muži" známé herečce už roli režisérka a autorka scénáře Andrea Sedláčková svěřila. V televizním filmu "Krásný čas" prožila Renata rozporuplnou a bolestnou lásku a také se vyrovnala se stigmatem, které pro ni znamenala role jejího otce v systému bývalého komunistického režimu. "Opravdová láska" vypráví o tom, jak Renata, žijící momentálně v Paříži, podnikne další návrat do Čech: přijede si pro ni muž, jemuž se rozhodne dát lásku i důvěru. Známe ho z předchozích dílů, je to bývalý disident Holý a vždycky se navzájem s Renatou přitahovali. Renata si uvědomí, že je to konečně člověk, se kterým by chtěla mít rodinu. Ale Holý děti nechce. Renata dále pátrá po minulých osudech svého zemřelého otce a chce o svém prožitém dětství a otcově životě napsat knihu. Její pátrání ji zvláštním způsobem posílí v touze po mateřství a tak se narýsuje další kapitola ze života moderní emancipované ženy. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (40)

Schuldiner 

všechny recenze uživatele

V půlce filmu jsem si řekl, že to je zkrátka ztráta času. A s přibývajícím dějem jsem názor nezměnil. I když se zde vyskytují mí oblíbení herci Vilhelmová a Trojan, film je to prostě slabý, nudný, s nedůvěryhodnými postavami, s dějem, situacemi a nevěrohodnými událostmi, které jsou prostě vycucané z prstu. Dorazila mě věta: ´´Udělala jsem to dítě za jeho zády´´! Takže oceňuji pouze nahotu Tatiany Vilhelmové. Jedna hvězdička je spravedlivá. ()

insurgentes odpad!

všechny recenze uživatele

První polovinu tohohle "filmu" jsem jen naprosto nechápal, o čem to je nebo jakej je vůbec žánr. Jen jsem tak nějak periferně vnímal, že dvě vykopávky (Kaiser a Vilhelmová) se chovaj jako naprostý dementi a maj reakce na běžný situace asi jako pětiletý děti. Vilhelmová například furt hledá nějaký info o svým fotrovi, jakože jakej byl vůbec člověk, a když narazí na to, že měl nemanželský dítě, tak místo aby řekla "jéé ahoj brácho" tak se urazí, protože se přeci o tátu (= toho času žulovou desku na Vinohradech) nebude s nikým dělit. Druhou půlku jsem trochu zpozorněl, protože mě zajímalo, kam až ten debilismus a koncert průměrnosti nechá scénáristka dojít. Já teda ordinaci v růžový zahradě nikdy neviděl (čestně, ani jeden díl), ale takhle nějak si jí představuju. ()

Reklama

NinadeL 

všechny recenze uživatele

V navazujícím filmečku na Krásný čas se Sedláčková soustředila na nesourodou mileneckou dvojici Wilhelmová/Kaiser a nenechala nikoho na pochybách, že její Renata má vleklý problém se svým otcem, který přetrvává i po jeho smrti. Místy je to snaha o něco, co později Vejdělek natočil jako Tátovu volhu, bohužel. To se pak i sahne po takových nesourodých dílčích epizodkách se Štěpánkovou, Šulcovou nebo Drahokoupilovou. ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Další seriál, který neví kdy skončit. To Andrea Sedláčková vážně není schopná vytvořit nějaké nové postavy a dát jim jejich příběh? Tak dlouho se šťourá v tom, jestli je lepší mít otce komunistu, disidenta nebo ho nemít vůbec, až se z toho stala naprostá blbost. A ani Tatiana Vilhelmová s Oldřichem Kaiserem to nezachrání. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Zase lacne zmykanie emocii a riesenie vsetkych moznych medziludskych vztahov ......pod tymto sa vo filme rozumie "dej" : a to je vysledok prace Sedlackovej ako reziserky. Tento film je len dalsim z radu podpriemernych filmov, ktore mozu o vysinach takeho Kladiva na Carodejnice len snivat. Takychto filmov tu vznika tolko, ze sa daju kludne lopatami prehadzovat. 5 % ()

Galerie (16)

Reklama

Reklama